Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amennyiben igaz, azt sem tapsolnám meg!
Ön és közveszélyes, értelmetlen száguldás nem erre tervezett,
ergo más fékekkel, futóművel rendelkező mkp-vel! Pálya?!
Csalás van benne Bali!
200-nál 10.000-et kellen forogni neki... ez meg csak 9.000.nél tanyázik mutatóilag.
Nekem volna egy tippem a zsokén kívül. Az első keréken nem /70-es gumi van, hanem /60-as, vagy még annál is alacsonyabb peremű.
SZÉPJÓREGGELTMINDENKINEK!

Ezt vajon a sportdob miatt tudja, vagy csak a zsoké 50kg?
Mindenesetre én sajnálom szegény kis gs-t. Nem erre találták ki.

205km/h
Szerintem a spirál ciripelése alig hallható, ha van. Ki kell kötni fölül az óránál, és egy csepp olajat végigcsorgatni benne. Ha ciripelt, akkor már nem fog...
Jól sejted, csak állva vagy lassú csorgásnál jön elő a hang 1200 és 1800 környékén, máskülönben nem hallom.
És akkor ezzel nem kell semmit tenni? Ciripel a lánc és kész?
Korábban említettek egy fordulatszámmérő spirált is. Azzal mit kell(ene) csinálni vagy hogy lehet kideríteni, hogy az ciripel-e?
Jah, még valami. Amikor még a TZR-emet vettük volt vele egy kis gond. Rossz volt a gyújtótekercs, amikor meghajtottam a gépet akkor se kép, se hang leállt. Persze ezt az eladó tudta hogy nem jó, komplett gyújtásalaplapot kellett cserélni a gépben, ami bontóban nem volt és nem is volt érdemes venni, mert ezeknek ez típushibájuk mint utóbb kiderült. A dealernél kellett megrendelni a cuccot közel 100 rugóért. Ismertük akitől vettük a motort, mégis át akart verni. Volt neki 2 lehetősége: vagy kifizeti azt a szart, vagy bepereljük. Fizetett a majom. Azóta se köszön, de leszarom. A legnagyobb baj az volt hogy egy egész nyarat állt a gép, pedig ő tudta hogy mi a helyzet.
Miért kell új blokk? Én kinyírnám az előző tulajt az tuti.
Üdvözlégy itt újrakezdő!

Remélem szerencsésebb leszel!
Sajnálom.
Mégis, mi az, ami miatt generálozni kell? Mit produkál?

Azért ott nagyon komoly hibának kell lenni, hogy erre add a fejed...
Ha blokkcserén eszelsz, akkor a startlapon van motorbontós linktár. Én ott néznék körül.

És, felhívnám az eladót, hogy valljon színt... mi a f@sz van a mocival? Lehet, hogy tud valami okosat, ami nem kerül egy teljes felújítás árába. Ha pedig nem közlékeny, akkor mehet a jogi út. Van rá mód, de pontosságot nem tudok... de nyerhető az ügy. (Csak motorod nem lesz addig...)
Halihó!
Nem hallom ugyan a hangot, de csukott szemmel mondhatom, hogy NO PARA! A GS-nek ilyen hangja van ebben a tartományban... gondolom, csak egyesben és kettesben hallod... utána úgyis elviszi a menetszél. A gyanú helyes... vezérműlánc. Behimbálódzik, és a szíjfeszítő nem tud másodpercenként 26-szor "állítani". Ha szervizes lesz a moci ránézhetsz, de szerintem semmi baj nincs ott.
Sziasztok!

Hosszú szünet után újra ittvagyok.... Tavaly egész nyáron szervizbe állt a gépem, mert kölcsönadtam öcsémnek 10percre és elég rendesen leredezte a vasat. Suzuki-hollósal(XXII.ker) csatáztam nemkeveset... Rá nemsokkal meg bekaptam egy autót szemből, megúsztam de csak most jött vissza a kedvem, eddig csak talicskáztam a géppel :D
mociccah: kösszi az infót hasznos volt...
nem tudom milyen adásvételit írtatok, de valószínű, hogy nem voltál tisztában vele amikor vetted ,h ekkora a baj. Meg kell keresni az eladót és érvényesíteni a szavatossági jogodat..az ugyanis fél évig él használt járműre is, és vagy visszaadni neki a motort, h köszönöm ez így talán mégse, vagy leverni rajta a felújítás árát; de semmiképpen sem annyiban hagyni, mert mondjuk ki ..át lettél verve.


( az enyém teljes motorgenerálja forintra megegyezett a vételárával, de azóta semmi baja pedig rakom bele a kmeket rendesen..lehet hogy jobban jársz a felújítással, mint hogy veszel egy kétes állapotú blokkot..)
Szia Hápi!
Meg is gyógyitották a robogomat Levegős volt az olajozó rendszer és ezért megragadt. Most már jó!
Köszi
Hehe. Tudod nagyon jól, hogy arra gondoltam, miszerint élőben nem ilyen nyelvezetet használsz.
Májustól változik a gyorshajtásra vonatkozó szabály...
Itten a táblázat, hátha érdekel valakit ...
http://sonline.hu/lapokkepek/f...
Szia!
Nem lehet, hogy a fordulatszám mérő spirál kihajtása nyöszörög nálad?
rejtély.... bocsánat. Ez nagyon gáz
Tudom, hogy nemrég volt szó a "relytélyes hangokról" de most engem is utolért a fóbia . Jól meghatározott tartományban (1-2000-es fordulat egyes részein) ciripelő-nyikorgó hangot hallat a motor, mintha nem lenne olaj a vezérműláncon - ami ugye lehetetlen elvileg. A hang nem hangos, de tisztán hallható. Gázadásra (hirtelen vagy lassú), fordulatszám emelkedésre és csökkenésre elhallgat, de az adott fordulaton - szinte - mindig jelentkezik.
Most akkor az ilyesmivel kell foglalkozni (pl.: laza a vezérműlánc? kevés az olaj? kicsi a nyomás?) vagy ne stresszeljem magam?
Amúgy a vezérműlánc csere/feszességállítás nagy munka? És milyen időközönként kell elvégezni?
- Elnézést, a késemet keresem...
- Hol hagyta?
- Valami matrózban...

szeressem én is
en rejto parti vagyok. istenkiraly!
Pfuuuu, felfogadlak álnévkitalálónak, ez naggyon jó .
Édesanyámat Molnár Erzsébetnek hívták....

Cah Hasiraaz néven próbáld Cica! Levédve!
A Fable könyvek szórakoztatók, mind megvan...
Dehogyis. 2000 év múlva majd meglátod, hogy nem .
A fantasztikum még hagyján, de a mitológiát már lekéstük...