Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tettünk fel 5 db-ot. Nagyon jó is lett, csak roppant halovány. Tehát tk minden kész, be van kötve, múkodik, csak a ledeket kell cserélni valami fényerősebb fajtára.
Helló Hápi!

Végre felpörgött a fórum...
Csak annyit teszek még hozzá, hogyha legközelebb együtt Jägerezünk (persze te csak nézed, mivel sosem iszol ) egy túrán este, akkor koccintunk majd az ÖSSZES motorosra!
Hápigs!
Nyomatom én is télen,csak mivel októrberben zakóztam és 4 hónapig fekvés ebből adódóan most kimaradt a téli mocizás,,,,senki nem nagyképüsködik az LFPben,,,ilyenek vagyunk azt pont.....megyek is utánad ha akarod a városban,de nekem is megvan az a km mennyiség amitől te azt hiszed SZOKOTT MOTOROSOS vagy....0 fokban is kerózom,meg volt hogy Balato körtúrát tettem Mikuláskor,,,magam miatt,nem azért hogy ezel nagyképüsködjek,,,valaki pályázik,valaki csak túrázik,,,és?épp te akarod magad menőnek feltüntetni az 50000kmreddel és Te nagyképüsködsz,,,nekem 65ezer volt benne mikor estem,és nem volt 2 és fél éves a kutyuli,,,,,mit kell mindent egyből felvenned,,,ülj rá a motorodra azt szarjál rá mindenre,,,de ne sértegessé senkit,,,főleg az LFP-be ne na csá


üdv minden 487esnek,,,puszi a hölgyeknek
OK, akkor rosszul emlékeztem...
Ja, a LED-ekről nem feledkeztem ám el, szerintem a Mura-Túrán akár fel is szerelhetjük!
Na most jutottam gép közelébe!

Lehetek Kicsihuszár bár a Hápi-t jobban szeretem!

"Kicsihuszár!
Mivel megszólítottál minket engedj meg néhány szót
Én egy 938 ccm-140Le Suzukival gurigázok(már ha ez nem zavar)."
-Miért zavarna? Ki mivel teheti !

"Januárban 1500Km,Február 2100 Km.stb. 6 foknál már előveszem."
-Ez igen dicséretes teljesítmény.Én -12 ben is motoroztam.

"Alatta meg egy Honda Tact 50ccm.3Le."
-Részemről Yamaha Jog- nem tudom hány Le.

"Pedig van autóm 2-ő is (a munkám miatt)"
-Nekem 1

"Sztem lehet el kellene kicsit gondolkoznod mielőtt véleményt írsz valakikről."
- Nem személyes véleményt írtam mivel nem is ismerlek, ami még változhat.

"Nem vagyunk egyformák,mint ahogy itt sem mindenki az.
Ettől szép az élet."
-Nem is szeretném, hogy mindenki egyforma legyen.


Egy picit félreértettél.Ahogy olvasom mások is!
Nincs nekem semi bajom azzal, ha valakinek 150-200 vagy mittudom én hány Le-ös gépe van.Sőt az sem baj, hogy mennyit motorozik, és hogyan. Pályán, utcán, gyorsan vagy lassan, jól vagy rosszul. Nekem ez a munkám, ebből élek és tartom el a családomat (gondoldm nem nehéz kitalálni futár vagyok). Motoros vagyok és annak is érzem magam. Éppen ezért eszembe nem jut, hogy olyan embereket bántsak meg, fikázzak le vagy cikizzek ki aki szintén a motoros társadalomhoz tartozinak, legyen bármilyen motorja.Mert úgy érzem, gondolom, és cselekszem is eszerint, hogy ez nem helyénvaló.
Engem az bosszant fől, ha valaki rosszindulatú, gonosz dolgkat tesz, ír, cselekszik.
A vihart kavart hozzászólásommal, nem személyeskedni akartam, csak érzékeltetni az álláspontomat.


Hartmann Henrik.
Cáfolok!
Aki leszerelte, az nem én voltam. Hova raktam volna a kesztyűmet?
No srácok!

