a kezdetektől olvaslak benneteket, bár hozzá ritkán szólok, akkor is inkább kérdezek :))
most invitálok inkább, bár nem tudom, mennyire itt érdemes (olvasva azt látom, inkább az akmt fórumon vannak ilyen gurulásra invitálások): szóval az előzetes tevek szerint kigurulnánk csütörtök-pénteken ausztriába, a Semmering hágó környékére, mert ott jó időt jósolnak, ahogy olvastam :))
ha valaki még szintén nyári szünetes vagy leállása van a cégénél, s a kempinges szállást sem veti meg, szívesen hívom, hogy tartson velünk :))
De, ez a Suzukiéktól vagy Yamaháéktól átvett licensz alapján készült, kicsit megturbózva optikailag. Egyébként full megbízható maga a motor, néhány izzó ég max ki, de az minden motornál...
Egyszer állt meg alattam, amikor kifogytam a benzinből...
Szeret(t)em csak kinőttem. Meg meglett az A korlátlan is.
Egy 250-300 között remélem elviszik, én pedig belevágok akkor egy GS-be.
100km-n egyébként ha valaki autó helyett ezzel megy bő ezer Ft-t spórolhat. Ami szerintem elég jó.
Kössz a tippet, de én is gondolkodtam mára bérlésen, de egy cbf 500 is 15 ezer egy napra a legolcsóbb helyeken is. Én pedig még diák vagyok (sajnos) így nálam ez kilőve.
Mindenhol aláíratják veled a papírt a felelősségvállalásról. Ez a rendje. Felelősséget azonban "csak" a CASCO önerejéig vállalsz... mondjuk egy rommá tört MV Agusta már ebből a szempontból is jelentős tétel.
Azonban azt is tudnod kell, hogy a tesztek általában "tesztkaravánok". Egy felvezető és egy záró motorral fogják közre a tesztelőket és a tesztút hossza nem nagyon több, mint 10 kilométer. Tehát sajnos semmit nem tudsz meg a motorról. (kényelem, menettulajdonságok, fékek...)
Én annak a híve vagyok, hogy amikor beérett a gondolat és 2-3 típus is befutó lehet akkor kell tesztelni. Én például 10000 Ft-ért kibéreltem egy napra a jelenlegi motorom. Teletankoltam és mentem vele majdnem 300 kilométert. No, ez alatt már képet kaptam a gépről.
Valóban, ha 3 típust akarsz így kipróbálni akkor az 30-45000 Ft. Sok pénz. Ám a legdrágább az, ha megveszed a motort és kényelmetlen, nem jön be... no, akkor elkezded útálni, és megválnál tőle. Ha szerencsés vagy sikerül is kis buktával...
Szóval én a "bérlet" mellett vagyok. A fővárosban egy csomó helyen lehet ilyen lehetőséget találni. Élnék vele...
ha már túra!
Nekem a következő szerintem SV650 lesz, valami fiatal, vagy TL1000. Az álom meg az R1 és a GSX1400.
Meg egyébként se bírnám tartani a tempót. Még.
most invitálok inkább, bár nem tudom, mennyire itt érdemes (olvasva azt látom, inkább az akmt fórumon vannak ilyen gurulásra invitálások): szóval az előzetes tevek szerint kigurulnánk csütörtök-pénteken ausztriába, a Semmering hágó környékére, mert ott jó időt jósolnak, ahogy olvastam :))
ha valaki még szintén nyári szünetes vagy leállása van a cégénél, s a kempinges szállást sem veti meg, szívesen hívom, hogy tartson velünk :))
Egyszer állt meg alattam, amikor kifogytam a benzinből...
Szeret(t)em csak kinőttem. Meg meglett az A korlátlan is.
Egy 250-300 között remélem elviszik, én pedig belevágok akkor egy GS-be.
100km-n egyébként ha valaki autó helyett ezzel megy bő ezer Ft-t spórolhat. Ami szerintem elég jó.
Én sem vagyok eleresztve, bár szélesebb a költségvetés, mint diákkoromban. Ez tény.
Te ez a Sukida paci nem az SR Suzuki "továbbgyártott" mása? Hasonlít rá, és ha van fele annyira megbízható, akkor nagyon jó kis darab.
Részemről az elérhető távolságban lévő álommotor a Honda vfr 750, 1990 utáni
Ami meg majd egyszer ha sok pénzem lesz az a Yamaha TDM 900
Azonban azt is tudnod kell, hogy a tesztek általában "tesztkaravánok". Egy felvezető és egy záró motorral fogják közre a tesztelőket és a tesztút hossza nem nagyon több, mint 10 kilométer. Tehát sajnos semmit nem tudsz meg a motorról. (kényelem, menettulajdonságok, fékek...)
Én annak a híve vagyok, hogy amikor beérett a gondolat és 2-3 típus is befutó lehet akkor kell tesztelni. Én például 10000 Ft-ért kibéreltem egy napra a jelenlegi motorom. Teletankoltam és mentem vele majdnem 300 kilométert. No, ez alatt már képet kaptam a gépről.
Valóban, ha 3 típust akarsz így kipróbálni akkor az 30-45000 Ft. Sok pénz. Ám a legdrágább az, ha megveszed a motort és kényelmetlen, nem jön be... no, akkor elkezded útálni, és megválnál tőle. Ha szerencsés vagy sikerül is kis buktával...
Szóval én a "bérlet" mellett vagyok. A fővárosban egy csomó helyen lehet ilyen lehetőséget találni. Élnék vele...
Én is mit számoltam, mire kijött, hogy a gyerek augusztusi legyen...
Kérnék egy időpontot, milyen mocikat lehet tesztelni, melyik ring. Ha tudsz valamit, jelezd!
A KTM új sportgépe amúgy nem tűnik rossznak, dehát sportgépeknél a cbr/gsx r/zx 6r/ r6 a nyerő.
Kicsit más mint a gs
Aki meg pályán sem tud vigyázni a tesztmotorra az egy hülye.
Nemrég egy új RC8-ast zúzott le kakucson egy öreg fószer tesztvezetés közben.