Szia!
Izzót nagyjából akárhol tudsz venni, szervízben, nagyobb áruházban, autósboltban stb. A másikhoz nem nagyon tudok hozzászólni, de már többen gyártottak ilyesmit maguknak .
Kiégett a fordulatszámmérő mögötti izzóm, hol lehet ilyet (12V/3,4W) beszerezni? Csak szakszerviz/bontó, vagy ez vmi általános, szabványos alkatrész amit máshol is meg lehet kapni?
Másik kérdés: doboztartó konzolt + hátsó dobozt lehet vkinél olcsóbban kapni, mint a gyári márkahű cucc? (oldalra nem kell)
(sajnos a kereső funkciója a fórumnak nem működik, így nem tudtam megnézni hogy elhangzottak-e már ezek a kérdések )
A láncfeszítő visszahelyezése:
- egy csavarhúzó segítségével feszítsd elő a rugót,
hogy ne nyomja a láncfeszítő szárát (csapját)
- helyezd vissza a láncfeszítőt
- a csavarhúzó eltávolításával engedd el a rugót,
hogy kioldjon és megnyomja a tengelyláncot.
Sziasztok!
Srácok, sajna én nem megyek holnap. Nemhogy évadnyitni nem megyek, de sehova, nagyjából. Begyulladt a szemem, nemtom hogy fogom bírni az egész napos monitornézést...
Nem gyenge annyira az, Erik előző GS-e -most Hellboyé-, is fojtott, anno mondta, hogy gyakorlatban nem nagyon veszed észre a különbséget, max a végsebessége kicsit kevesebb.
Honda szakszervíz szóval nem keveset.
Eddig úgy 40-50 felé járhat és még nem tudják miért nem töltődik az akksi. Az még pluszba valamennyi. A fesszabájzót gyanusítják. Az mennyi lehet ha valóban az?
Üdv mindenkinek, ismét erre vetődtem, gondoltam elmondom mi van velem. Én vagyok aki 1 hengerrel működő gs-t vett.
A motor már 1 hete szervizben várja sorsa jobbrafordulását. Tegnap felhívtam őket. Azt mondták nekiláttak és hogy találtak érdekes dolgokat a karburátorban. Konkrétan hogy bizonyos O gyűrűk hiányoztak belőle (ha jól emlékszek) ami miatt túl magas volt a karburátorban a benzin szintje és ez okozhatta a benzincsap hiánya mellett. Ezenkívül még a túl szűk szelephézagokat emelték ki - afféle érdekesség képp.
Végül azt mondták hogy talán mára vagy jövőhétre végeznek vele. Árról nem mondtak semmit mert azt még nem tudják (nem is keresték még az okát, majd ma) miért nem töltődik az akksi.
Hát pupákok!
Én szeptember óta lementem vagy 25-30.000 Km-t motoron, és mégis úgy várom ezt a szombato, mintha egy centit sem motoroztam volna fél éve!
Izzót nagyjából akárhol tudsz venni, szervízben, nagyobb áruházban, autósboltban stb. A másikhoz nem nagyon tudok hozzászólni, de már többen gyártottak ilyesmit maguknak .