Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hámittomén nem vagyok én szakértő
A 2. képen lévő dupla kipufogó elég pöpecül mutatna 1 Gs-en. (Majdnem gyárin )
Probálkozzzzzz a tipusoknál....
Szerintem azonos az ER5, CB500 is....

Ha nem? Akkor is lehet cserélni, csak meg kell hozzá venni a kifliket is, és az egészet kicserélni.


Ebben mi a streefighter?
Hogy kapott egy frankó első telót, meg egy crossos lámpát?

Ez már streetfighter ha már GS 500-ról van szó:-)
Eladó a képeken látható vadonat új karcmentes gerincvédős BOBLBEE motoros hátizsák.

A táska eredeti svéd gyártmány!

Felhasználható számtalan dologra:
- motorozáshoz
- téli-nyári extrém sportokhoz
- laptop táskának, stb.

Az index is tesztelte: http://index.hu/tech/hardver/t...

még nem használtam...minden papírjával együtt eladó

jóval a bolti ár alatt!

ha érdekel a profilomba van az e-mailem...
Hello.
A sugó-motors-t kérdezted? Én blokkot fogok tőlük vásárolni tőlük 1-2 héten belül mert nálam az döglött meg.
Blokkból van nekik 6-7 db (elmondásuk szerint), szóval háth akad nekik első villájuk is.

Elérhetőségük:
Cím: 6500 Baja, V. ker. 10361.
E-mail: info@sugomotor.hu
Tel.: 06 70/500-8881, 06 30/579 8360.

Vagy hirdetnek bontott gs-t streetfighternek átalakítva itt.
Fordított, állítható elsővilla van beleszerelve. Ezzel a villával már én is szemeztem, csak aztán közbejött a blokkcsere.
Nem lehet felujitani, vagy megjavitani?
Hyosung GT 250? Csak, mert u.az a váz...
Üdvözlök mindenkit.kérlek benneteket,hogy segitsetek,mert bajban vagyok ,ki tudná megmondani,hogy a GS-be milyen falyta első teleszkópot lehet bele tenni,mert a bontókban sajnos nem kapni.Az új 200-ezer arra sajnos nincs pénzem,Meik motor elejét lehet be épiteni.előre is köszönöm mindenkinek a segitséget. a számom,06-70-394-72-66.
Nem fogok, pláne, h napokon belül gumicsere lesz .
Csak vigyázz, nehogy átess a kocka másik oldalára
Hát igen túl nagy ívű a Hungária krt
Jah, és kanyarban most a kocka élét használom ebből kifolyólag még néhyány napig .
Gumi 2 éves. És a közepe fogyott el, túl sokat jártam vele munkába. Nem tehetek róla, hogy nem vették szerpentinesre a figurát a Hungária körút kiagyalásakor .
Elfogyott a gumid széle? Mert ugye kanyarban azt használod!
Vagy már öreg a gumid?
Szia!
Na látom van közelemben is márka társ!
Am mindenkinek szól természetesen országszerte, de én úgy emlékszem, volt itt Gödöllőről is valaki, de nagyvárosból is jöhet bárki, illetve mehetünk, ha valakinek van kedve gurulni 1 ilyen szerpentines, kanyargós szakaszt. Én nem vagyok ellene most főleg itt a közelben. Pl: Pilisszentlászló
Szia!
Engem is érdekel majd az a szakasz, biztos majd ha itt az tiszta idő, letisztul az-is, mint minden út és jó lesz az...
Esetleg képeket készítettetek, vagy lehet valami pontosabbat tudni, hogy mi is van ott, Km milyen hosszú szakasz, milyen kanyarok, valami viszonyítási alapot esetleg tudsz mondani, mert nekem eddig Mátra az ami, utcán nagyon tetszik!
Szia!
Most voltam ott, vannak szakaszok amiket felújítanak, talán nem lesz gond idén az ottani utakkal .... Visegrádnál szinte már minden csak kiválóbb lehet, az egyszerűen szörnyű állapotban van, még a Pilisszentlászlót mondanám, + környékét jó, motorozgató helynek, ahol lehet döntögetni is...
Sziasztok!
Igen még létezem, bár picit most nem írtam, de olvaslak ám benneteket!
Néha lett is volna mit írnom, aztán mégsem írtam, de most picit írok, remélem nagyon nem untatok senkit...
Picit most én is motoroztam végre, idén még nagyon rengeteget Km-t nem mentem...
Most voltam Balatonon, Hajdúszoboszló, Sárospatak és szerintem sejtitek melyik útvonalat választottam haza... persze, hogy a szerpentint, Miskolctól Mátráig végig...
Elvégre nem titkolom, hogy szinte a kanyar az egyik lét-elemem...
Kb 1200Km-lett a vége, ennyit-ennyi idő alatt még soha nem mente...
Ezt az útvonalat most jártam be, Péntektől kezdve és Kedden este 10körül értem haza.
Picit hideg volt már a kanyarokban sajnos...
Kérdéseim volnának felétek...
Létezik, hogy az OMV benzin a szar, hogy finoman fogalmazom, mert általában 4 vagy még az alatt szokott maradni a fogyasztásom, de most 5 L-nél is többe evett a gép pályán, de Kb 125-135+-5Km/h volt végig a tempóm átlagosan és csak most 1 tankolásnál jött ez elő 1 OMV kút Balatonon, szerintetek ott volt szar a benzin, vagy mi lehetett, hogy utána tankoltam a MOL-nál és volt tempósabb haladásom, vegyesen város is + tudom, nem szabályos, nem pályán, de néha-néha 150-160Km/h-ba is belenéztem és 4L alatt maradt a fogyi, most hogyan is van ez, mert nekem csak 1 tippem van, hogy az OMV volt szar, ja és eddig még nem volt a motornak torpanása menet közben, most + pályán Kb még 100Km se mentem tankolás után és valamiért +torpant a gép, tartalék aztán 1-2Km után vissza és rendesre és ment +int...

Szia esSO!
Ti ezt mikor tervezitek, mert lehet érdekelne engemet is 1 ilyen fajta motorozás!
Tavaly én is voltam a Pogány-reptér oktatáson, nekem tetszett az nagyon, esetleg lehet valamit tudni, hogy idén lesz-e még olyan, esetleg nyuszi te valamit tudsz róla?

Na bocs mindenkinek a hosszú monológért és köszi mindenkinek előre is a válaszokat!
Puszi lányok, pacsi srácok!
Sajnálom szegényt!
R.I.P.


Bandit...
méret: 120/60r17
nyif.

Egy barátom hívott, hogy van egy dunlop sportmax gumija "ha valaki defektet kap, tűzoltásra jó lesz" alapon. ára: egy csomag gumicukor, vagy cini minis. ha valakit érdekel csörögjön rám.

Szegény, sajnálom!
sajnos meghalt. egy hete születtek volna meg a kölykei. Éjszaka megtépte egy kutya valószínű. Még haza tudott jönni, de sajnos elpusztult mire észrevettük. Egy családtaggal kevesebb.