Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mókus és a patkány között is csak ez a különbség...de hogy megéri!

Már dolgozom a marketingen...
Itt az első kuncsaft, Sir Donor!
Ez sisakban van fotózva?
Remélem így már felismersz.
Rámegyek...
(nekem is tetszik a piri...)
Női motort keress. Pirosat.
Köszönöm a segítséget néztem amit küldtél linket szerintem lapkás a szelep állítási modja.
De ha tud valaki aki szerelt ilyet üzenjen ha tévedek.
Pontosan Suzuki Gs 500 E 1981 es !
Legalább meglátom az ábrázatod végre. Lett volna egy külhoni utam, de tegnap lemondtam. Azonban egy félnapos gurulás bele fog férni. Így, azt hiszem meg is van a terv.
Szemét!
De igaza van...
A fél banda hosszú hétvégén lesz.
Vigyázz, te már lassan egyedül is tandem leszel.
Nagyon jó lenne! Sok,,,,sok motoros barát egy szintén adrenalin függő közegbe. És az ugróknak is nagyon jólesne. Én tudom!
No, még a végén eltekergek arra...
már az enyém is lapkás :) úgyhogy valószínű, hogy másmilyen a 2hengeres gs-ek történetében nem volt.
A 4hengeres nyilván teljesen más konstrukció.
Szííyasztok 500 as ok!

Ha valakit érdekel Május 10 én kimegyünk a Dunaújvárosi reptérre( ha az idő engedi)
Eddig a GSR 600 as csapatból 3 an,,,ugranak tandemet. Életükben MOST!
Ha van kedve valakinek jönni,,,drukkolni,,,,szívesen látjuk.
További pontositás a szomszédban olvasható!

Sipi
oppácska. Megint tanultam vmit.
De most itthon vagyok és van ékezetem!
Munka közben PDA-ról netezek és nincs rajta magyar nyelv ( csak kűfőőődi ) és azon nincs ékezet r-go nem tudok belápni a hápigs névvel!.

Na ez a titok!
Mi ez az új regelés?
Nesze adatlap!
asszed?
Halihó!

Itt van egy csomó robbantott ábra...

Ebből választ találhatsz a kérdésedre, ami a megoldást illeti. Számadattal sajnos nem tudok szolgálni... valami gépkönyvfélét volna érdemes vadászni a neten.
Nem is egyedül lett első
De persze ez nem ront a helyzeten, én már meg is néztem a videjót róla és fel is ismertem asszem Ciceket