Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

Tudnátok segíteni, hogy hol találok képet Roland1 bukócsöves GS500F-jéről? Nem működik sajnos a keresés a sportmotor-on.

BRM
Tudok én, ha akarok!
Igen, teljesen jó, ha lementi az ember. Ügyes vagy!
Igen, szeretek magammal beszélgetni
Szóval nem szkennelem be újra, mert ha lementitek gépre, akkor sztem jó lesz a minősége Vagy csak én látom így?
Hűű, elég sz@r a minősége... Megpróbáljam szétszedni a lapot és úgy szkennelni?
Csinálom, csinálom...

Tessék Ha valami nem jó, szólj, és újra szkennelem
Fogsz 1db 8-as kulcsot (vagy 10-es?)
Leszeded a müszerfal hátulján lévő fekete burkolatról.
Lesz még 4db sasszeg.....azt kihúzod......


Ekkor letudod venni a fekete boritást.

Mindegyik óránál lesz egy gumiágy. Azt kihúzod , kiveszed belőle a helyzetjelző lámpát (ugyan az mint a helyzetjelző).....beteszed az újat........(vagy tehetsz bele helyzetjelzős LED lámpát is, és akkor KÉK, PIROS...akármilyen lesz az órának a világítása)


Összeszereled a burkolatot.......


ENNNYI
Dorcsika!

Akkor várom a cikkkkkkket:-))))
Már azért is, mert itt Adonyban NEM LEHET KAPNI!
Még a benyakúton sincs Motorinfó......
Látatlanban mondom, hogy tuti nem kell szétszedni a műszert! Sok mindenre képesek a japánok, de erre nem hiszem. Olyan foglalatot kell "keresned", mint a mi a helyzetjelző izzóé az első lámpában...
Köszönöm a segítséget.
Na mindegy, holnap kiderül.
Ha ennyire egyszerű, akkor le tudunk szervezni egy ilyet? Csak mert nekem is ráférne a telóolajra a csere. Meglátogathatlak, amikor ráérsz? Ketten csak könnyebben megfordítjuk a gépet, aztán én tartom, te meg rázod! (A motort! )
Na de...
Sziasztok!

Nekem ugyan a régi verzió van, amin tök máshogy kell leszedni az idomokat, de múltkor Hellboyén gyakoroltam: hátul van 4 csavar, amit hosszú szárú és célszerűen mágneses csillagcsavarhúzóval tudsz kicsavarni, ekkor lejön a középső kis műanyag, majd ezután könnyű lekapni az oldalsó idomokat.
Izzócseréhez, ha jól emlékszem nem kell szétkapni a műszereket, csak alul kihúzni a gumis foglalatot. De inkább holnap megnézem, rég cseréltem.
Én sem szedtem szét még, de valszeg hátulról kell kibontani.
Gondolom, fogod majd látni.
Szóval magát a műszert nem kell szétszedni?
Én ógy gondolom, hogy leveszed a műanyag borítást. Feketét alulról, amit 2 csavar fog... azután már mindent látnod kell. Mondom ezt úgy, hogy nem szedtem még szét... de ilyen helyen szokott lenni...
Köszi,de amit találtam(a linken) rajzot azt megtaláltam Blue oldalán is.
Sajna még azon se derült ki számomra ,hogy hol találom a
műszer izzókat.
Úgy is van... először erre gondoltam!
Nem kell ennyire szétszedni! Le a kupakot, majd fejreállítva a motort kicsit megrázzuk.
Üdv.A kérdésem ujra aktuális:
Hol találom a műszerek izzóit?
Aki cserélt már izzót benne akkor kérem jelezze,hogy
mire kell figyelnem.
Előre is köszi.
383 ml/ villaszár. 15 W-s telóolajat tegyél bele. És nyugodtan szedd szét az elejét. Kisebb munka, mint beépítve bűvészkedni. Féknyereg le, első kerék ki, korménykiflinél meglazítod a csavarokat, kifűzöd a telót, lecsavarod a "kupakját", és kiborítod a régi olajat... ennyi, akkor így nem ugrik szét... aztán fentről beletöltöd a mennyiséget, kicsit megpumpálod, és visszateszed. Nem több elsőre 2 óra munkánál.
Hátsó doboznak szerintem kiváló a Lofty Mi ezért vettünk belőle oldalra