Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne kenődj el. A GS produkál ciripelő hangot... szerintem mindegyik. Oka a léghűtés, és a jó nagy hűtőbordák. Ezek felerősítenek minden hangot, ami a blokkból jön.
Bár a "bajos" hangot hallani kellene... érdemes volna egy-két közeli GS tulajjal összejönni és hallgatózni.

Remélem, hogy nem lesz bajotok...
Sziasztok!

:-D
Ingyen service manualt ajánlok Nektek GS bütyköléshez, hálám jeléül... SM mappa...
g4bz0r.dtsh.hu (nincs www, http)

Üdv:G
Kedves TIBKIN-SZARVASVADÁSZ- MESTER!


Mi is boldog szülinapot kívánunk neked Firstladyvel együtt!

HBD SOKÁIG, NYELVED NE LÓGJON BOKÁIG:-)))
Majd referálj!
Köszönöm.
Megfogadom a tanácsod.
Tibkin! Most azért vagy Tibor mert most születtél, vagy azért születtél most mert Tibor vagy?
Igaz Ida, Anasztázia meg Husvét nem lehttél volna Max Gyula vagy Csongor
No azért gratula!
Onnan fél óra alatt kényelmesen hazaérsz a nulláson Miklósra!
A garanciát bármelyik Suzuki márkaszervízben érvényesíthetes!
Én javaslom, hogy menj ki a Benkőhöz Kistarcsára, és mutasd meg a vasat a Lajosnak! Ő a szerelő, hozzáértő és nagyon korrekt!
Az ilyen probléma garanciális ugye?
Holnap gyorsulok a szervizbe meló után.
Kíváncsi vagyok hogy most milyen szöveggel akarnak megkajáltatni velem
Folyamatosan kajáltatja velem a hülyeségeit a szerelő. Pedig Jenő vagyok s nem Pali
Tisztára hülyének néznek (19.kerben)
Azért ez elég gáz így....
A csilingelés nem szelephang, mert az kopog!
Inkább vezérmúlánc, esetleg karbiszinkron?
Úgy látsik nekem sincs!
Lö,Lö,Lö,Lö,Lö,Lö csak így megy!

Tessék dorcsi!

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Szia mindenkinek.
Megosztom veletek szomorúságomat!
12000 km szerviznél volt szelephézag állítás. (kellett mert csilingelt)
Most 14500 km van benne és ismét csilingel!
Tele van a férfi nemi szervem vele!
Nem tudom hogy mi lehet az oka,de nagyon idegesít!
Nem kínozom,nem hajtom
Esetleg volt valakinek hasonló problémája?
A Lö-betűm nem vanik... Hiába írtam be a köszöntésbe, a melóból ellopták azt a bötűt De köszi, elteszem tarcsiba az i-ket
Köszönöm mindenkinek a köszöntéseket , és ezúton kívánok a többi Tiboroknak én is boldog névnapot! Látjátok, milyen jó, 2 nap alatt le vagyok tudva összes ünneplésileg...
Boldog szülinapot Tibkin!
OK ezennekl meg is lett dumcsizva
Számom az AKMT taglistában,vagy az iwiwen.
Add meg az illetőnek és egyeztetünk!
Erikosz!Vállalsz lakásfelujitást?
festés mázolás, ablakcsere, egy kis vakolat is leesőben van (1nm)
Egy igényes lakástulajról van szó(külföldi)
Bocs az off-ért
BOLDOGSZÜLINAPOTKÍVÁNOKNÉKEDTIBKIN!

Füled nőjön bokáig!
Most "i" kell, vagy "l"?
Adok kőőőőcsön:
Tessék:
i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i
l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l

ez elég lesz egy darabig!
Drága Tibkin!
Nagyon Boldog Születésnapot kívánunk Neked!
Sok : Dooorcsi és Goliat

(Segítcsééég, nem műxik a "l" betű a billllllentyűzeten )
Basszus! De hosszú lett! No rohanok gályàzni.
Üdv.
Hát Teddy, ez egy hosszú és szomorú történet.
Ott kezdődött, hogy ha inditóztam, a vellanymotor forgott, a blokk meg nem. Nosza akksi töltőre! Meg is gyógyult majd egy napra, majd kezdte elölről. Ekkor vettem új akksit. Ezzel már egy hétig ment. Itt kaptam a tippet, hogy bendix. Ekkorra már egész ügyesen toltam be decemberi reggeleken. Közben megvettem a Yamahát, hogy mégse bántsam a mocit betegen-télidőben. Talán erre volt jó az egész macera, különbedn az életbe nem lett volna belőle hobbimocc... Dawn ekkor felajánlotta, hogy próbáljuk ki a vasat az Ő önindítójával. Mégegyszer hálás köszönet érte! Egyébként tuti vettem volna egyet potyára, hogy legyen a spájzban.:s Egyébként itt megjegyezném, hogy az önindító motor csak forog és nem húzza be semmi a végén lévő fogaskereket sehova. Ergo nincs bendix. Inkább a kontrás bringákra hasonlít a működési mechanizmusa. Node ezzel még nincs vége.Dawnteztől hazafelé menet szép lassan elmúlt a világításom, majd a kis visszajelzők fényei, végül a gyújtás is. Leszáll-hazatol. Ekkor biztos voltam benne, hogy zárlatos a gép. Felhajtottam egy villanyàszt. Közel egy hónapig egyeztettük az időpontot,majd ott is termett nálam. Méricskéli jobbról-balról és lássatok csodàt! Elektromosan semmi baja. Ekkor már elég csúnya gondolatok fogalmazódtak meg bennem... De sebaj, mert a csóka kimondta a varázsigét: "szabadonfutó". Nosza kütyü elõkap és megkérdeztem Google barátomat, hogy most mivan. Mit mondott? Sportmotor/forum/suzukigs500 . Ja! Itt megjegyezném, hogy ha valaki keres valamit ezen a fórumon és x@r a kereső, Gúgli időgép is ám... ;)
Előrántott nekem egy 2007-es eszmefuttatást egy azonos cipőben járó márkatárssal. Na itt le volt ìrva minden és màr csak alkalom kellett a műtétre. Szombat délután bájos asszisztensemmel neki is láttunk, de a Csillag-garázsban lámpaoltást fújtak, igy vasàrnapra lett kész. Azóta háromszàz X Km, temérdek indítás és HIBBBBÁTLAN!
Összegzés: A főtengely vège kupos van benne egy menet. A kúpra ráhuzandó egy szép nagy fogaskerék(önindító áttétel)+ a generátor forgórésze. A menetbe bele van hajtva egy csavar, (Hű micsoda megállapítás!) ami rászorítja a fent említett két játékost a kúpra. No ez lazult ki nálam.
Így az áttételt szolgáltató fogaskeréknek volt annyi mozgása a tengelyen, hogy meglógott a hajtàs elől, ill. a genérátor forgó rèsze pedig ne forogjon a tengellyel. Marha nagy màzli, hogy nem erőltettem tovàb szegény pacit és megúszta maradandó károsodàs nélkül. A kór legegyszerűbb diagnosztizálásának módja hasonló tünetek esetén: Önindító kiszed. (Mégegyszer köszi Dawn!) Az igy feltárult likba beujjaz és az ott talált fogaskereket mindkét irányba elforgatni próbál. Ha mindkét irányba forog, akkor ez a baj. Ha valakivel ez a helyzet és szól nekem, állok rendelkezésére. Ha nincs messze, akár megyek is segíteni. De ezt a macerát nem kívánom senkinek.
Üdv.
T.