Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem dromedár.De izlés dóga.
A DL külsőleg nem tettszik, a TDM jobban bejön (nekem)
Az lenni jó.
650!
650 vagy 1000?
Dldldldldldldldldldldldldldldldldldldldldldldldldl
ha már túra!
Sv jó választás.Pláne Gs után.TDM se rossz de ha már túrázó akkor KTM SMT.
Faszák azok a TDM-ek.
Nekem a következő szerintem SV650 lesz, valami fiatal, vagy TL1000. Az álom meg az R1 és a GSX1400.
Bakker! Hétvégére már más van tervben, pedig ez is nagyon jól hangzik. Nekem amúgy is a hegyek a gyengéim.
Kösz meghívást, de én csüt-vasárnap Balatonon leszek.
Meg egyébként se bírnám tartani a tempót. Még.
a kezdetektől olvaslak benneteket, bár hozzá ritkán szólok, akkor is inkább kérdezek :))

most invitálok inkább, bár nem tudom, mennyire itt érdemes (olvasva azt látom, inkább az akmt fórumon vannak ilyen gurulásra invitálások): szóval az előzetes tevek szerint kigurulnánk csütörtök-pénteken ausztriába, a Semmering hágó környékére, mert ott jó időt jósolnak, ahogy olvastam :))

ha valaki még szintén nyári szünetes vagy leállása van a cégénél, s a kempinges szállást sem veti meg, szívesen hívom, hogy tartson velünk :))
Ezt a linket nézegesd nyíltnapokkal kapcsolatban: http://brorganisation.hu/
De, ez a Suzukiéktól vagy Yamaháéktól átvett licensz alapján készült, kicsit megturbózva optikailag. Egyébként full megbízható maga a motor, néhány izzó ég max ki, de az minden motornál...

Egyszer állt meg alattam, amikor kifogytam a benzinből...
Szeret(t)em csak kinőttem. Meg meglett az A korlátlan is.
Egy 250-300 között remélem elviszik, én pedig belevágok akkor egy GS-be.

100km-n egyébként ha valaki autó helyett ezzel megy bő ezer Ft-t spórolhat. Ami szerintem elég jó.
Van amire érdemes gyűjteni.
Én sem vagyok eleresztve, bár szélesebb a költségvetés, mint diákkoromban. Ez tény.

Te ez a Sukida paci nem az SR Suzuki "továbbgyártott" mása? Hasonlít rá, és ha van fele annyira megbízható, akkor nagyon jó kis darab.
Nem tudok ezekről semmit. Nézegesd a gyártók weboldalait szorgalmasan hátha van valami info.

Részemről az elérhető távolságban lévő álommotor a Honda vfr 750, 1990 utáni

Ami meg majd egyszer ha sok pénzem lesz az a Yamaha TDM 900
Kössz a tippet, de én is gondolkodtam mára bérlésen, de egy cbf 500 is 15 ezer egy napra a legolcsóbb helyeken is. Én pedig még diák vagyok (sajnos) így nálam ez kilőve.
Mindenhol aláíratják veled a papírt a felelősségvállalásról. Ez a rendje. Felelősséget azonban "csak" a CASCO önerejéig vállalsz... mondjuk egy rommá tört MV Agusta már ebből a szempontból is jelentős tétel.
Azonban azt is tudnod kell, hogy a tesztek általában "tesztkaravánok". Egy felvezető és egy záró motorral fogják közre a tesztelőket és a tesztút hossza nem nagyon több, mint 10 kilométer. Tehát sajnos semmit nem tudsz meg a motorról. (kényelem, menettulajdonságok, fékek...)

Én annak a híve vagyok, hogy amikor beérett a gondolat és 2-3 típus is befutó lehet akkor kell tesztelni. Én például 10000 Ft-ért kibéreltem egy napra a jelenlegi motorom. Teletankoltam és mentem vele majdnem 300 kilométert. No, ez alatt már képet kaptam a gépről.

Valóban, ha 3 típust akarsz így kipróbálni akkor az 30-45000 Ft. Sok pénz. Ám a legdrágább az, ha megveszed a motort és kényelmetlen, nem jön be... no, akkor elkezded útálni, és megválnál tőle. Ha szerencsés vagy sikerül is kis buktával...

Szóval én a "bérlet" mellett vagyok. A fővárosban egy csomó helyen lehet ilyen lehetőséget találni. Élnék vele...
Ajjjj, ez is de fincsi! És IGAZ!
Én is mit számoltam, mire kijött, hogy a gyerek augusztusi legyen...
Értem.

Kérnék egy időpontot, milyen mocikat lehet tesztelni, melyik ring. Ha tudsz valamit, jelezd!

A KTM új sportgépe amúgy nem tűnik rossznak, dehát sportgépeknél a cbr/gsx r/zx 6r/ r6 a nyerő.
Kicsit nagyon .
Nekem is 600-as GSX R az álommoci. Bár a GSR 600-asok se rosszak, de most még nembiztos, hogy tudnám élvezni a teljesítményüket.
Nájsz

Kicsit más mint a gs
Szoktatak pályanapokat is csinálni, amikor a motorokat zárt pályán lehet kipróbálni, pl a Kakucsringen.

Aki meg pályán sem tud vigyázni a tesztmotorra az egy hülye.
Nemrég egy új RC8-ast zúzott le kakucson egy öreg fószer tesztvezetés közben.