Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olajkutakat számoltunk fel.
Voltam a Volán telepen is
8000 km van a mociban!
Tavaly majdnem kicsereltem egy DL-re!
Akkor azért nem találkoztunk! Te itt, mi meg ott.
Dehogy esne, ha a kuplungot nem engedi rá.
Szinte 100%, hogy nem gyári a kormány, ami persze nem baj. Próbálj meg a beállításokkal variálni. Lehet a kormányt dönteni, a markolatot forgatni, és kombinálhatod is a kettőt. A vezetékek ne feszüljenek fullra kitekert kormánynál, az a lényeg. Az mindegy elvileg, hogy hol mennek, bár a rögzítések adottak.
Jól,jól
Én meg összejártam a Balassagyarmat környékét egy nagy dög kamionnal
Azt hiszem, mindkét esetben pofára esne...
Akkó' Üdvözlünk Bakonyi Betyár!
Már, ha jól emlékszem....
És nem voltál az évadnyitón, pedig felétek voltunk!
Az elmélet és a gyakorlat soxor nem ua! Van rá példa, mikor a kezdő dolgozót így fogadják: Most pedig felejts el mindent, amit az iskolában tanítottak!
Az oktató mociját nyugodtan vágd vissza 40-nél egyesbe! De a tiédet ne!
Nagyon előre van döntve a kormány, ezért a kuplungkart fel kellett
emelni, azért ér neki az órának!
Üdv Mindenkinek!
Hosszú idő után sikerült újra belépnem.
Új regisztrációval. Valamikor ati62 voltam
Nem lehet, hogy csak túlságosan magasra van állítva a kuplung kar?

Próbáld ki, hogy egy kicsit fellazítod és ledöntöd.
a googlin több ilyen kormányt is láttam (matt, középen kilátszik a rece), de azokon is elment a bovden a nullázó mellett (mi a becsületes neve ennek a tekergetőnek?)...
majd egyébként csinálok több fényképet, és akkor jobban látszik a kormány is.
a fém rész megvan, de pont úgy áll, hogy nekimenjen a tekergetőnek
Biztos, hogy rávaló ez a kormány?
Az én gépemen krómos, ez pedig matt. A felfogatások között látszik a recézés, az enyémen nem.
Lehet csak optikai csalódás, de mintha egy kicsit magasabbnak tűnik. A kuplungkar és a kormány hajlata között az enyémen mintha nagyobb lenne a távolság.
Köszi a tippet, tegnap egyébként egész este a guglin ilyen képeket keresgéltem...
1. Hőpisztoly, óvatosan távolról megmelegít, majd a matrica ragasztóval együtt lejön.
2. Féktisztító spray (mi ezt használjuk a versenyautónál, mikor le kell szedni róla reklámot, fújsz, húzod ahogy adja magát)
3. Matrica leszedő spray (elkezded a széléről, fújsz, old, felhúzod amíg engedi, fújsz, old, felhúz, amíg le nem jön. A maradék ragacsot is leszedi.)

első

második

harmadik
Azért nem értem, hogy ér hozzá a számlálóhoz, mert, a bowdwen egy fém vezetővel kezdődik, ami eleve elvezeti a a műszerfal mellett!
Hirtelen két fényképet ajánlanék figyelmedbe. Az egyik Nyuszikusz fényképei között a legalsó(53233.hozzászólásnál találod), vagy az enyémen is kicsit látható, hogy merre kéne menni a kábeleknek. Az biztos, hogy a te bowdened rossz felé megy, és ez tekergeti a napi számlálódat.
a körömlakk lemosót nagyon nem ajánlom, higítót tartalmaz, ami megmarja a műanyagot. Egy laptopot tudnék mutatni, amit én még régen azzal tisztítottam... SOHA többé! Nem kicsit megmaródott a felület...
Megpróbáltam egy kicsit fordítani az egészén (kuplungkar-tükör), de a kuplungtól jön ki a -gondolom én - jeladónak a vezetéke, és az összetűzésbe kerül a másik két csővek/kábellel. Na most jön a hülye kérdés - a két másiknak a jeladós vezeték alatt vagy felett illik elmennie? Ha felette, akkor tudom még egy kicsit tovább fordítani lefelé a kart.
Este megpróbálom lefényképelni, és akkor egy kicsit érthetőbb lesz a kérdés...
Nekem pont az oktatóm mondta, hogy amikor lelassítok, nyugodtan tegyem vissza egyesbe (pl vasuti átjárónál) - bár sajnáltam a mocit, de ha ő mondja akkor úgy is csináltam (övé a moci )
A sajátomon nem nagyon csinálom...