Fogsz 1db 8-as kulcsot (vagy 10-es?)
Leszeded a müszerfal hátulján lévő fekete burkolatról.
Lesz még 4db sasszeg.....azt kihúzod......
Ekkor letudod venni a fekete boritást.
Mindegyik óránál lesz egy gumiágy. Azt kihúzod , kiveszed belőle a helyzetjelző lámpát (ugyan az mint a helyzetjelző).....beteszed az újat........(vagy tehetsz bele helyzetjelzős LED lámpát is, és akkor KÉK, PIROS...akármilyen lesz az órának a világítása)
Látatlanban mondom, hogy tuti nem kell szétszedni a műszert! Sok mindenre képesek a japánok, de erre nem hiszem. Olyan foglalatot kell "keresned", mint a mi a helyzetjelző izzóé az első lámpában...
Ha ennyire egyszerű, akkor le tudunk szervezni egy ilyet? Csak mert nekem is ráférne a telóolajra a csere. Meglátogathatlak, amikor ráérsz? Ketten csak könnyebben megfordítjuk a gépet, aztán én tartom, te meg rázod! (A motort! )
Nekem ugyan a régi verzió van, amin tök máshogy kell leszedni az idomokat, de múltkor Hellboyén gyakoroltam: hátul van 4 csavar, amit hosszú szárú és célszerűen mágneses csillagcsavarhúzóval tudsz kicsavarni, ekkor lejön a középső kis műanyag, majd ezután könnyű lekapni az oldalsó idomokat.
Izzócseréhez, ha jól emlékszem nem kell szétkapni a műszereket, csak alul kihúzni a gumis foglalatot. De inkább holnap megnézem, rég cseréltem.
Én ógy gondolom, hogy leveszed a műanyag borítást. Feketét alulról, amit 2 csavar fog... azután már mindent látnod kell. Mondom ezt úgy, hogy nem szedtem még szét... de ilyen helyen szokott lenni...
383 ml/ villaszár. 15 W-s telóolajat tegyél bele. És nyugodtan szedd szét az elejét. Kisebb munka, mint beépítve bűvészkedni. Féknyereg le, első kerék ki, korménykiflinél meglazítod a csavarokat, kifűzöd a telót, lecsavarod a "kupakját", és kiborítod a régi olajat... ennyi, akkor így nem ugrik szét... aztán fentről beletöltöd a mennyiséget, kicsit megpumpálod, és visszateszed. Nem több elsőre 2 óra munkánál.
Tudnátok segíteni, hogy hol találok képet Roland1 bukócsöves GS500F-jéről? Nem működik sajnos a keresés a sportmotor-on.
BRM