Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ó Fényes Tekintetü Nagy Jó Uram!

Köszönöm az irány mutatást .
Kérem, nézze el figyelmetlenségem!
Mélységes tiszteletem a tudatlanok és lusták segítőjének!
Sziasztok!

Tudna valaki egy képet feltenni egy dugattyúról, méretekkel?
Teljesen mindegy milyen típus. A manualokban pedig nincs átmérő, furatátmérő, stb... Nagyon fontos lenne, nem untatok senkit részletekkel...

Köszönöm!
Üdv: Gábor
Ott is van, csak nem kellene lustának lenni megkeresni


http://www.akmt.hu/sufnituning...
30mm átmérő, 25mm vastagság)



De ha "gyenge" akkor elsőre probálkozz erősebb olajjal.....
Vagy eleve olajszinttel, hiszen esSO-nak is ez volt a gondja.....nem volt benne a kellő mennyiség "gyárilag"
Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek.
A GS első teleszkópja elég gyenge és valahol a fórumon láttam,
hogy egy műanyag darabot tettek a rugó fölé.
De sajnos nem találom sehol a méreteit .
Valamikor a Blue oldalán is fent volt.
Vagy 20-as átmérő és 25mm magas, vagy pedig fordítva.
Ha valaki tudja, légyszi segítsen .

Előre is köszönöm!
Rendben, köszi megtettem!
köszi, hétvégén megnézem!


Áhhhh, dehogy... :)
De csak magasságban férek mögé, széltében kilógok!
Üdv.A váltokar csepegést én is a láncnak tulajdonítottam.
Nálam szimmering csere lett a vége.
Az adatlapomon vannak a képek, hogy hogy áll !(plexi).
Az enyémen van egy gumiszegély. A Bandit-topikban olvastam a króm változatáról, hogy csökkenti a szélzajt.
Csak azon a szakaszon volt megcibálvaa géesbajusz, amúgy nem. Sajna nem tudok menni a Steffi-túrára, itthoni teendők vannak, de csókoltatok mindenkit. Részemről vszeg csak vasárnap lesz egy kicsi guriga. A csizma nekem ráér, ellenben nem szeretek adós maradni, úgyhogy légyszi küld át a bankszámlaszámod, és utalom az árát. Nem szeretném, ha állna benne a pénzed. Amikor legközelebb feléd járok csörgök. Zimaccsal úgyis terveztünk egy lájtos karikát veszprém-fehérvár látnivalói végett, addig porosodhatna nálad a csimma?
Az új dobvég?
Menetirány szerinti BAL oldalon!

És a számoknak KIFELÉ vagyis a motorra merőlegesen kell néznie
FIGYELEM!

A Yard 2009. jún 1-től új trafikat helyez ki az útakra:-)
Súlyos sebességtúllépés esetén már NINCS bírság:-)))
ITÉLET VAN:-)
Sziasztok!
A hátsó rugóelőfeszítés beállításához egy kérdés: a számokat látom a beállítógyűrűn, de nem tudom, melyik oldalról kell nézni a beállított értéket (ha jól sejtem, akkor az előre néző szám a beállított érték).
Köszi
Sziasztok!

Nálam a város általában 4-5-ös, nem nagyon engedem 3000 alá, csak, ha biztos vagyok benne, hogy nem kell hirtelen kigyorsítani. Ilyenkor 2500 is előfordul, de az alatt már rángatni kezd. Azonban ha dinamizmus kell, akkor van, hogy 4000 fölött tartom, onnan jobb gyorsulni. Túrákon persze egész más, pl. lakott területre beérve is marad 6, lemegy ugyan 3000 alá, de olyankor úgysem kell akkorát kigyorsítani, és a fogyasztás is jobb.
Támogatom az előttem szólókat. Kicsit azért kiegészítem... nagyobb városban nem árt néha a "negyedik" sem... van olyan szitu gyakran, amikor kell a közeli nyomatékcsúcs. De azt hiszem, hogy nincs rá egzakt recept. Hiszen a te kérdésed folyamatos haladásra irányult. De a forgalom az bizony dinamikus... sőt folyamatosan változóan dinamikus. Ehhez kell alkalmazkodni minden körülmények között.
Ha minden igaz, az ONROAD oldalon olvastam egy cikket, ami arról szól, hogy a motornak az az ideállis minden tekintetben (pénzben is) hogy ha a fordulatszám 1/3-án használod a gépet.
Itt nem lesz gondja, és akkor fogyasztja a legkevesebbet....

Ergo a gs 12.000.....vagyis 4000-res fordulaton.....
Szerintem inkább 5.-ben menj, a tartósan alacsony fordulatszám nem túl szerencsés. Igaz, hogy talán jobb picit a fogyi, viszont pl az olajnyomás is kisebb lehet.
Előfordulhat. A kis keréknél elég nagy a centrifugális erő, ergo itt veri le a láncról a javát, ami idővel összegyűlve utat keres magának. De lehet a kinyomó rudazat szimeringje is. Ezt könnyen megállapíthatod a dekli levételével, és a dzsuva eltávolításával.
sziasztok! egy igazán alap kérdéssel, illetve kettővel is fordulok hozzátok, mert bár minden nap olvaslak benneteket, de nem olvastam mostanában erről..
melyik az a fordulatszám-tartomány, amiben a gs-t érdemes használni városon belül? Mert május 1 óta ugye 64-gyel megyek mindenütt, s ez pont hatodiknak az alja, mikor már épp nem rángat be, de ha picit lassítanom kell, akkor már rángat, vissza ötödik. Vagyis a kérdés: vajon 6.-ban 3000 vagy 5.-ben 3500-3600 a jobb végigmotorozni egy települést?

Más: elképzelhető hoyg sikerült annyira megspréznem a láncot, hoyg a váltókar vonalában a blokk alján kis fekete olajos cseppekben gyűlik össze a felesleg, mely már egy-egy cseppet le is pöttyentett nekem, vagy kezdjek aggódni, hogy ez valami más?
Hogy jeleztem volna, amikor így is csak akkor tudtam mellétek menni, amikor már lassítottatok! Mit vársz egy 72 lovas caddy-től, ami 1600 kilót cipel? Ti meg menő motorosok... ccc... Téptek ajutópáján mint a zsírzott villám! Mellesleg a képen ís látszik, hogy már nyúlik a kered! Egyébként az M7-es volt, mindössze 7 km-es szakasz... Tíííííípted neki naon! Amúgy te jössz holnap? (csizma miatt kérdezem)

Ügye, hogy nyúlik a kerék?
Azé tőled elvárnám, hogy tuggyá linkelni.
http://totalbike.hu/hirek/max100

A témát is érdemes lenne megvitatni, na de a fotó....
Tibi!
Szélcsatornaaaaaaaaa....
A dőlésszögön kell variálnod... én is pöcsöltem vele sokat. Nálam a beválós állapot a majdnem függőleges és a teljesen hátrahajtott állás. Most előbbiben van, mert így mögé fér a kesztyű... . Nekem a kisebb van...
(Kokonak valóban ilyen volt, de ő elfér a kicsi mögött is... )

Próbálgasd állítgatni... meglesz a jó állás! 1-2 centi is megoldás lehet.