Elolvastam a sok-sok hozzászólást, de a lényeg: nincs értelme az összehasonlításnak, főleg, ha elégtelen infó, némi sztereotípia is van a közelben... nem hasonlítható össze a városi robogózás/motorozás a túrázás és a pályázás. Még akkor sem, ha valakinek többféle tapasztalata is van, mert pl. mindhármat próbálta. Én pl. még nem pályáztam... tisztelem azt, aki pályára megy, mert nem közúton próbálja ki, milyen mélyre lehet borítani a gépet. És lehet, ha alkalmas gépem lesz egyszer, ki is próbálom. Jó dolog a nagy túrázás is, dobozokkal, utassal, hetedhét határon túl, de még ha ugyanaz a motor is, a stílus más, mint pályán, ahogy az élmény is, ergo szerintem az sem igazán összehasonlítható. Egyelőre azt tudom, hogy 160-al kanyarban tuti összeszarnám én is a bokám, de nem a gyönyörtől! Aztán lehet, hogy pár év múlva egy szép napon, egy komoly gépezettel a Ringen vigyorgok majd, mélyen bedöntve...
"Évi 40-50.000 Km-t motorozok Városba, nem 3000-et pályán."
A kutya f....a nem akarja védeni Hápit! (dehogynem!) de Ő nem azt írta, hogy ki mennyt megy évben! hanem hogy ki hol megy!

Azt tényleg nem néztem hogy neked is van 3 dobozod. Bocsi! és hogy te is túrára használod.

Hogy "lenyomsz" a ringen, azt is elhiszem!

1000km-ert viszont tényleg nem lehet egy GS500-on lenyomni egy nap!

A kettes kanyarban még csak négy keréken jártam, sajna.
Eddig teljesen igazad van!

Viszont: Te is jól elvagy, Én is jól elvagyok, a futárok is jól elvannak, Bajnai is jól elvan.........

Bocsi mégegyszer a figyelmetlenségemért, de Hápi hsz-e miatt ne told le a futárokat!
Széles utat!
Nem is bírtam, csak kb. 5mp-ig a "majom a köszörűkövön" pózt. Az, hogy nem vagyok egy vastag gyerek egy dolog, de a magasságom azért kb. átlagos...
Na jó mert te még egy ilyen mütyür plexi mögé is beférsz
Látod baszki. Annyival nem tisztelsz meg, hogy elolvasod hogy miről is szeretnél vitázni... pofátlanság bazdmeg.

1. Senki nem tett ilyen összehasonlítást? Akkor az 50ezer/3ezer Km-t ki a fasz írta ?
2. Nézz már rá valamelyik túramotoros honlapra. Vagy valamelyik Motomix/Wild újság túra rovatába. Aztán nézd meg az adatlapomat. Na ugye, milyen hasonló képek...
kettes kanyar bazdmeg... (amúgy a kettes pont fasza, ott nincs hupli .)

Kettőnk közül sztem Neked újdonság a napi 1000km+, 2személlyel, 3dobozzal.

De ettől függetlenül a Ringen is lenyomlak bármikor - csak én nem kérkedek vele. Mert a MAGAM ÖRÖMÉRE csinálom, nem azért hogy összehasonítsam valakivel...

Egyébként meg szeretlek. Mint mindenkit mostanság.
"...majd miután leállítottad a nagymenő haverod, utána gondolkozz el a stíluson!"

KI mondta hogy NAGYMENŐ? főleg hogy a haverom?

Te Hápi! Ismerlek én?
Szia!

Sokunknak van itt ilyen Puig plexi, különböző tapasztalatokkal. Alapból jó kesztyűtartó, és kivédi a bogarak, eső egy részét. De pl. én autópályán próbaképp bújtam már mögé és a szélzaj megszűnt, ergo valamit számít. De pl. esSO leszerelte anno a GS-ről, mert zavarta. No de magam részéről én szeretem, védi a GPS-t is, matricát is lehet rá ragasztani, és némileg túramotorosabb kinézetet ad... szóval szerintem jó dolog.
"Ha meg az 5oEKm 99 %-a munka (=kényszer) akkor ne hasonlítsuk már össze, egy júniusi Ringezéssel, vagy egy szervezett túrával."

