Még egy kis információ: a 98-as benzinben - a nálam okosabb emberek szerint - van egykét plusz összetevő, ami a kenést segíti . Öreg autóknál (pl kispolszki) direkt ajánlott ezt tankolni, ugyanis ezen "gépcsodák" tervezésekor még olyan csudabenzinek voltak kaphatóak, amiben még akár ólom is volt a kenést segítendő.
Nehogyasziggyedmá . Volt már példa arra is, hogy én csutakoltam a százmittoménhánylovat eccere .
Hát no, nem csak hidegebb van néhány fokkal Északon, de több a fölyhő is ezek szerint ...
Peeeersze, a gixxeren ülve még a sisakom teteje is csupa retek lett volna . Vízköves... na szépen vagyunk . És különben is vigyázok rá , csak Nógrádban (sem) takarítják le az utakról a rápotyogtatott főőőődet, tudod..? Így lesz Vadkert környékén esőben saras lé a különben is szép kátyúkkal tűzdelt úton. Nyami .
Pfff....! Mé nem vigyáztá rá jobban? ( ) Nem kellett vna fődútra menni. Inkább letté vna utas a másik moccon.
A gőzborotva - nem túl közelről - csodát tesz. Csak vigyázz, nehogy vízköves legyen a sok sikálástól.
Kééépzeld, miután olyan szépséges tiszta lett Pöfi szombaton, amit ezúton is köszön szépen mégeccer , akkora zuhét kapott a nyakába (velem együtt) vasárnap, és olyan saras lett, mire visszaértünk a gurulásból Gyarmatra, mint a disznó ...
Így ma ismét mosás volt ...
A fakír berakja a f@rkát a krokodil szájába, majd jelez a kezével. Erre a krokodil lassan becsukja a száját. A közönség lázasan figyel. Kis idő múlva a fakír rácsap egyet a krokodil fejére mire az kinyitja a száját és a fakír megmenekül.
-Ki meri ezt megcsinálni?! - kérdi a fakír a közönségtől.
Hosszas várakozás után egy kéz félve emelkedik a hátsó sorból. Egy faital nő az, és bátortalanul mondja:
-Én megpróbálnám, csak arra kérem, hogy ekkorát ne üssön a fejemre.
Kb 400 km után annyit tudok mondani a láncsprayról, hogy már van itthon 4 dobozzal. Ami sacc 2 évi adag. Lefújtam jó vastagon, mert mosva volt a lánc, de egyetlen cseppet se láttam se a felnin, sem a dobozon - mert a Dl láncvédője elég rövidre sikerült - , se sehol. Ergo merem ajánlani!
Szia! Én csak a saját tapasztalatomat tudom megosztani, ami még nem mérvadó. A GS előtt egy YamahaTW-m volt. Castrol 20/50-et tetem bele mindíg és nagyon szerette. Úgyhogy, mikor meglett a GS, az első sajàt kezű olajcserémnél egyértelműnek tűnt hogy léghűtés és nyár lévén az fog belekerülni.
Furán hangzik, de a GS nem szereti a Castrolt. Ezt későb Hápi is megerősítette.
most van a GS mellett egy SR Yamahám és legközelebb Castrolt fogok beletenni mert a Repsollal nem túl szép a hangja. Konklúzió: Nálam GS-ben a 15/50-es Repsol magasan veri a Castrolt. Nem értem a miértjét, de ez van.
Ps.: Van itt, aki Motult meg más félét tesz bele. Várd meg őket, amíg hozzászólnak.
Nálam végülis a hangja volt a döntő, nem a szakértelmem.
Üdv.
T.
Igen kell a lyuk. Kb 8000 az a kis aluöntvény amin a lyuk van, és kb 2000 a suzuki felirat rá. (újonnan). A kormány visszahajlítás vitatott téma. Szerintem, ha nem derékszögbe hajlott, akkor lehet. Pár centi különbséget ( a korményvégnél), nyugodtan vissza lehet húzni. (ezt egy motorszaki is megerősítette)
Remélem jól teltek a húsvéti ünnepek. nekem sajnos nem. Sikerült elvágódnom a motorommal, hogy elkerüljek egy ütközést. Szerencsére nem mentem túl gyorsan, de a vasam így is megsínylette. Elferdült a kormányom és... alighanem kilyukadt a blokk jobb oldala. Legalábbis a jobb oldalról lesestt a SUZUKI felirat és látok valami nyát forogni. Talán a főtengelyé. Kb. 5 Forint nagyságú lyuk van rajta. Viszont... a saját lábán vittem haza a motort és nem hallottam, tapasztaltam semmi rendellenességet.
A kérdésem az lenne: Tud e valaki egy jó kis motorbontót? A kormányt esetleg vissza tudom e hajlítani? kell e lyuknak lenni a SUZUKI felirat alaktt a blokkon?
A magasabb oktánszám mindössze annyit jelent, hogy a benzinnek nagyobb a hő és kompressziótűrése, tehát később kezd kopogni. A GS-ben amúgy is kicsi a kompresszió, nem nagyon érdekli a gépet, hogy milyen benzin van benne.
Isten éltessen sokáig TITEKET!
Tibkin: Előre is BOLDOG SZÜLINAPOT!
pusszantás