Sajnálatos módon először el kell adni az előző kétkerekűmet (egyesek szerint a robogó nem motor, így nem mertem azt írni ), és majd csak utánna fogok bele a feldobozolásba, de majd észben tartom!
Nincs egyébként valakinek Kappa csomagtartója? Mert láttam olcsón, de nem tudom, hogy van-e kis kitámasztása, vagy csak a majrévas két csavarja fogja...
Egyébként a vacsora mekkora térfogatú volt? literesek voltak az üvegek, vagy kisebbek?
Na, ha már szörp. A Moto Detail 42 literesébe bele lehet ejteni egy bontatlan tálca komlószörpöt néhány kis barátjával együtt. Ha ügyesen pakolsz, akkor elfér benne 4 lóméretű motoros vacsorája-reggelije és 24 doboz sör. Jah és egy esSO a hátsó ülésen! Ezt a márkát keresd, mert ár-érték arányban a legjobb még mindig a piacon. Ha vásárolsz, akkor ügyelj rá, hogy ehhez jár a platni... hallottunk már olyan kereskedőről, aki külön adta volna... de aztán eszébe jutott, hogy ez "egységcsomag".
Hölgyek-Urak!
Köszi a sok tippet, a képek a 42-literes dobozról meggyőztek!
Egyébként megvan a sisaktartó-háló is, tehát táskát is tudnék szállítgatni (csak macerásabb mint a tanktáska).
Ahogy Teddy is mondta, az űrtartalom fontos, mert nagy kérdés, mennyi szörpösüveg fér el a csomagtartóban .
(az istennek sem találom meg azt a képet, amit a múlt héten láttam arról, mekkora a térfogata egy kispolszki csomagtartónak - a mértékegység persze sörösüveg volt)
Tetszik egyébként a Blue által felrakott videó, könnyesre röhögtem magam . Folyamatosan nézegetem a túráitokat, de sajnos mindig családi program szerveződik az együttgurulós hétvégékre, így a résztvétel egyenlőre még mindig csak a jövőé
Nem tudok segíteni ebben. Egymás mellé kell állítani két mocit és megnézni. De nálam csak cseppfarkú van... Ha van türelmed, a jövő hétvégén megemlékezünk a bajodról, és Tibkinével összehasonlítjuk. Neki a régi van, nekem az új. Át azért nem szerelünk, de ránézünk. A hátsó lámpa azonban tuti, hogy nem egyezik... tehát azt is kalkuláld a cseréhez, ha ezen töröd a fejed.
Akkor lehet, hogy az a baj, hogy úgy próbálod, hogy nem ér le mindkét lába a földre.
Ha bizonytalan vagy, akkor úgy próbáld, hogy valaki segít gyakorolni, nehogy eldobd a gépet.
Pont az a lényeg, hogy nem erőből kell, hanem a technikát kell elsajátítani, és az minden mocinál műxik. A GSX-et is könnyen felrakom, ami jóval nehezebb, mint a GS, pedig nem vagyok egy izompacsirta.
Az elején én is majd' megellettem a Banditával, mert erőből próbáltam és égett a fejem, mikor megmutatta egy 40 kilós gyerek, hogy hogyan kell, és egy kézzel felrakta.
ehh, hát pont így próbáltam, de semmi...
meg úgy látom, nem elég széles a sztender, folyton úgy éreztem a kísérletezés során, mintha jobbra eldőlne a motor, átesnék rajta.
de még próbálkozom.
Megmutatni nem tudom, elmondani pedig nehéz... de megpróbálom. Azért maradjon köztünk... nem mindennapi a bánatod!
A motor mellé állsz a menetirány szerinti bal oldalon. Bal kacsó a kormányon, jobb kacsó a farokidom alatti csomagrögzítő csövön. Jobb láb a középállványnak az erre kialakított "taposó" részén. Ezt lenyomod a földig szinte nulla erővel. Érezni fogod, hogy mindkét lába lent van, mert a taposástól függőlegesbe áll a moci. Szóval, ezután erősen rálépsz a "taposóra", ezzel egy időben a jobb karoddal emelsz a mocin egy hangyányit, a bal kezeddel meg meghúzod hátrafelé. És már "billen" is a helyére...
Remélem sikerrel jársz! Rá kell érezni... az tuti!
- Kormány egyenesbe.
- Sztender lenyom, és tapos lefele (jobb lábbal) (mintha a földbe akarnád nyomni)
- Motor hátulja kissé megemel _felfelé_(!) jobb kézzel, (ballal meg csak tartani kell a kormányt, semmi erőlködés)
Csak kimondom a nyilvánvalót. Mocicc kapcsolatban él... próbálta erre felhívni a figyelmed, de a cerka takarhatta ezidáig.
Már vártam, hogy meddig tolerál... hát tovább bírta, mint te! Nem is értem, mitől lett kulás a lepénylesőd...
Pihi pajti! Ebben a formában nem egy dugást buktál, hanem egy jó haverságot...
A gravírozástól nem lesz legális... de legalább úgy néz ki, mintha. Én magam nem rendelkezem, csak gyári dobbal. Azonban láttam már gravírozott sportdobot. Az út szélén nem mondod meg, hogy "sufnituning". Segíteni fotóval én magam nem tudok...
Kérdés, kérés...
egyszerűen képtelen vagyok a motoromat középállványra állítani.
Kawa ER-5-ösön tanultam, és azt akárhányszor középre állítottam, nem volt gond, de ezt egyszerűen nem tudom.
A motoromon semmi nincs eltörve vagy elferdülve, egyszer egy szerelő középre állította, én meg nem tudtam utána csinálni, pedig videókat is megnéztem róla.
Szóval hogy?
Sziasztok!
Ahogy néztem, a 2001 utáni gs 500 szinte csak a farokidomban tér el külcsínyben. A 2001 utáni farokidomot rá lehet rakni a korábbiakra, vagy túl sokat kéne farigcsálni?
Te nyávogos picsa milyen egy nő vagy hogy nem tetszik neked ha udvarlok? eddig mindenkinek bejött nem akartalak én megkurni csak jobb így közeledni mint hogy azt mondjam hogy gyere motorozni te picsa
Nincs egyébként valakinek Kappa csomagtartója? Mert láttam olcsón, de nem tudom, hogy van-e kis kitámasztása, vagy csak a majrévas két csavarja fogja...
Egyébként a vacsora mekkora térfogatú volt? literesek voltak az üvegek, vagy kisebbek?