Azt hiszem senki nem tett ilyen "összehasonlítást"!
De, hidd el, ha elindulsz egy min, ezer km-es túrára, oldaldobozzal, megrakott h konzollal, egészen másképp kell , és lehet, menni.
Neked egy apró aszfalthiba okoz gondot a kettes kanyarban, nekem (nekünk), egy apró szélfuvallat is meglepetést okoz 3 dobozzal, és utassal.
Másról beszélünk!
"A "döntetlen" baromságot, meg csak az gondolja komolyan aki még nem esett be lapon egy 190 lovas motorral kanyarba és a kigyorsításon nem érezte azt, h összefossa a bokáját! Ne beszéljünk butaságokat... "

Valóban nem ültem még 190 lovon! Igaz! Bár szeretnék.
De ha nem ismered el a téli robisokat, akkor csak sajnálni tudlak, megérteni nem. Saját magamról tudom: ha a belvárosba megyek nem a 47 lóval indulok el, mert a 7 ló "keskenyebb"! Mert megtehetem, hogy nem hagyom a h rendszámomat a kamerák képén viszont látni.
Asszem finom voltam. Sőt, túlzottan is...

Ha meg az 5oEKm 99 %-a munka (=kényszer) akkor ne hasonlítsuk már össze, egy júniusi Ringezéssel, vagy egy szervezett túrával.

Mert ilyen alapon, ahogy leszólta a kevesebb megtett kilométert, 5o kiló krumpli is több mint az 5o deka arany...

Persze, súlyra baszki.

(Amúgy a fent leírtakra tartják felénk az autót. Télre.)
"Kimerészkednek a közútra én meg kerülgethetem őket a kis 125-ös -el.
lehet fölülni a menő motorokra, és bemerészkedni utánam télen, nyáron a forgalomba, mondjuk egy Moszkva tér- Nyugati- Oktogon-Deák Ferenc u. viszonylatba.
Évi 40-50.000 Km-t motorozok Városba, nem 3000-et pályán.
VANNAK MOTOROSOK, ÉS VAN AKI SZOKOTT MOTOROZNI!"


Először ezt elemezd okoska, majd miután leállítottad a nagymenő haverod, utána gondolkozz el a stíluson!

Szó nem volt arról h ki mit élvez a futárkodásban, a haverod jött azzal, h ő nagymenő és kívülről-belülről előz télen-nyáron, meg hol vagyunk mi (sportmotorosok) hozzá képest, aki télen is megy x ezer km-t.

A "döntetlen" baromságot, meg csak az gondolja komolyan aki még nem esett be lapon egy 190 lovas motorral kanyarba és a kigyorsításon nem érezte azt, h összefossa a bokáját! Ne beszéljünk butaságokat...
Vazze HÁPI!
TE kitől veszed át januárban a pizzádat? A céged kivel küldi az azonnalos terveket, szerződéseket, stb.?
Gondolod hogy ŐK januárban "élvezik"? NEM! PÉNZT keresnek!
De te(mi) az ö munkájukat "élvezzük"!
Finomabban!
"Lehet, hogy levezetsz évi 40,000-et, lehet h balesetmentesen teszed azt, lehet h olyan hidegben mész, h lassie helyett a mammutok térnek haza, sőt az is lehet h te erre izgulsz, és ez a fajta motorozás okozza neked a totális kielégülést, de az is lehet h ezt hycomat módon 60-al, balfasz módon teszed. Grat.
Nagyapám ugyanígy motorozik, de mégis több esze van és tisztában van vele, h van olyan motorozás, ami ennél több tudást, tapasztalatot igényel."

Ugye nem gondolod, hogy hidegben azért motorozik, mert "élvezi"?
Sajna ha pl. pizzát rendelsz januárban, akkor is lehet h 2 keréken érkezik meg. Tőle is megkérded, hogy "Élvezted?"

Azt hogy a Hringen több tíz másodpercet "ránk versz", senki sem vonta kérdőre, de hogy melyik motorozás igényel több tudást, abban lécci egyezzünk meg döntetlenben.
Nincs 30 fok ? Tudod van aki ésszel él...

Én sem ilyen voltam mindig, de pont jó leckét is kaptam érte - Neked is csak ajánlani tudom h nézz utána, milyen remek dolog az a bizonyos " fagyási sérülés +14 fokban "...

És csak egy jó tanács: igaz, mi egész télen locsogunk (meg disznót vágunk ) de nyáron motorozunk. Olyan IGAZI helyeken.
Aki versenyez az a Ringen teszi, aki túrázik, az meg 4-5 határral odébb mint a téli lakhelye.

De egyikük sem az Oktogonnál elcsípett áthaladási sebességével kérkedik a másik előtt... Vajon miért?
5o EKm város? Az Nordkapp-vissza, Afrika- vissza, Párizs-Svájc-Vissza, és ez a három még egyszer !

