Ez folytott verzió, ha jól látom. Át lehet alakítani, de az újfajta karbisnál ez némileg szívás és a szívás ára sok $ lehet, ha elrontod. Az AKMT oldalon van leírás erről.
Én Budaörsön lakom, a kedvesem Érden lakik, a városban dolgozom és a város másik végébe járok suliba.
Eddig robogóm volt és 1 év után lett a GS. Szerintem kell a nagymotor. Ráadásul egy nagyrobogó fenntartása elég húzós.
Szerintem ha most robogót veszel, akkor 1-2 év múlva lesz egy rendes motorod (is).
Szia!
Én is Érden lakom. Hidd el kell egy nagy moci.
Nekem is volt nagyrobim, de ma már nem kellene. A gs-el minden jó.
Jó városban, elővárosban, túrázni.
Ha megérzed az ízét, nincs visszaút!
És a banda?
Egy motor árát az exrák nemnagyon növelik, max azonos árszint között a jobban felszereltet vállasztják. Én legalább is igy tennék.
Egy hőmérős óra ,meg egy GPS tartó meg..
Ja és még valami. Ne CSAK azért ne építs arra, hogy majd lealkudod az árat, mert én azt tapasztaltam, hogy egyszerűen nem lehet.
Azért se a lealkudott árral kalkulálj, mert ha mégsem tudod lealkudni, akkor lehet, hogy az a 40 rúgó hiányozni fog... Mert ugye egy jó gépet nehéz otthagyni, könnyen "kísértésbe esünk".
MINDIG A LEGROSSZABB ESETRE KALKULÁLJ, tehát arra, hogy nincs engedmény. Onnantól kezdve minden Forint, amit lealkudsz "ajándék".
Ez nem azt jelenti, hogy ne próbáld meg. Próbáld meg, de ha nem sikerül még akkor is pénzednél maradsz és nem azon gondolkodsz, hogy a bekalkulált olcsóbb ár és a vétel ár különbségét honnan fogod elvenni. Nem eszel? Nem fűtesz? Nem fizetsz biztosítást?
Egyébként azt szokták felhozni indoknak, hogy "minek engedjek, ha most nem veszed meg, megveszik majd 2 hét múlva, ha pedig nem, akkor nyáron használom és majd nyár végén eladom annyiért, amire most lealkudtad volna". Véleményem szerint, teljesen igazuk van. A többiek igazolhatják, hogy jól körüljártam ezt a témát és nem teóriákat gyártok.
Én csak saját tapasztalatból tudok kiindulni: sehol nem tudtam alkudni, ahol próbáltam. Volt egy motor, amire rá kellett volna költeni kb. 20000Ft-ot. Ez ugye - az általam nézegetett - 500000-es kategóriánál alulról 5%. A motor ár-érték arányban nagyon jó volt, ismert előélettel, megbízható, stb, csak elkopott rajta pár dolog, ami cserés (fékek, gumi, stb.). Mondtam, hogy engedje már el legalább ezt a pénzt. Nem engedte. Vajúdtunk 10 percet az árral. Nem kaptam meg ezt a szűk 5%-ot sem, pedig szerintem ennyi igazán belefér. Aztán még volt egy motor hátra a közelben, amit nem néztem meg, szóval mondtam a srácnak, hogy akkor esetleg felhívom délután, elmegyek megnézni azt a közelben lévőt. Történetesen az volt Okézsoké motorja . Ő sem akart semmit engedni, de végül a lelki békémért adott 1%-ot. Igazából nem is nagyon volt pofám alkudni, mert az a motor szerintem ennél többet ér...
Gyakorlatilag 5 motorra alkudtam, semmit nem kaptam.
Üdv!
Már másodszor gépelem! Br………..
A hétvégére felkészülve jártam egy Bp-Veszprém-Bp kört.
Tök jó volt a napon álló autóba beülni a B1-re Szóval az enyém
Azóta történ változások:
1., Holnap viszem műszakira,
2., Kapott egy felújított E45-ös Givi dobozt (amit esSO leszólt ). KETTŐ zárt sisak belefér!
3., Teljes fékolajcsere, és az első főfékmunkahenger felújítva!
Szóval a mostani ára 650e. Ebből csak a felszereltség csökkentése árán vagyok hajlandó engedni!
A hibái:
1., Az előző tulaj (szerintem), valahogy nekiment a garázs oldalának: Kipu króm borítás karcos, JE fékkar karcos, JE fékolajtartály "kopott". A dekli viszont karcmentes!
2., Vásárlás után 2 héttel 3-4km/h-val én megborítottam balra: balos dekli karcos, matrica nélküli, B kormányvégsúly karcos.
Az áralkura: Megvettem egy hőmérős órát, és a GPS tartót is. Ezek mind felszerelésre kerülnek a nyári erdélyi túráig. A következő olaj, olajszűrő, gyertya már megvéve (köszi JJ). Tehát ezekből láthatod, hogy nem kenyérre kell a GS ára, így gombokért NEM adom oda.
Amit rá kell költened ha megveszed: A H gumit megette az M5! Holnap még átmegy vele a műszakin, de várhatóan az idény végén QKA.
