Gyertyát akkor kell cserélni, ha már nem jó... én 18.000-nél cseréltem az első garnitúrát, de még akkor sem kellett volna. Olaj az adatlapon... (Kb. 10 márkatárs és vagy 120.000 km tapasztalatával... )
2 hónap múlva cserélek a GSen olajat és azt szeretném kérdezni tőletek, hogy milyen márkájú és típusú motorolajat töltsek bele?
Jelenleg Castrol POWER1 GPS 4T 10W-40 van benne!
Van esetleg egy flakon ilyen olaj is nálam: Castrol POWER1 Racing 4T 10W-50! Ez jó lenne bele?
Vagy melyik lenne a legideálisabb? Ez,vagy a régi vagy másfajta?
Más:
Előírás szerint 24.000km-nél kell gyertyát cserélni, de az én gyertyám még mindig tökéletes!
Kötelező kicserélni, ajánlott vagy maradhat-e még a régi?
Más:
Ehhez a típusú motorhoz hol kapok kedvező áron LED-es irányjelzős visszapillantó tükröt?
Köszönöm a véleményeket. Castrol Akt Evo 4 T van benne 10W/40. A Full Gasban rakták bele azt mondták ez a gyári előírás. Én is gondoltam, hogy az olaj miatt csúszhat meg a nagyobb igénybevételnél. A holtjáték az oké, az szabályos. Most cserélik az olajat csütin, majd elmondom a szervizben a tünetet és kíváncsi vagyok milyen okossággal állnak elő.
Hali.
Tud nekem segiteni abban hogy milyen repsol olajat tegyek a gs-be?
Már többen irták hogy azt raktak bele,és elég jó volt. Amiket én találtam repsolban azok között nem volt olyan ami API SF-es volt,csak SG. Blue egyszer azt mondta hogy csak SF-est tegyek bele.Van ilyen Repsol-ban?
Nekem volt már ilyen. A 18e-es szervízen a fiatal szerelősrác túl lelkes volt és beállította a kuplungom, mondván, hogy túl nagy a holtjáték. Semmit nem vettem észre. Szépen mentem vele kb 40Km-rt, és hazafelé az üllőin kielőztem egy kamiont. A baj csak az volt, hogy szembe is jött egy. szerintem 5. fokozatban lehettem, kifordultam a kamion mögül, visszavágtam egy fokozatot és ráhúztam ami a csövön kifért. Erre a motor felpörgött én meg sem mozdultam. Egyből tudtam mivan és elkezdtem óvatosan gyorsítani. Éppen hogy visszahúztam a kamion elé. Amikor hazaértem, felhívtam a műhelyfőnököt, hogy éppen most öltek meg.
A kormánynál engedtem neki egy kis bowdent és azóta pöpec.
Robeenak lehet igaza, de ha egy kuplung csúszik, akkor az nem 1 másodpercig tart... vagy egyenlőtlen kopás esetén tarthat addig, rázásként többször ismétlődve. Ellenőrizd a holtjátékot, az nem kerül semmibe. Aztán tovább okoskodunk "látatlanban".
(Ha csúszna, akkor nem csak 4-5-ben jelentkezne az ügy...)
Nekem nem volt ilyen tapasztalásom...
Az viszont okozhat hasonló tünetet, ha az olajad nem megfelelő a gépben. Például, ha full szintetikus a "vére", vagy 10W-40-nél "hígabb"...
Figyusztok tegnap gyorsitás közben olyan 4. vagy 5. fokozatban olyan 1 másodperc ideig tartó felpörgéshez hasonló tünet jelentkezett két esetben is. Lehet, hogy megcsúszik a kuplung ha erősen gyorsítok? Valakinek volt már ilyen baja a Gs 500-zal? Az a gáz, hogy ez egy új 3200 km-es motor! Kicsit korainak tartanám a csúszást.
Köszi