Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsihuszár!
Mivel megszólítottál minket engedj meg néhány szót
Én egy 938 ccm-140Le Suzukival gurigázok(már ha ez nem zavar).
Januárban 1500Km,Február 2100 Km.stb. 6 foknál már előveszem.
Alatta meg egy Honda Tact 50ccm.3Le.
Pedig van autóm 2-ő is (a munkám miatt )
Sztem lehet el kellene kicsit gondolkoznod mielőtt véleményt írsz valakikről.
Nem vagyunk egyformák,mint ahogy itt sem mindenki az.
Ettől szép az élet.
Üdv.széles utat és balesetmentes szezont:Lacibá (LFP)


És elnézést amiért ideírtam
Hello mindenki.
Gondoltam beköszönök ide, látom itt zajlik az élet (azért sunyiban olvasgatok)
Én voltam aki 1 hengerrel működő gsösszázast vett.
Amikor 2 henger működött akkor az alapjárat volt ,,érdekes".
Először szelephézagállításra, karbitisztításra, karbiszinkronra gondoltatok. El is vittem szervízbe... ők is ezekre gondoltak de nem segített.
Kiderült hogy az egyik kipufogó szelep meg volt égve ami a kisebb probléma lenne, de a hajtókarcsapágy is megdöglött, ja meg a hengerfej is érdekes állapotban van.
Szóval motorgenerálon esik át a kicsike.
Hengerfej felújítás, hengerfejtömítés csere, hajtókar csapágy csere, meg még mindenféle csapágyat kicserélnek a blokkban ami van ha már olyan szinten lebontják a blokkot.
Mondhatni beletenyereltem a sz..rba.

Azért bizakodó vagyok, remélem májusra kész lesz.
Üdv mindenkinek
Találtam ilyen Puig vagy milyen plexit, 6000Ft, elég kicsike.
Nekem arra kellene, hogy autópályán legyen mi mögé bebújni. Ehhez elég nagy vagy ez még erre sem jó?
Kinek van ezzel tapasztalata?

Íme: http://www.bikerstore.hu/index...
Locsi-fecsi-pályázás . Rizsrakétával a seggemben sose közlekednék. Egyszer egy túrán ledöglött egy motor, és utasként jött tovább a tulajdonosa. Előszőr egy CBR 600 hátsó ülésén. Aztán kényelmetlen volt a srácnak, és 20 km után átült a 125-ös Pegasom hátsó ülésére... Arra, amelyik minden gond nélkül végigcsinálta a 2008-as évadnyitót...
Sziasztok,
Ma túlestem az új mocival az első közös megázáson, és sikerült azt is megtapasztalni, hogy óra szerinti 160 még nem jelent piros mezőt a fordulatszámmérőn .
A képeid közt van Őrség is. Az hol van?
nem ezt a szmájlit akartam természetesen.
szóval google: mostar, és felhoz térképet, hogy be tudd tájolni. egyébként nem olyan nagy szám, csak az óváros. de a környék eléggé lepukkant.
Szia! Mostar boszniában van. http://www.adrialin.hu/pics/mo..." target="_blank">térkép

Igen, ott voltam tavaly ősszel az emlékguruláson (vagy nem tudom hogy nevezzem... )
Mi az összetétele a legújabb magyar szimfonikus zenekarnak?
1 Gordonka és 10.000.000 bőgő.
Csatlakozom HÁp-Háp:-)

Amire pár napelemes előveszi a gépet, és az első útján szörnyet hal az utakon, addigra Én is már beletettem 4000-ret.....

Tisztelem és becsülöm azt a sok mazohistát akiket Te képviselsz itt:-) Én biztos nem csinálnám:-))))
Legalább mi "motorosok" összetarthatnánk! DE NEEEM!
Persze, hogy unatkoznak, mert még nincs 30 fok, és nem sistereg az aszfalt minkr ráköpnek.
Kimerészkednek a közútra én meg kerülgethetem őket a kis 125-ös -el.

Hol voltak a nagymenő, "motorosok" télen?- Ja biztos locsogtak-fecsegtek!
Nem szeretem mikor lefikázzák a motoromat, lehet fölülni a menő motorokra, és bemerészkedni utánam télen, nyáron a forgalomba, mondjuk egy Moszkva tér- Nyugati- Oktogon-Deák Ferenc u. viszonylatba.
Évi 40-50.000 Km-t motorozok Városba, nem 3000-et pályán.
VANNAK MOTOROSOK, ÉS VAN AKI SZOKOTT MOTOROZNI!

MIÉRT KELL NAGYKÉPÜSKÖDNI?
ábrám van róla de majd tte főrobbantod ne én siketüjjek meg.
nem tudna valaki egy robbantott ábrát küldeni gs500 hengerfejtömítésről?
Ami benne volt, az meg kelletik kukucskálni. Ha fehér, vagy világosszürke az elektróda, akkor egyel magasabb hőértékű kell bele. Ha fekete, kormos, sötétszürke, vagy nedvesnek tűnik, akkor egyel alacsonyabb. Ha őzbarna az elektróda, akkor jó az, ami benne volt. Persze a gyertya színe alapján dönteni viszonylag jó egyéb beállítás mellett lehet...

Egyébként Eriknek tökéletesen igaza van. A "közepe", tehát a normál gyertya jó átlagos használat mellett...
NGK DPR8EA-9,
Norm

ál:

NGK DPR8EA-9, Nippon Denso X24EPR-U9
és a P R O G R A M

2009. április 25.
A Pannonia MGTSZ minden veterán motorost szeretettel vár 7.30-tól a Közlekedési Múzeum parkolójában, ahonnan 8.00-kor szervezetten vonulunk át az Ötvenhatosok terére, ahol a "HALÁL GÖMB" körül lesz a mi területünk.

11.00 óra Dr. Tóth Gábor r. vezérőrnagy, Budapest Rendőrfőkapitánya megnyitó beszéde a Színpadon

11.05 óra Készenléti Rendőrség zenekarának és a BRFK Motoros Alosztályának közös előadása a Hősök terén

11.20 óra BRFK Bevetési Főosztály taktikai bemutatója a Dembinszky utcánál

11.40 óra Szünet

11.45 óra Halálgömb a Színpad előtti téren

12.00 óra Beszélgetés a Színpadon dr. Tóth Gáborral, Palik Lászlóval, Hollós Györggyel, Semmi Kis Tündével, Homonnay Zsolttal

12.10 óra CBA Fitnesz bemutató a Dembinszky utcánál

12.25 óra Szünet

12.30 óra Motoros felvonulás dr. Tóth Gábor r. vezérőrnagy, Budapest Rendőrfőkapitányának vezetésével

12.55 óra Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem hallgatóinak bemutatója a Dembinszky utcánál

13.15 óra Allianz baleset-megelőzési percek

13.25 óra Stunt Show a Műcsarnok mögött

13.45 óra BRFK Kutyás Alosztályának bemutatója a Dembinszky utcánál

14.05 óra CBA Fitnesz bemutató a Dembinszky utcánál

14.25 óra A Safety Hungary motoros vezetéstechnikai bemutatója a Műcsarnok mögött

14.25 óra Az ING Bank eredményhirdetése a Színpadon

14.45 óra Big Foot Show a Színpad előtt
Szia
A képeid között Mostar az merre van?
Te jöttél velünk Dodohoz ügye?
Szia!

Zsé70 mondta,h nézzük meg az adatlapodat a gyertyával kapcsolatban!
Melyiket rakjuk most a GSünkbe a 3 fajta közül?
Várjuk válaszod!

Üdv



( mi a szart kösziztecc itt, mikor "ott" abból van a kerítés? )