Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáljunk hatni rá!
EZ nem társkereső forum!
Irgum-burgum!

Kapnék is érte...
Ha van valamennyi motorozásalapja, akár robogó, meg sok esze, akkor sztem jó.
Reménykedtem, hogy észreveszi az adatlapomon, hogy mi a helyzet... De nem .
Haasiraz!
Annak a mókusnak nincs arca? Ismered?
Me' ha nem...
Ádival 3asban. Cípek lesztek.
Nem különösebben érezhető. Viszont hely mindig kell, ergo egy idő után a nagy doboz is kevés lesz.
Mi a kérdés?!
Válaszoltál Önmagadnak!
Tudom, hogy mindenhova elmegy ... De nem-e lenne-e sok vagy nagy meg ilyenek... Egy ismerősöm motort keres és ez a sztájl jön be neki stb.
Az. Pontyosan . Figyiiii, szted első motornak a DL elmegy?
Mikor: pl ebben a hónapban .mivel motorral hova az mindegy egy körre 2 en vagy többen az is mindegy
Huuuuu, ez gyors volt .
Mikorhogyanmerremeddigkivelmivel pl. ?
Kisebb a könnyebbet kinevetni! Vagymi.
Mi az a több dolog PL:
Hmmm , az több dologtól is függ ...
ha meg van pakolva egy nagy doboz, akkor az teszi instabilabbá a mocit?
tök érdekes oldal
A kis piros bizbaszt odébb lehet húzni, és teljes képernyőretéve az egérrel lehet forgatni!
Sziasztok!
Ahogy néztem, a 2001 utáni gs 500 szinte csak a farokidomban tér el külcsínyben. A 2001 utáni farokidomot rá lehet rakni a korábbiakra, vagy túl sokat kéne farigcsálni?
Tőlem ment egy:-) Sok sikert!
Mindenképp szét kell szedni a műszerfalat, hiszen az alul egy sorban van......

Vagyis kiveszed a 2 csavart és a 4 sasszeget hátilról, leveszed a burkolatot és elméletileg már hozzá is férsz....
Nem az a gond, hogy nem méretes (legfeljebb mást fog mutatni a km órád ami a trafipax miatt gázos, de ezt meg betudod lőni.......pl egy másik motorossal)

A gond, hogy a hátsó gumik kialakitása más, mint az elsőé.
Gs-nél nekem 2-3 hátsó ment el mig az elsőt cserélni kellett.....azért mert ugye azon van majdnem mindig a súly, vagyis ha első gumit raksz hátra, akkor nagyon keveset fogsz elmenni vele. (szerintem)
Max oldalszélben érezhetsz változást, hiszen kapaszkodni tud bele.
De itt meg már mindegy hogy 20L vagy 60L
Sziasztok!
Szerintetek inkább egy közepes (mondjuk egy sisaknyinál egy kicsit nagyobb) vagy inkább nagy méretű (két sisaknyi) hátsódobozt érdemes választani?
Fog az valamennyire zavarni engem motorozás közben, ha felrakok egy hatvan centi széles dobozt?
Igazából a motort döntő többségben munkábajárásra használom, amihez most egy tanktáskát használok, de jobb lenne, ha nem kellene állandóan (pl amíg beugrok egy boltba) levenni, hanem zárni tudnám (és esetleg a sisakot/kabátot sem kellene magammal cipelni). A másik oldal mellett az szól, hogy nem szeretnék majd oldaldobozt venni, tehát ebbe kellene egy kisebb túrányi cuccnak beférnie...