Jujj, de örülök, hogy ez másnak is tetszik!
Hetente meg szoktam hallgatni.
De ami még hozzá tartozik, az egy film, amit szíves figyelmedbe ajánlok: Stephen King: Állj ki mellettem! (Stand by me!)Alapmű nekem. http://www.youtube.com/watch?v...
Ettől lesz az egész különösen nagyon jó...szerintem érteni fogod!
+ 1 Jager! Persze csak nézni...
Ha pályázol sokat (pl leugrasz Szegedre 160-al)
Akkor utána ellenőrizd az olajat!
Nekem CSAK pályán olyan 100km/1dl olajat evet. Sehol máshol nem volt olajfogyasztás, csak pályán, mikor 7-8000-res fordulaton ment a gép órákat.....
Ha ott megnézed, akkor a megerősítést elsőleg itt Én tapasztaltam meg....
Vagyis ha ráhegesztesz egy vastagabb VASlapot akkor birta volna.....
Ez a fül csak egy gyenge kis alufül....
A gyári konzolra épp ezért van ráírva hogy MAX 5kg - nem a konzol, nem a doboz miatt, hanem mert ennyi ez a kis fül......
Kicsit sok, bár pályán szerintem ez normális.
Ha már most se bírsz magaddal mi lesz késöbb akkor még jobban fogod húzni neki- legalább is én így voltam vele
Szia!
Szerintem átlagos fogyi a leírt körülmények közt. Nekem pl. túrán eddig 3,6l volt a minimum, városban pedig 5,5 a maximum. Munkábajárós (keresztül Budapesten K-Ny) napjaimon 5l az átlag.
4,7 lett az első fogyasztásom. Ebben volt minden: dugó, pálya, autóút, kertváros, város, stb.
Mivel még új nekem a vas, sokszor "nem bírok magammal" és húzom neki.
Szerintetek ez a 4,7 nem sok? Mert én annak érzem...
Én ettől tartva csináltattam 4 pontost...
Ez szépen elszállt. Ezt a fület is meg kell erősíteni, de az előtte lévő kettőt még jobban, ha oldaldoboz projekt lesz. Azok nincsenek összekötve sem. Sajnálatos baleset...
Eléggé nem egyforma a két termék, bár néhány jellemzőjük hasonlít.
Motor: API SG; autó: API SL :=- az L távolabb van az ABC-ben, így elvileg az szigorúbb előírásoknak felel meg
ELLENBEN
csak a motorkerékpár olaj felel meg a JASO MA szabványnak, ami kifejezetten erre teszi alkalmassá, ezért én óva intenélek az autós olaj motorba töltésétől
"Csak" a csúszásgátló adalékban különbözik. Ami alapjaiban megkülönbözteti az autós és a motorkerékpáros olajokat.
Ha Ducatid lenne száraz kuplunggal, akkor jó lenne bele...
kiszedek 1 dugattyut
Hetente meg szoktam hallgatni.
De ami még hozzá tartozik, az egy film, amit szíves figyelmedbe ajánlok: Stephen King: Állj ki mellettem! (Stand by me!)Alapmű nekem. http://www.youtube.com/watch?v...
Ettől lesz az egész különösen nagyon jó...szerintem érteni fogod!
+ 1 Jager! Persze csak nézni...
Munkatársam vett egy kék GS 500-at, de erősnek érzi. Le lehet fojtani valahogy?
F@sza! Mosolyt csalt az ábrázatomra!
Stand by me!
Hatalmas
Ha pályázol sokat (pl leugrasz Szegedre 160-al)
Akkor utána ellenőrizd az olajat!
Nekem CSAK pályán olyan 100km/1dl olajat evet. Sehol máshol nem volt olajfogyasztás, csak pályán, mikor 7-8000-res fordulaton ment a gép órákat.....
Nekem NAGYON ritkán volt 4 alatt, de volt 6,5 is......
Átlagban nekem a Gs paci 4,8-5,2 közt evett
Ha ott megnézed, akkor a megerősítést elsőleg itt Én tapasztaltam meg....
Vagyis ha ráhegesztesz egy vastagabb VASlapot akkor birta volna.....
Ez a fül csak egy gyenge kis alufül....
A gyári konzolra épp ezért van ráírva hogy MAX 5kg - nem a konzol, nem a doboz miatt, hanem mert ennyi ez a kis fül......
Tessék:
http://www.akmt.hu/sufnituning
...
Ha már most se bírsz magaddal mi lesz késöbb akkor még jobban fogod húzni neki- legalább is én így voltam vele
Szerintem átlagos fogyi a leírt körülmények közt. Nekem pl. túrán eddig 3,6l volt a minimum, városban pedig 5,5 a maximum. Munkábajárós (keresztül Budapesten K-Ny) napjaimon 5l az átlag.
Mivel még új nekem a vas, sokszor "nem bírok magammal" és húzom neki.
Szerintetek ez a 4,7 nem sok? Mert én annak érzem...
Ez szépen elszállt. Ezt a fület is meg kell erősíteni, de az előtte lévő kettőt még jobban, ha oldaldoboz projekt lesz. Azok nincsenek összekötve sem. Sajnálatos baleset...
Nem kicsit. Nagyon.
Motor: API SG; autó: API SL :=- az L távolabb van az ABC-ben, így elvileg az szigorúbb előírásoknak felel meg
ELLENBEN
csak a motorkerékpár olaj felel meg a JASO MA szabványnak, ami kifejezetten erre teszi alkalmassá, ezért én óva intenélek az autós olaj motorba töltésétől
Ha Ducatid lenne száraz kuplunggal, akkor jó lenne bele...