Nem tudom kit mennyire érdekel, de újraburkolták a cseszneki szerpentint... illetve múlt hétvégén még dolgoztak rajta, de mostanra már kész lehet. Gondoltam szólok a hosszú hétvége előtt.
A városban túlszaporodtak a galambok. Tűrhetetlenné vált a
nagy szemét, szarkupac és hordalék utánuk. A polgármester
úgy döntött, hogy 1 milliót ad annak, aki kiirtja a galambokat a városból.
Jött is egy vállalkozó és így szólt:
Én ingyért elintézem a galambokat de van egy feltételem,
márpedig, hogy senki nem fog kérdezni semmit. Ha mégis, akkor 2 milliót fizetni kell.
A polgármester beleeggyezett.
A vállalkozó kivett egy sárga galambot a táskájából,
elengedte, mire az összes galamb elrepült utána, az Isten tudja hová.
Ezt látván a polgármester megszólalt:
Tudom, hogy ez most 2 milliónkba fog kerülni de meg kell kérdeznem:
Nincs véletlenül a táskájában egy sárga cigány is ?
Blue ! Köszönöm az 53852- beírásod ! Remélem minnél többen eltudnak menni.Nem vagyok családtag,sem rokon,de talán motoros az igen.Ennyivel tartozunk egymásnak motorosok. Sajnálatos esemény,de itt ismét bizonyithanánk az összetartásunk ! Mégegyszer köszi,hogy ide is beírtad !Széles útat és gumifát mindenkinek ! Vigyázzatok magatokra és egymásra ! ÜDV
Szerintem is valami trükk van. A fordulatszámmérő nem megy feljebb 9000nél, az pedig lehetetlen. Meg amúgy is a fordulatszámmérő nehogy már mozduljon el mikor a sebbességmutató meg igen... Én Utánakérdeztem GS tunningnak. Elsőkézből mindenki aztmondta felejtsem el, de amúgy meg önmagában nem eredményez sok változást se a sportlégszürő(felhívtam a K & N gyárat), se a gyújtás korrekció, se a kipufogó cseréje, ugyanis ezeket együtt kell cserélni és összehangolni, de még a motorblokkba is be kell nyúlni ha valós tunningot akar az ember, de akkor már ottlesznek a motor paraméterei akadálynak(pl vékony kerekek, fék). És akkor még nem beszéltünk olyan egyéb tényezőkről mint a levegő épp aktuális hőmérséklete vagy a motorolaj tipusa, stb... Egyszóval GS nem száguldozni való, cserébe kapunk egy kezes gépet ami nem emelgeti az elejét, és olcsó fentarthatóságot, azért nemmindegy hogy 44lóerő után fizetek vagy mondjuk 120... Amúgy én is megnéztem a kicsike végét annó, 192km/h volt, de nagyon tiltakozott a gép és hosszú idő volt felgyorsulni. Melelsleg mostmár nem is megy annyit. Tapasztalataim szerint 120és 140 között van az utazója hosszútávon ,de nekem pl mindig beállt 130-ra ha nemfigyeltem...
Én is erre gondoltam! Így nem cseszi szét a tanksapka bordázott peremét. Egyébként a polifómot össze lehet a csavarral húzni úgy hogy álljon mint Katában a gyerek szerintem.
Tényleg nem rossz. Gondolkodtam rajta, de szerintem szétcseszi a tanksapkát. A tied, ha jól emlékszem akkor csak a csavarok helyén rögzült és nem fekszik fel az egész sapka peremére. Szerintem az jobb. Bár ez lényegesen egyszerűbb.
Tegnap délután legurultam a telekre. Iszonyatos szélvihar volt. 110 fölé nem mertem menni, mert 120nál átdobott a másik sávba. Pedig mázsa körül vagyok. De amúgy sem szeretek 140 fölött motorozni, és a GS sem kívánja. Nekem a 100-120 közötti utazó a legkényelmesebb és azt vettem észre, hogy a GS is ezt szereti. 5000-6000 között. Itt még bőven van benne tartalék, így előzni is biztonságosan tudok. És nem utolsó sorban, hallottam valami "KRESZ"-ről is, vagy mi a szöszről.
