Szinte 100%, hogy nem gyári a kormány, ami persze nem baj. Próbálj meg a beállításokkal variálni. Lehet a kormányt dönteni, a markolatot forgatni, és kombinálhatod is a kettőt. A vezetékek ne feszüljenek fullra kitekert kormánynál, az a lényeg. Az mindegy elvileg, hogy hol mennek, bár a rögzítések adottak.
Az elmélet és a gyakorlat soxor nem ua! Van rá példa, mikor a kezdő dolgozót így fogadják: Most pedig felejts el mindent, amit az iskolában tanítottak!
Az oktató mociját nyugodtan vágd vissza 40-nél egyesbe! De a tiédet ne!
a googlin több ilyen kormányt is láttam (matt, középen kilátszik a rece), de azokon is elment a bovden a nullázó mellett (mi a becsületes neve ennek a tekergetőnek?)...
majd egyébként csinálok több fényképet, és akkor jobban látszik a kormány is.
Biztos, hogy rávaló ez a kormány?
Az én gépemen krómos, ez pedig matt. A felfogatások között látszik a recézés, az enyémen nem.
Lehet csak optikai csalódás, de mintha egy kicsit magasabbnak tűnik. A kuplungkar és a kormány hajlata között az enyémen mintha nagyobb lenne a távolság.
1. Hőpisztoly, óvatosan távolról megmelegít, majd a matrica ragasztóval együtt lejön.
2. Féktisztító spray (mi ezt használjuk a versenyautónál, mikor le kell szedni róla reklámot, fújsz, húzod ahogy adja magát)
3. Matrica leszedő spray (elkezded a széléről, fújsz, old, felhúzod amíg engedi, fújsz, old, felhúz, amíg le nem jön. A maradék ragacsot is leszedi.)
Hirtelen két fényképet ajánlanék figyelmedbe. Az egyik Nyuszikusz fényképei között a legalsó(53233.hozzászólásnál találod), vagy az enyémen is kicsit látható, hogy merre kéne menni a kábeleknek. Az biztos, hogy a te bowdened rossz felé megy, és ez tekergeti a napi számlálódat.
a körömlakk lemosót nagyon nem ajánlom, higítót tartalmaz, ami megmarja a műanyagot. Egy laptopot tudnék mutatni, amit én még régen azzal tisztítottam... SOHA többé! Nem kicsit megmaródott a felület...
Megpróbáltam egy kicsit fordítani az egészén (kuplungkar-tükör), de a kuplungtól jön ki a -gondolom én - jeladónak a vezetéke, és az összetűzésbe kerül a másik két csővek/kábellel. Na most jön a hülye kérdés - a két másiknak a jeladós vezeték alatt vagy felett illik elmennie? Ha felette, akkor tudom még egy kicsit tovább fordítani lefelé a kart.
Este megpróbálom lefényképelni, és akkor egy kicsit érthetőbb lesz a kérdés...
Nekem pont az oktatóm mondta, hogy amikor lelassítok, nyugodtan tegyem vissza egyesbe (pl vasuti átjárónál) - bár sajnáltam a mocit, de ha ő mondja akkor úgy is csináltam (övé a moci )
A sajátomon nem nagyon csinálom...
Voltam a Volán telepen is