Én azt az elmotorozott másfél-két milkát inkább az utóbbi verzióba tankolnám, mint a Budajenő - Csepeli Ósan giga-túrákba...

üdv
egy motor tulajdonos

(nem írom le hogy Motoros... én ilyen kis buzi 3o fokos sistergős vagyok... most tudtam meg. )
Mire begépeltem, jött pár hsz.
LÉGYSZÍVES OLVASSÁTOK el ti is!
köszi!
Üdv mindenkinek!
Az oda-vissza "kicsihuszár"-os hsz-hoz, ha megengeditek:

ÁCSI GITÁR!
Hápi sem gondolta gondolta "olyan" komolyan!
Viszont tényleg léteznek olyan "vasárnapi" motorosok akik, tényleg kivárják a 30 fokos aszfaltot!
És tényleg vannak olyan futárok, akik, mínuszokban is "lavíroznak" a sávok közt. Minden tiszteletem az övéké!
NE ITT hadakozzatok! ha lehet. köszi.
Mondom ezt én, aki: Pesten (állat módon) robogózok (voltam én is futár, NRG mc2), de ha kimegyek a városból "túramotorossá" válok (GS500), viszont télen beülök a VAZ21083-ba, de csak ha HÓ van!
Ne itt "öljétek" egymást!
Aki "donor"-t akar játszani, azt IS elengedem, akár robival, akár kocsival akár jobbról, akár balról.
Tegnap jöttem 4 keréken az M3-on, a belsőben. Mire a majd satufék (kisteher volt) után benéztem a tükörbe, rámesett egy GoldWing. AZONNAL indexeltem, és takarodtam ki! És természetesen: MEGKÖSZÖNTE!
Maradjunk annyiban, hogy emeljük fel a bal praclit!, ha 50ccm, ha 500ccm, ha 1800cm!
Szép estét!
hűűűha, itt azért van duma.

Kisbarátom...

Bár nem motorozok évi 40,000-et, csak 16-18-at évente, de azt 2000 óta teszem folyamatosan, 600-as és 1000-es sportmotorral.
Nem azért nem motorozom télen mert nem szeretnék, hanem azért mert még szeretnék a gyermekeimmel majd focizni. Bár lehet h addigra már lehet új térdet venni, nem tudom... A másik pedig: én azért motorozom, mert élvezem. Esőben, hóban, -10-ben nem élvezem, miért csináljam? Azt meghagyom a hozzád hasonló nagypályásoknak. Azért, hogy ide beírhassam, h mennyire kemény vagyok? Vagy te ettől vagy jó motoros? És - de ezt csak halkan jegyzem meg - 190 lónak csavargatni más télen, mint 50-nek. De ezt biztos tudod, hiszen Te még Haga-t, meg Corser-t is körbemotorozod.

Nagyon szívesen megyek veled egy kört, ahol a 125-össel körbemotorozol és állva hagysz, sőt még az általad feltüntetett útvonalra is szívesen benevezek. Bár ahogy jelezted, valószínűleg össze szarnám magam, de azért benne vagyok.

Pályán is szívesen motorozom Veled. 2:07-et megyek, tudom nem egy nagy szám ( ), de majd megmutatod, hogyan és hol gyorsuljak, valamint mit csináljak jobban. Tudod, hiszen csak arró szól az egész, h kiköpök az útra és ha sistereg akkor hajrá!

Egy gumibelsőben élsz, úh kicsit törekedj a globális / átfogó világkép megszerzésére. Senki nem néz le senkit, sőt inkább te teszed ezt a vállalhatatlan minősítéseddel és általánosításoddal.

Lehet, hogy levezetsz évi 40,000-et, lehet h balesetmentesen teszed azt, lehet h olyan hidegben mész, h lassie helyett a mammutok térnek haza, sőt az is lehet h te erre izgulsz, és ez a fajta motorozás okozza neked a totális kielégülést, de az is lehet h ezt hycomat módon 60-al, balfasz módon teszed. Grat.
Nagyapám ugyanígy motorozik, de mégis több esze van és tisztában van vele, h van olyan motorozás, ami ennél több tudást, tapasztalatot igényel.

Tisztelettel:
Zema
Faszságokat nem kell ám irni...