Akkor gyúrok, vazze, hogy legyen ennyi felesleges pénzem, és csippantok, ahogy kykee mondja mindig
Jó kis progi, én nagyon rég szeretném már kipróbálni, bár titokban kellene tartanom, hogy a családom ne kapjon sikítófrászt
Amikor változott a tervetek, akkor én lemondtam róla. Bajáról kemény lett volna a szlovákiai cél egy nappal alatt...
Így sem bírtam magammal, 647 km-rel zártam a vasárnapot. Elébe mentünk a Szlovéniából hazaérkező csapatnak...
Legközelebb, ha ugrándoztok, akkor megnézzük az ábrázatotokat...
Megy a csiga a sivatagban bánatosan, és mondogatja magában:
-Jajj de hülye vagyok. De hülye vagyok.
-Hülye vagyok.
Megáll, elgondólkodik, és mondja:
-Nemis vagyok hülye.
-Sőt! Okos vagyok!
-Okos vagyok.
-OOOkos vagyoook..tam-tam... tatam...pamparampam...okos vagyoook!
-Áhh ez így jó! Csak valamin lekéne kopogni az ütemet!
-Csak kár hogy itt a sivatagban nincs semmi kemény amin lekopoghatnám.
-Ja, de! A házam!
Azzal a csiga elkezdte a házán lekopogni a ritmust:
Kopp-kopp
-Ki az?
Ha komoly a dolog meg tudom szervezni nektek is. De minimum 4-6 ugrónak kell lennie. És a buli kedvéért minimum 12-15 motor.
Sima tandem: 33.000.-
Kamerás felvétellel: 42.000.-
Magasság: 4000 méter
Ugrás: 18 személyelyes, kétmotoros utasszállító ból !
Ez a program reggeltől estig szól. Össz km. közel 450-480 km.
Nem túl pihenten. 6 nap folyamatos kertrendezés, 18 méterhosszú 2m széles 30 éves orgonabokor lett az enyészeté. Végeredmény: Bokor : Tímea & Balázs páros 0:1 Napi 10 órában baltáztam, fűrészeltem és aprítottam a párommal együtt. És a végén 2,5 m3 tűzifa valamint 3740 liter apróra darált fa!
Itt jegyezném meg, hogy ha valaki kerti gépet szeretne vásárolni, akkor Én csakis az AL-KO gépeket javaslom. Tökéletes ár/érték arány, és számomra elnyűhetetlennek bizonyult. 50 vagy 60 éve gyártanak saját tervezésű kerti gépeket. És nem utolsó sorban jegyezném meg, hogy német cégről beszélünk.
A lényeg az, hogy kivagyunk, mint sírásó segge a gatyából.
Talán még emlékeztek rá, hogy elpárolgott az olajam a motorból, indulás előtt. Na nem nagyon, csak kicsit. Mivel még a minimum fölött volt középtámaszon, kitekert nívóval, ezért nem paráztam rá nagyon, mert nem terveztünk motorozást. Cakk-pakk 150 km-rt mentünk csak. Úgyhogy most megyek aztán veszek olajtot. Apropó: szerintetek, ha a minimum szint fölött van, 1-2 mm-el, akkor mennyi olajam hiányzik? Szerintem max 3 deci. Már kíváncsi vagyok.
Mikka83!
Nekem rendszeresen felkapja az elejét. Alig bírok vele. Általában akkor amikor középtámaszra rakom és rajta van a hátsó doboz megpakolva. De engem nem zavar. olyan mindegy, hogy most a hátsó vagy az első kerék van lent a földön.
Szerintem a GS nem erre való. Lehet vele állatkodni, de akkor már most kezdj el gyűjtögetni egy blokkcserére.
Szííyasztok 500 as ok.
Kár,hogy nem jött senki velünk. Fantasztikus túra volt.
2x220 km Szlovákia
12 től Du. 18 ig a reptéren heverészés.
Fantasztikus hangulat. Pár kép.
Szerintem a jogi egyetemen megérne egy vizsga témát!
"Néhány órával az esztergomi balesetet követően újabb motoroshoz hívták a mentőket és a rendőröket. A helyszínelők először csak az úton lévő anyagmaradványokra lettek figyelmesek, sérült járműveket nem találtak. A rendőrök végül rátaláltak egy férfira, akinek feje és ruházata is véres volt. Elmondta, hogy személygépkocsijával ő ütközött össze egy motorossal, majd a járművét az egyik mellékutcában parkolta le. A motoros is előkerült, aki bevallotta, hogy motorját ismerősei szállították el, nincs ugyanis rendszámtábla rajta. A helyszínelés során kiderült, hogy a személygépkocsi vezetője ittas állapotban, forgalommal szemben haladt az egyirányú utcában, majd nem adott elsőbbséget a védett útvonalon szintén ittasan közlekedő motorosnak. "
WD40, az mindenre jó. Nekem egyszer az index kapcsolóm lassan állt vissza középre, fújtam rá kicsit, azóta tökéletes. Az oldalkitámasztót is be szoktam időnként fújni, így nagyon könnyen jár. Múltkor a telefon joystick-ját javítottam vele. Szóval mindenre jó.
Nehéz kérdés.
Én még nem jártam így, tehát csak okoskodom. Általában a gyk felépítése a következő: felül van a zárrész, alul meg az elektromos kapcsoló rész. Az elektromos résznek nem tesz jót az olaj vagy zsír, viszont a zárnak nem árthat egy kis kenés. Én megpróbálkoznék pár csepp olajjal, vagy láncsprével, amit néhány kulcstekeréssel kennék szét a zárban.
Egy kis segítségre lenne szükségem. A gyújtáskapcsolóm nagyon nehezen jár, van hogy csak 10-20 próbálkozás után tudom elfordítani a kulcsot. Eddig 2x befújtam jégoldó-zárolajozóval úgy, hogy csöpögött-folyt mindenfelé, akkor átmenetileg jobb lett pár nap erejéig, de aztán megint visszaromlott.
Szerintetek mivel lehetne kezelni tartósan a problémát? Esetleg ha egy kis motorolajat belecsöpögtetek Az segíthet? Vagy az ilyet valahogy zsírral kellene megkenni (hogyan?)? Nem akarom tönretenni a zárat és kicserélni, azért nem raktam bele eddig semmi "komoly" anyagot.
Én sem görcsölök rajta, csak ha 387 km-rel odaállok a kútra, és belemegy 16,2 liter, akkor fejben gyorsan kiszámolom, de nem jegyzetelek, meg görcsölök.
Az olajlehúzó gyűrű ,nagy fordulaton ,hagy olajat
az égéstérben..