Jól teljesített a hálós protektorunk!
Meg talán a mostani repülési ívem szebb volt!
Bukó nem karcos, úgyhogy szabályos volt a tigrisbukfenc!Ahogy közelített a lábamhoz, ugrottam!
Kissé bizarrrrr, de egye fene! Ha Vaszilíj "ahotnyik", azaz vadász, és hozza a szarvastejet, akkor tőlem lehet vazelines is!
Nem lesz elég neked Jáger után menni, még Vaszilíjt is fognod kell?
Jáger ............. hmmmmm.......... bár nem tudok németül, de ez talán vadász-t jelent?
Okés, a MegaCoolra intézek egy jó nagydarab Vazelint........ akarom mondani Vaszilíjt! Természetesen olyat, aki vadászik! (fura egy ízlésetek van! )
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Nincs valakinek olyan zéger-gyűrűje, ami a lábtartót biztosítja? Sajnos elpattant az egyik, amikor leszedtem a lábtartót.
Bocs srácok/lányok, tudom, ez nem apróhirdetés-fórum...
Hápi, én is remélem, hogy Őzbikán találkozunk, bár még alig pihentem ki a hétvégét, de máris nagyon várom a következő mókát!
Vászontáskám nekem is van, de tényleg előfordul pár fajtánál, hogy megpakolva belóg a váz alá, kipufogóra, stb., hiába húzod meg nagyon felül. Ilyenkor tényleg nem árt egy kis keret/váz, ami merevíti, tartja.
Ez egy 2003-as Gilera SMT 50, kb. 12000km van benne (bevallom, most nem emlékszem pontosan), sárga-ezüst-fekete színű. Nincs tuningolva, nincs széthajtva, csak dolgozni jártam vele. Amúgy majdnem ugyanaz, mint a Derbi Senda, sok alkatrész egyezik, de ebben pl. Gilera blokk van. 49ccm, 8,5LE, 6 sebesség, vízhűtés, 17-es kerekek, a hátsó pl. ugyanakkora, mint a GS-é! 2005 végén fellökött vele egy autó, emiatt a műanyagok, hűtővíztartály törtek, de javítva/cserélve vannak. A váz sértetlen maradt, gyakorlatilag murván, elengedett kormánnyal is egyenesen ment utána! Ja, és pöccre indult, hiába, ez egy terepmotor konstrukció, igencsak túl van méretezve! Viszont a kipufogó rezonátora meg van nyomódva sajnos. Mióta megvettem a GS-t (2006 március), nem használtam, de tavaly elővettem, tesztelni, 2 év után is pár rúgásra indult! Ja és ezt hidegen, melegen bármikor tudja, iszonyat megbízható masina! Akku viszont szerintem kell majd bele, szerencsére nem egy nagy tétel(kb. 3e), amúgy csak a világítás miatt kell neki, nincs önindító benne. Olyan 230e Ft az irányár, figyelembe véve, hogy bár nem szalonállapotú, de pöpec gép, és azért nem egy robogó kategória!
Most ennyi jut eszembe róla.
Meg talán a mostani repülési ívem szebb volt!
Bukó nem karcos, úgyhogy szabályos volt a tigrisbukfenc!Ahogy közelített a lábamhoz, ugrottam!
El leszel tiltva a motortól, bakker!
Infókat, de rögtön!
És pölöm- pölöm!
Nem lesz elég neked Jáger után menni, még Vaszilíjt is fognod kell?
Okés, a MegaCoolra intézek egy jó nagydarab Vazelint........ akarom mondani Vaszilíjt! Természetesen olyat, aki vadászik! (fura egy ízlésetek van! )
Szerintem ne variáld túl. Minden második sarkon van csavarbolt. Ahogy én gondolom egy százasért kapsz egy tucatot...
Nincs valakinek olyan zéger-gyűrűje, ami a lábtartót biztosítja? Sajnos elpattant az egyik, amikor leszedtem a lábtartót.
Ezek azért hmmm...jogdíjas képek. Asszem egy jáger, vagy valami ilyesmi az ára.
Teddy megmondja pontosan.
Hápi, én is remélem, hogy Őzbikán találkozunk, bár még alig pihentem ki a hétvégét, de máris nagyon várom a következő mókát!
Vászontáskám nekem is van, de tényleg előfordul pár fajtánál, hogy megpakolva belóg a váz alá, kipufogóra, stb., hiába húzod meg nagyon felül. Ilyenkor tényleg nem árt egy kis keret/váz, ami merevíti, tartja.
Ez egy 2003-as Gilera SMT 50, kb. 12000km van benne (bevallom, most nem emlékszem pontosan), sárga-ezüst-fekete színű. Nincs tuningolva, nincs széthajtva, csak dolgozni jártam vele. Amúgy majdnem ugyanaz, mint a Derbi Senda, sok alkatrész egyezik, de ebben pl. Gilera blokk van. 49ccm, 8,5LE, 6 sebesség, vízhűtés, 17-es kerekek, a hátsó pl. ugyanakkora, mint a GS-é! 2005 végén fellökött vele egy autó, emiatt a műanyagok, hűtővíztartály törtek, de javítva/cserélve vannak. A váz sértetlen maradt, gyakorlatilag murván, elengedett kormánnyal is egyenesen ment utána! Ja, és pöccre indult, hiába, ez egy terepmotor konstrukció, igencsak túl van méretezve! Viszont a kipufogó rezonátora meg van nyomódva sajnos. Mióta megvettem a GS-t (2006 március), nem használtam, de tavaly elővettem, tesztelni, 2 év után is pár rúgásra indult! Ja és ezt hidegen, melegen bármikor tudja, iszonyat megbízható masina! Akku viszont szerintem kell majd bele, szerencsére nem egy nagy tétel(kb. 3e), amúgy csak a világítás miatt kell neki, nincs önindító benne. Olyan 230e Ft az irányár, figyelembe véve, hogy bár nem szalonállapotú, de pöpec gép, és azért nem egy robogó kategória!
Most ennyi jut eszembe róla.
Új vagyok még itt Kinéztem egy 2004 es Gs 500 at és nem tudom hogy ezekre lehet szélesebb gumit rakni esetleg, vagy csak a gyári méret ami befér?