Halihó!
Első blikkre: a kilométer valószínű nem igaz (mint általában) a gumicserét elöl nem magyarázza ez az óraállás (de az idő miatt is cserélhette a gazdi). A kipuffancs leömlője GS betegség... rozsdás, de orvosolható. (Az enyémen még nem ennyire rügyes, de 16.000 km után azért nem néz ki így... szerintem-szerintem. A kormánycserére rákérdeznék, mert ez nem a gyári kormány. Ha nem a kényelem miatt cserélte a polgár, akkor bukásra utal. Ha jól látom a tank bal oldala is ezt támasztja alá és a bal oldali dekli is a blokkon... egy megkímélt, szép állapotú motor nálam azt jelenti, hogy nem fektették még el...
Hirtelen ennyi... a többit meg kell nézni, hallgatni.
lehet, hogy újrakezdésként GS500-t veszek a közeljövőben, még nem biztos. Találtam egy ilyen hirdetést:
Évjárat: 2003
Műszaki vizsga: 2010
Futott km: 16385 km
Állapot: Megkímélt Szerintetek?
A GSX-R fejidom: 17.700.- Br.
GSX-R hasidom: 16.700.- Br.
A fényezés megoldott gombokért.
Fényszóró... hát... elvileg GSX-R kellene. Ennek még utána futnom a németeknél és a lengyeleknél. (Autóalkatrészes vagyok. Heti 2-3 alkalommal hozunk motyót kintről)
Csak nem lesz olyan húzós az építgetés. Ha meg igen, akkor marad így ahogy van.
Bizony van!
Menj el egy parkolóba, vagy egy találkozóra és nézd meg.
Nem nagy (mint egy Banditon) de van egy kis 3-4 tagú olajhütő a leömlők alatti területen ami pont azt a célt szolgálja amit itt a srácok mondanak. A burkolat miatt nem kap annyi szelet, mint anélkül és túl fog melegedni. Ez nem talány hanem TÉNY.
Amugy frankó az elképzelésed, de azt számold hozzá hogy mire kész leszel az nem 2-300.000-be fog kerülni.
Az idomok méregdrágák és a lámpa bele még ennél is durvább!
A többi megoldható otthon......
NO.... ráköltesz jóóóó sokat. És jön egy borulás......
Megéri ez neked?
Nekem is tetszik a Banditon az oldalidom, de 114.000ft-ot sajnálok összekarcolni.
Hali!
Csak a félreértések elkerülése végett. Az F-es mocin van olajhűtő... ezt az F tulajok alátámasztják. Látszik ez az adatsorodból is. A nakedben az olaj 2,9 liter... az a plusz 3 deci a különhűtő miatt van ott.
Ha beöltözteted számolj vele...
Itt azt írja a GS500F-ről:
"Motor típusa: négyütemű, kéthengeres, léghűtéses, DOHC
Furat x löket: 74,0 x 56,6 mm
Hengerűrtartalom: 487 cm3
Sűrítési arány: 9:1
Vezérlés: DOHC
Keverékképzés: BSR 34 karburátor
Olajmennyiség: 3,2 liter
Váltó: hatfokozatú..."
Ezek szerint nem kell olajhűtő, mert az "F"-esen sincs.
Az hogy van egy GSXR idomzatod egy dolog. Lámpa is van bele?
És mi van a konzollal, legalább GSXR konzolod van hozzá? Mondjuk biztos nem lenne jó átalakitás nélkül. A konzolra egy ötlet: nézz be a Thunderace topicban 2667-es hozzászolásnál van egy egyedi ötletes megoldás.
Valószinű a kormányt is cserélned kellene, mert nekiütközne a fejidomnak, plexinek.
Aztán nehogy olyan legyen, mint egy "Trabant Mercédes csillaggal az orrán"
Szia Desk,Szuzi 500-as vagyok,és ugyan ebbe a cipőbe evezek,és érdeklődöm,hogy sikerült e már valamien idomot előre beszerezned?ha igen milyen fajtát és mennyér énsem tudom,hogy milyen megoldás lenne praktikusabb köszi jó időt,és száraz utat .Üdv neked is Patópalkó szevasz mindenki.
Első blikkre: a kilométer valószínű nem igaz (mint általában) a gumicserét elöl nem magyarázza ez az óraállás (de az idő miatt is cserélhette a gazdi). A kipuffancs leömlője GS betegség... rozsdás, de orvosolható. (Az enyémen még nem ennyire rügyes, de 16.000 km után azért nem néz ki így... szerintem-szerintem. A kormánycserére rákérdeznék, mert ez nem a gyári kormány. Ha nem a kényelem miatt cserélte a polgár, akkor bukásra utal. Ha jól látom a tank bal oldala is ezt támasztja alá és a bal oldali dekli is a blokkon... egy megkímélt, szép állapotú motor nálam azt jelenti, hogy nem fektették még el...
Hirtelen ennyi... a többit meg kell nézni, hallgatni.