Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kukk-kakukk!

Teljesen más az olaj. A kétüteműekhez a váltóba HAJTÓMŰOLAJ kell. Tehát eként kell megvásárolni. Ahogy az előttem szóló írta, sokkal sűrűbb... már-már olyan, mint a méz. Cserélni általában húszezrenként "kell"... én 2 évente cseréltem az ETZ-ben. Általában a mennyisége megáll 1 liter környékén.

Vazzz... Ez biza nem róka, annak túl nagy.
Amúgy a rókák rendszeresen a frászt hozzák rám, olyan békésen bírnak baktatni az út szélén a semmiből feltűnve...
A csúszásgátló adalék a motorba való motorolajban van, mert a kuplung is az olajban forog (legtöbb mocinál). Az autóba való motorolajba ilyen nem kell, mert ott a kuplung is külön van.
Ezért is nem jó az autóba való motorolaj a motorba való motorolaj helyett, kivéve azoknál a motoroknál, amelyiknél külön van a kuplung (Ducati?).
Köszönöm az infókat! Nekem valami úgy dereng, hogy van egy adalék még benne, ami a kuplung tapadását segíti elő, de nem tudom már...
Jaja! A német BMW vs. német juhász!
A 2T váltóolaj sokkal sűrűbb (általában 80w90), mint a 4T motorolaj (10w40)
A sűrűbb olaj jobb a váltóba, de a 4T motorok többségében egy olajtérben van a motor és a váltó, ezért kompromisszumos megoldásként híg megy bele, mert a sűrű nem alkalmas a dugattyúk kenésére, a váltó meg nem annyira kényes.
Autóknál külön van a váltó, és a motor, így annál a váltóban sűrű, a motorban híg olaj van.
Szerintem kutya. Bár mindegy.
ezt mintha már láttam volna...
A rókakoma csúnyán befigyelt.
Halihó.

A 15/25/35 kW-os témához annyit tennék hozzá hogy az ami a forgalmiban van az szentírás. Mezei rendőr nem kérdőjelezheti meg (egy másik topikban megtárgyaltuk)

Viszont ha balesetezel és fenn áll a gyanu hogy nem 25kW-s a motor akkor bemérhetik és ha kiderül a turpisság akkor, elég sok kellemetlenség következik, kezdve azzal hogy a biztosítás érvénytelenné válik és te fizetsz mindent akkor is ha nem te vagy a hibás.

Persze ha még van mit bemérni. Ma egy lada úgy gondolta hogy a főútvonalon átmegy keresztbe mikor épp arra jártam motorral 110-el. Eléggé beszartam, fékezésre már nem lett volna idő, már feláltam a lábtartón hogy átugorjam, mikor meggondolta magát és megállt. Ilyet még nem éreztem, szinte megfagyott bennem a vér és tudtam hogy ha kijön akkor ez esélytelen, és csak egyet tehetek.
Ha telibekapom nem biztos hogy meg tudták volna nézni 25-kw-os-e tényleg vagy sem.

Ebben a melegben mindenki elég figyelmetlen. Pirtónál egy szerb merci ütközött frontálisan kisteherautóval a faluban. A kisteher az oldalán, a merci az árokban összegyűrve...5 percel utána értem oda. Nem biztos hogy 50-el mentek.

Mindenki vigyázzon magára.
Vajon, mennyivel ment a róka?
Hány személyes is a DL?
25 kW lehet minden további nélkül. Ám a 15 az bizony erősen gyanús. Bár, Tibkin motorja éppen az ellenkezője. Neki 35 kW van a forgalmiban, és közben fojtott a paripa. Minden előfordulhat... ha nem akar több "atrocitást", akkor csináltasson új papírt a rokon, ha valóban "tiszta a lelkiismeret".

Hozzá teszem, hogy Franciaországban is gyanúsak a motorosok. A maximális 100 LE miatt virágzik a "fekete tuning"... . Van itt sok ok és okozat... nézőpont meg pláne hatványozottan.
röviden...biza...
Akkor bocs.
600-ért
Nagyon egyszerű: a GS500-as alapban egy nagymotor és A jogsi dukál hozzá. Hogy csaltak papiron vagy mondvacsinált fojtással az közismert. Nem csodálom hogy a tisztességes rendőr nem hagyja magát átverni, ha nem akarja.
+ a ténylegesnél kevesebb Kw-nak adócsalás vonzata is van.
Az első forgalomba helyezést szokták megadni évjáratnak. Hogy ténylegessen mikor gyártották azt a kedves vevőt ne érdekelje.

Különben is, mit számit ez a csekély különbség?
Üdv.

Használtautón láttam egy 2008-ast. de lehet, hogy csak elírták. Én úgy tudtam, tavaly még gyártották.
Majd elmagyarázzák, bár hosszú.
Úgy értettem.
Szijjasztok !
Meleeeeeeeeeegvaaaaaan ... Még a zotópályán is hőhullámaim voltak, pedig nem mentem lassan . Mosmeg dógoz és elalusz .
Ezt a rendőrös hsz-t nem értem.
Nekem sem...és tényleg hosszú...
Nekem nem e a tanulság.....de hosszú....
Helló...Nagybátyának van egy 96-os gs500-a és úgy 2 hete állították meg a rendőrök és belekötött abba hogy az 500-as mocit nem lehet a korlos jogsival vezetni mert az birtos erősebb 25kw-nál...Erre megnézi a forgalnit és abba csak 15 kw-van és azt mondja a rendőr ez biztos nem igaz és feljelenti hogy hamis adat van benne...
Tudni kell a mocit kb 2-3 éve vette nagybátyám, keresztapján keresztül aki helyettes volt a budapesti 4. kerületi rendőrségen és a motorba papírjit a rendőrség rendezte nem ő... Ezt elmagyarázta nagybátyám annak a faszkabátnak és még akkor sem hitte el csak amikor megmutatta az adásvételit...aztán kb 15 perc magyarászkodás után engette el...
Na de ilyenkor gondolkodik el az ember milyen fasz egy ország ez hogy már maga a rendőrség is csal a motorjai papírjaival és még ők basztatják a pongárokat ezek miatt...
Ebből is csak az a tanulság a rendőrök is elberek csak azt hiszik ők az urak ebben az országban...