Ez érdekes, mivel alkudni mindig lehet. Vegyük csak Zimacs példáját, aki pofátlanul nagy összeggel alkudta le a mocija árát. (de lehet, hogy balganyúl gondolkodik rosszul)
Néztem mennyit pörögsz a gép után, körbejártad a témát rendesen. Anno, amikor nálam megjelent a vezérhangya, rögtön az első mocira azt mondtam, hogy "ez kell!", pedig se kép sem volt fent a neten, sem nem ismertem a motorokat. Bár szerencsémre volt szaksegítőm, de alapvetően nálam a szimpátia döntött. Végeredményben elmondható, hogy nem csalt a szimatom, és a megérzésem... Nagyon jó áron, kifogástalan mocim lett.
És milyen öröm volt ma beröccinteni...
ui: utálom az utcánkat! percenként süvítenek el a huligán motorosok...
Jó volt relaxálni közben.
Eddig robogóm volt és 1 év után lett a GS. Szerintem kell a nagymotor. Ráadásul egy nagyrobogó fenntartása elég húzós.
Szerintem ha most robogót veszel, akkor 1-2 év múlva lesz egy rendes motorod (is).
De nagyon szép tud lenni!
Kékben, feketében azért nekem jobban tetszik.
Én is Érden lakom. Hidd el kell egy nagy moci.
Nekem is volt nagyrobim, de ma már nem kellene. A gs-el minden jó.
Jó városban, elővárosban, túrázni.
Ha megérzed az ízét, nincs visszaút!
És a banda?
köszi az infókat!
Gondos tulaj vagy, szereted a motorodat, ez látszik.
Futok még 1-2 kört, aztán lehet, hogy mégis nálad kötök ki!
Még a GS500 sem 100%, lehet, hogy kisebbet veszek (CBF250) vagy valami 200 cm3 körüli/feletti karcsúbb, nagykerekű robogót.
Nekem nem túrázásra kéne, hanem Érd-Budapest munkába járásra.
Viszont alapvetően a túramotorok tetszenek! Szóval nehéz döntés előtt állok.
Egy hőmérős óra ,meg egy GPS tartó meg..
Azért se a lealkudott árral kalkulálj, mert ha mégsem tudod lealkudni, akkor lehet, hogy az a 40 rúgó hiányozni fog... Mert ugye egy jó gépet nehéz otthagyni, könnyen "kísértésbe esünk".
MINDIG A LEGROSSZABB ESETRE KALKULÁLJ, tehát arra, hogy nincs engedmény. Onnantól kezdve minden Forint, amit lealkudsz "ajándék".
Ez nem azt jelenti, hogy ne próbáld meg. Próbáld meg, de ha nem sikerül még akkor is pénzednél maradsz és nem azon gondolkodsz, hogy a bekalkulált olcsóbb ár és a vétel ár különbségét honnan fogod elvenni. Nem eszel? Nem fűtesz? Nem fizetsz biztosítást?
Egyébként azt szokták felhozni indoknak, hogy "minek engedjek, ha most nem veszed meg, megveszik majd 2 hét múlva, ha pedig nem, akkor nyáron használom és majd nyár végén eladom annyiért, amire most lealkudtad volna". Véleményem szerint, teljesen igazuk van. A többiek igazolhatják, hogy jól körüljártam ezt a témát és nem teóriákat gyártok.
Gyakorlatilag 5 motorra alkudtam, semmit nem kaptam.
Már másodszor gépelem! Br………..
A hétvégére felkészülve jártam egy Bp-Veszprém-Bp kört.
Tök jó volt a napon álló autóba beülni a B1-re
Szóval az enyém
Azóta történ változások:
1., Holnap viszem műszakira,
2., Kapott egy felújított E45-ös Givi dobozt (amit esSO leszólt ). KETTŐ zárt sisak belefér!
3., Teljes fékolajcsere, és az első főfékmunkahenger felújítva!
Szóval a mostani ára 650e. Ebből csak a felszereltség csökkentése árán vagyok hajlandó engedni!
A hibái:
1., Az előző tulaj (szerintem), valahogy nekiment a garázs oldalának: Kipu króm borítás karcos, JE fékkar karcos, JE fékolajtartály "kopott". A dekli viszont karcmentes!
2., Vásárlás után 2 héttel 3-4km/h-val én megborítottam balra: balos dekli karcos, matrica nélküli, B kormányvégsúly karcos.
Az áralkura: Megvettem egy hőmérős órát, és a GPS tartót is. Ezek mind felszerelésre kerülnek a nyári erdélyi túráig. A következő olaj, olajszűrő, gyertya már megvéve (köszi JJ). Tehát ezekből láthatod, hogy nem kenyérre kell a GS ára, így gombokért NEM adom oda.
Amit rá kell költened ha megveszed: A H gumit megette az M5! Holnap még átmegy vele a műszakin, de várhatóan az idény végén QKA.
További szép estét!
Néztem mennyit pörögsz a gép után, körbejártad a témát rendesen. Anno, amikor nálam megjelent a vezérhangya, rögtön az első mocira azt mondtam, hogy "ez kell!", pedig se kép sem volt fent a neten, sem nem ismertem a motorokat. Bár szerencsémre volt szaksegítőm, de alapvetően nálam a szimpátia döntött. Végeredményben elmondható, hogy nem csalt a szimatom, és a megérzésem... Nagyon jó áron, kifogástalan mocim lett.
És milyen öröm volt ma beröccinteni...
ui: utálom az utcánkat! percenként süvítenek el a huligán motorosok...