Tegnap a rossz időre tekintettel lecseréltem a fékfolyadékot a gépben. Nagyon sötét volt már, talán soha nem volt cserélve . Lefújtam a sztendert, lábtartókat WD-40-el. Az oldalsztenderre csak rá kell nézni és már tudja is a dolgát.
Itt megint esik.
Erre nehéz így válaszolni. Nem jellemző a GS-re, de némelyiknél előfordul, hogy könnyezik a hengerfej alól, esetleg a deklije alól. De lehet a hűtőhöz vezető cső is, amit a menetszél ráver az idomra. Ki kell nyomozni.
Elvileg több minden lehet. Elektromosságilag nem függ a 2. Még az is lehet, hogy a sok víztől - bár oda elvileg nem is mehet - csak kontakthibás lett. Ha szétszeded, meglátod majd.
Haliztok!
Motoromon kifingott a fordulatszámmérő világítása hogyan tudnám renbe rakni? Meg a refinek a viszajelzője sem műkszik. nem lehet összefüggés?
Folyamatosan motorozok nagyobb gépeken is, úgyhogy nem csak a GS "ereje" ismerős számomra. Azért választanám az SV-t, mert jó árban vannak és fiatalok. A TL az meg nagyon tetszik, de vannak hibái. A motorcsere úgyis csak télen esedékes.
Itt megint esik.
MAcika ez a TE SZÉP SÁRGÁD:-))))))
Nemrég vettem egy Gs500F-et és azt vettem észre,hogy valahonnan az idom felett "szivárog" az olaj?
Szerintetek valami tömítés?
Előre is köszi a válaszokat! ktomy
Talán most sikerül
cbx550
cbx550
(nem a TDM-ről beszélek!)
Motoromon kifingott a fordulatszámmérő világítása hogyan tudnám renbe rakni? Meg a refinek a viszajelzője sem műkszik. nem lehet összefüggés?
http://www.youtube.com/watch?v...