Blue még régebben azt írta hogy 76+áfa a gyári, de ha nekem gyárit rendelnek a szervízben akkor szétb....sz az ideg.
Még a 20 is sok azért a kis izéért de az elfogadhatóbb lenne azért. Valószínű hogy a fesszab. okozza nálam a problémát.
Biztos osztódással szaporodtak. Azért elképzelem a helyzetet, ahogy kinyitod a szekrényt és meglátod a másik párat. Jé még egy csimma. Hát ez meg, hogy került ide...
Hát igen, már +int elmaratom, de most ismét írok, bár olvasok...
Pár hozzászólást szeretnék és mondandóm is akad...Ja és kérdésem is van...
Pl:olajcser van és lemaradtam a Repsol olajról na mind1... és most gondolkozok a Valvoline Motorcele 4T 10W40-en. Esetleg próbálta már vki ezt?
Jó tudom Blue Valvoline olajt használt de nem emlékszem pontosan hogy melyiket is, ja és hátha még valakinek van vmi tapasztalata...
Volt szó korábban a GS kormány-szitálásról, nekem az volt a gond vele, hogy fellazult a kormány-csapágynál a csavar, vagy meg sem húzták rendesen és ezért szitált, beállították a szervizben és azóta nem csinálja...
Tehát a probléma ezen része megoldva, de én is gondolkoztam a kormány-gátlón...
Neked mennyi Km-nél volt, jött elő ez a vezérmű gond?
inkvisitor
[51961] március 23. 10:46
Nem is fogod :D
A sajátommal eddig a legkomolyabb probléma egy elszakadt spirál volt a sebességmérőben. A garis vezérműtengelycserén kívül.
A téli pihenés után csak aksit kellett tölteni rajta, és fut rendesen.
megoldjuk! Kiderült, hogy két pár 38-as csizmánk is van. Ebből egyikre Nyuszi vetette nyulszemeit, másik lehet a tietek. Próba megoldható. Stefi túrára elviszem, ha úgy jó. (?)
Hát, Dorcsi, az a helyzet, hogy tényleg a motorosok a hunyók soxor. Itt a tavasz, jó az idő és első-második gurulásra úgy mennek ki, ahogy tavaly ősszel nyomták... Ezért ment egymásnak két mocis Dobogókő felé, ezért szállt bele egy autósba egy motor este a 11-esen... Lecsúszik az ívről, tele van kátyúkkal az út, nem érzi még úgy a dolgokat mint tavaly szezon végén, és az a mázli, ha nem jön szembe senki a másik sávban.
Az én agyam is rögtön jelzett, de olyan hihetetlen volt, hogy mire kapcsoltam, hogy ti vagytok, már messze jártunk egymástól.
Azért emlegettünk, mert tuttuk, hogy nagyon szeretté vna jönni. Hazaértünk rendben, mindenki. Kb 62 mocc volt
Még a 20 is sok azért a kis izéért de az elfogadhatóbb lenne azért. Valószínű hogy a fesszab. okozza nálam a problémát.
Biztos osztódással szaporodtak. Azért elképzelem a helyzetet, ahogy kinyitod a szekrényt és meglátod a másik párat. Jé még egy csimma. Hát ez meg, hogy került ide...
Nem tudja valaki hogy ha nála a fasszabályzó lesz a gond akkor az mennyi lesz kb?
Hát igen, már +int elmaratom, de most ismét írok, bár olvasok...
Pár hozzászólást szeretnék és mondandóm is akad...Ja és kérdésem is van...
Pl:olajcser van és lemaradtam a Repsol olajról na mind1... és most gondolkozok a Valvoline Motorcele 4T 10W40-en. Esetleg próbálta már vki ezt?
Jó tudom Blue Valvoline olajt használt de nem emlékszem pontosan hogy melyiket is, ja és hátha még valakinek van vmi tapasztalata...
Volt szó korábban a GS kormány-szitálásról, nekem az volt a gond vele, hogy fellazult a kormány-csapágynál a csavar, vagy meg sem húzták rendesen és ezért szitált, beállították a szervizben és azóta nem csinálja...
Tehát a probléma ezen része megoldva, de én is gondolkoztam a kormány-gátlón...
Neked mennyi Km-nél volt, jött elő ez a vezérmű gond?
inkvisitor
[51961] március 23. 10:46
Nem is fogod :D
A sajátommal eddig a legkomolyabb probléma egy elszakadt spirál volt a sebességmérőben. A garis vezérműtengelycserén kívül.
A téli pihenés után csak aksit kellett tölteni rajta, és fut rendesen.
Erik, ha később, nekem úgy is jó, csak ne maradjon meg, mert most nekem kettő van...
Tomika megveszi kp-ért a xenont, abból meg Erik kp-ért kifizeti a fűtést!
Király vagyok?
Na, menek alunnyi, mer minnyá éjfél, oszt kelni kell.
Sajnos volt ismerős is. Durva volt nagyon ez a hétvége . Csak kapkodtam a fejem hírről hírre .
Volt vagy 3 km hosszú a sor.
Azért emlegettünk, mert tuttuk, hogy nagyon szeretté vna jönni. Hazaértünk rendben, mindenki. Kb 62 mocc volt