Számla szerint pontosan: 20.150 HUF (4 db gyertyával, mivel itt cserélttem és kértem kettőt tarcsiba). Jah, és drága volt, mert a villaszárakban is cseréltettem olajat... ez plusz egy óra és villaszárolaj. Normál szerviz, ezeket leszámítva nagyjából 12-15 e Ft lehet.
(Forger Motor Baja és Full-Gas Szekszárd... e kettőnél vagyok képben árakkal.)
Azt hiszem,hogy azok a bazi nagy "szegecsek" így vannak kitalálva. Azt azonban nem tudom, hogy mennyit szabad neki mocorogni... de gyanítom, hogy jó nyomon jársz!
Nem, nem normális. Elvileg azt lengő, vagy lebegő féktárcsának nevezik és annál normális... A Gs pedig nem ilyen féktárcsás...
A javítás sima, újraszegecselés, de ne bízd semmirekellő szerelőre és elvileg nem fontos a javítás, gyakorlatilag a féknyerged felfüggesztése ki fog kopni és féknyeregcsere lesz a halogatásból...
Sziasztok !
Valaki nem olyan régen felhozta a féktárcsa problémát hogy kotyo meg 1-2 mm-t mozog.Nos ma megnéztem én ias az enyémet és ez is kottyan kb 1-2mm-t.Sőt megnéztem a fiam Yamaháját az is ugyan ugy kotyog.Szerintem ez nem véletlen.lehet,hogy hülyeség amit mondok de szerintem ez a hőtágulás miatt van direkt így.De vannak okosabbak akik majd megadják rá a pontos választ.
NOD: ilyet mondtam volna? Ez olyan, mintha valami tört program került volna véletlenül a gépedre... De mivel úgyis lassan aktuális lesz a riasztószerelés (jégember után szabadon), ha gondolod, jövő hétvégén megyek, és megnézem. Ja, és ne aggódj, frissítés nélkül is teljesen jól és megbízhatóan működik!
Tibkinnél a pont!
Te Tibkin!
A NOD32 ápr7.-e óta azt írja hogy nem sikerült kapcssolatot létesíteni a szerverrel!
Mi a Péló van?
Aszontad 2098-ig működni fog!
Lehet, csak nem szabad ...
Na igen, a sebbeséghatárok tekintetében én sem azért nézegetem a H-t, mert ki akarom csavarni a kilométerórából azt a 210-et, ami a számlapon van . Csak az fordult meg a fejemben, hogy hátha az egy kicsit puhább kutyulék mint az S. De ha most S van fönt(röstellem, de fogalmam sincs ), akkor nyilván nem gondolkodok rajta, mert nem csúszkáltam hálistennek 2 év alatt csak satufékezésnél .
Szerintem a GS teljesítményéhez bőven elég az S, és gondolom nem azt jelenti, hogy 181-nél darabokban repül le... A normál (munkábajárós/túrázós) használatra meg ugye bőven elég. Ja, és ugye Magyarországon 130-nál többel úgysem lehet menni...
Köszi az infot !
Én a Kékholdnál szoktam sertepertélni gumiügyben, és a hátsó S ott is ennyi. Viszont én pont a H verzión gondolxom erősen... Hátha az puhább picit pölö. Vagy rosszul gondolom? Mert az viszont 27 000 pénz ... És ha nem tuti jobb, mint az S, akko inkább az S.
http://auto.indavideo.hu/video...