Én robogóról ültem át GS-re. Nem érzem, hogy ennek olyan hatalmas "uralhatatlan" teljesítménye lenne. A józan ész határain belül pont jó.
A 4,7-es fogyasztás ezek szerint rendben van egy erős városi használattal. A robogóm ugyanígy 3,5 körül evett (+olaj!). Én azért reméltem, hogy közelebb lesz a 4 literhez, mint az 5-höz. De mostmár lassan lenyugszom, kíváncsi vagyok ez mennyit jelent majd.
Meg kell fúrni a markolatot, és belehajtani egy combosabb csavart.
Beszéld le róla a barátodat. Ez nem egy erős motor. No nem is gyenge, de azért most komolyan?! Nem egy haya. Pikk-pakk meg lehet szokni. A fogyi meg nem lesz kevesebb. Ha nem húzza, akkor 4 alatt marad. Ha húzza, akkor minek akarja lefojtani.
Ha gyengébb motort akar, alacsonyabb fogyival, akkor vegyen robogót.
Át kell festeni feketére
Majd ha megszokja , már nem lesz neki túl erős.
Sőt egy idő után azt fogja mondani, hogy gyenge- vagy mert annyira belejött a motorozásba -vagy mert nagyon elkopik és csökken a kompresszió
ilyen tuningcuccokat már hónapok óta keresek,legfőképpen a combosított benzinszűröt ami olyan finomra szűr hogy már-már tökéletesre porlaszt miközben a beszívott levegő nyomása is a minimumra van csökkentve aminek hatására a megchipelt légtömegmérő okozta turbolencia klasszisokkal jobb minőségű és legfőképp több kondenzvizet termel.ilyet nem tudtok eladót?1 eze' sok nyóccá'
Nagyon állat!