Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Következő vezetés technikai tréning! Alapgyakorlat!


http://auto.indavideo.hu/video...
Számla szerint pontosan: 20.150 HUF (4 db gyertyával, mivel itt cserélttem és kértem kettőt tarcsiba). Jah, és drága volt, mert a villaszárakban is cseréltettem olajat... ez plusz egy óra és villaszárolaj. Normál szerviz, ezeket leszámítva nagyjából 12-15 e Ft lehet.
(Forger Motor Baja és Full-Gas Szekszárd... e kettőnél vagyok képben árakkal.)
Bigmen "Banditos"... Az övé ilyen!
Azt hiszem,hogy azok a bazi nagy "szegecsek" így vannak kitalálva. Azt azonban nem tudom, hogy mennyit szabad neki mocorogni... de gyanítom, hogy jó nyomon jársz!
Sziasztok!
Mennyibe van a Gs 18-ezres szervize kb?
Sziasztok!

Nem, nem normális. Elvileg azt lengő, vagy lebegő féktárcsának nevezik és annál normális... A Gs pedig nem ilyen féktárcsás...
A javítás sima, újraszegecselés, de ne bízd semmirekellő szerelőre és elvileg nem fontos a javítás, gyakorlatilag a féknyerged felfüggesztése ki fog kopni és féknyeregcsere lesz a halogatásból...
Sziasztok !
Valaki nem olyan régen felhozta a féktárcsa problémát hogy kotyo meg 1-2 mm-t mozog.Nos ma megnéztem én ias az enyémet és ez is kottyan kb 1-2mm-t.Sőt megnéztem a fiam Yamaháját az is ugyan ugy kotyog.Szerintem ez nem véletlen.lehet,hogy hülyeség amit mondok de szerintem ez a hőtágulás miatt van direkt így.De vannak okosabbak akik majd megadják rá a pontos választ.

NOD: ilyet mondtam volna? Ez olyan, mintha valami tört program került volna véletlenül a gépedre... De mivel úgyis lassan aktuális lesz a riasztószerelés (jégember után szabadon), ha gondolod, jövő hétvégén megyek, és megnézem. Ja, és ne aggódj, frissítés nélkül is teljesen jól és megbízhatóan működik!
Aha, gratulálok, de köszi a mélt a pontos helyről!
Már csak egy keresési kulcsszóóóó kell, hogy meg tudjam nézni
Szupi!
De ennek ellenére fél szemed legyen mindig a pacin...
Na van riasztóm! Megszakítja a gyújtást és ordibál, ha lökdösik a motort. Tetszik.
Szó szerint melegkonyhás, és alkalmanként szendvicsbárként is üzemel...
Asszem Teddy szokta mondani, hogy van egy barátja...valami gogo, vagy gúgli? Látásból én is ismerem...az első link, ami lejön

Különben meg jó a konyhájuk! És ócccsó a Jager!
Tibkinnél a pont!
Te Tibkin!
A NOD32 ápr7.-e óta azt írja hogy nem sikerült kapcssolatot létesíteni a szerverrel!
Mi a Péló van?
Aszontad 2098-ig működni fog!
Miért? Te is tudod mi az a Jäger, pedig soha nem iszol...
Vazzz!
Csípőből nyomtad a linket.
Mitől vagy ennyire tajékozott?
....
Lehet, csak nem szabad ...
Na igen, a sebbeséghatárok tekintetében én sem azért nézegetem a H-t, mert ki akarom csavarni a kilométerórából azt a 210-et, ami a számlapon van . Csak az fordult meg a fejemben, hogy hátha az egy kicsit puhább kutyulék mint az S. De ha most S van fönt(röstellem, de fogalmam sincs ), akkor nyilván nem gondolkodok rajta, mert nem csúszkáltam hálistennek 2 év alatt csak satufékezésnél .
Tudom... a "lehet" és a "szabad" nem összekeverendő...
Szerintem a GS teljesítményéhez bőven elég az S, és gondolom nem azt jelenti, hogy 181-nél darabokban repül le... A normál (munkábajárós/túrázós) használatra meg ugye bőven elég. Ja, és ugye Magyarországon 130-nál többel úgysem lehet menni...
Köszi az infot !
Én a Kékholdnál szoktam sertepertélni gumiügyben, és a hátsó S ott is ennyi. Viszont én pont a H verzión gondolxom erősen... Hátha az puhább picit pölö. Vagy rosszul gondolom? Mert az viszont 27 000 pénz ... És ha nem tuti jobb, mint az S, akko inkább az S.
Mondom! Ott a pont!
Radiátornagyker?
Teddy!
Olyan piszkos a fantáziád, ha... arra gondoltál, amire én!