De azért hazafelé, az ötös bevezetőén toltam egy 170-et, mert akkor pont nem oldalról kaptam a szelet. Hát a sz@r a foss@al dominózott bennem . Ezt a motort, tényleg nem erre találták ki.
Sziasztok!
Levelemet sajnálatos okból kell,hogy megírjam...
Talán hallottatok róla,hogy 2009.04.24-én,pénteken a pinnyei elágazóban halálos kimenetelű motoros baleset történt...
Egy 21éves makkegészséges életvidám fiú vesztette életét...
Győrvári Dániel...
A párom fia volt...
Temetésén szeretnénk,ha minél több motoros venne részt,motorral motorosruhában!
Szeretnénk,ha Danit motorbőgés kísérné utolsó útján...
Ő is ezt szeretné,a motor volt az élete...
Kérlek Titeket,hogy értesítsetek minden motorost,akit tudtok!
A temetés 2009.05.01-én lesz,Gyóróban, délután 2-kor.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ibolya
Láttam ugyains itt egy GS500-as futárt...
Nem tudom kit mennyire érdekel, de újraburkolták a cseszneki szerpentint... illetve múlt hétvégén még dolgoztak rajta, de mostanra már kész lehet. Gondoltam szólok a hosszú hétvége előtt.
Én vagyok. HAAAAAAAAHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Még 3 óra, aztán 10 nap pihi!
A városban túlszaporodtak a galambok. Tűrhetetlenné vált a
nagy szemét, szarkupac és hordalék utánuk. A polgármester
úgy döntött, hogy 1 milliót ad annak, aki kiirtja a galambokat a városból.
Jött is egy vállalkozó és így szólt:
Én ingyért elintézem a galambokat de van egy feltételem,
márpedig, hogy senki nem fog kérdezni semmit. Ha mégis, akkor 2 milliót fizetni kell.
A polgármester beleeggyezett.
A vállalkozó kivett egy sárga galambot a táskájából,
elengedte, mire az összes galamb elrepült utána, az Isten tudja hová.
Ezt látván a polgármester megszólalt:
Tudom, hogy ez most 2 milliónkba fog kerülni de meg kell kérdeznem:
Nincs véletlenül a táskájában egy sárga cigány is ?
a csávó meg egyszerűen végtelenül optimista
Mindenféleképpen 3-4-5 pont kell a kamerának különben mozogni fog.
Én a legjobb felvételeket a GS-en a másik projecttel csináltam......az egész BBT2-es túra is így készült
itt egy vidi:
http://akmtturak.extra.hu/3kaz...
Az elmélet ugyan ez volt, csak nem csavaroztam le, hanem távtartókat tettem be a tanksapka és a lemez közé
nem is forog ki a moci......szinte végig max 9500-res fordulaton megy.
A km óra megy felfelé, a fordulat meg állandó?
Nekem a 650-es Banditom megy 9000-nél 177km/ó-rát.....kizárt, hogy egy GS 9500-nál 200-at produkáljon.
Én ugy tudtam hogy a feszszabályzó a tipushiba....nekem is az volt a szar........és tényleg az volt, mert a vevő kicserélte és kész....
De azért hazafelé, az ötös bevezetőén toltam egy 170-et, mert akkor pont nem oldalról kaptam a szelet. Hát a sz@r a foss@al dominózott bennem . Ezt a motort, tényleg nem erre találták ki.
Sziasztok!
Levelemet sajnálatos okból kell,hogy megírjam...
Talán hallottatok róla,hogy 2009.04.24-én,pénteken a pinnyei elágazóban halálos kimenetelű motoros baleset történt...
Egy 21éves makkegészséges életvidám fiú vesztette életét...
Győrvári Dániel...
A párom fia volt...
Temetésén szeretnénk,ha minél több motoros venne részt,motorral motorosruhában!
Szeretnénk,ha Danit motorbőgés kísérné utolsó útján...
Ő is ezt szeretné,a motor volt az élete...
Kérlek Titeket,hogy értesítsetek minden motorost,akit tudtok!
A temetés 2009.05.01-én lesz,Gyóróban, délután 2-kor.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ibolya