Jááános! lássuk csak!
Figyelj arra, hogy lehetőleg gyári legyen rajta az összes főalkatrész, ha lehet, legyen meg az előtörténete. Arányban legyenek a gumik a km-er. Inkább legyen benne valós 50, mint nem valós 30. évente minimum 3000 km-el számolj. (max akár 15000/év)Ja, és hogy ER5, vagy GS500? szerintem nem kérdés, de azért Gs500. Ja, és olvasd el TEddy profilját! Megtalálod itt a hozzászólások között... itt-ott elvétve...
télleg
nekem a forma volt ismerős, nem valami nagyon látszik a fekete felirat. Nem tudom, hogy a CB-n ilyen-e a gyári, de azt hiszem az NS-50, és az NS 250 ilyet idomot kapott. Honda és télleg!
Dánke srácok, akkor így 2 heti állás után átállítom PRI-ből ON-ra. Szerintem ez nagyon béna elnevezés így. Meg szeritem az is béna, hogy a csap hosszabbik fele áll arra, ami az érvényes beállítás, rajta egy kis dombornyomott nyíllal. A kerticsapnak is a hosszúfele az, amit megfogsz és a rövid mutatja az állást...
Amúgy szerintem PRI-ben sem lesz semmi baj, mert a karbiban az úszóház megtelik, a súbertű elzár és akkor nem folyik bele több.
De azért átállítom
RES tartalék, ON a normál használathoz, PRI csak akkor, ha sokat állt és kiszáradt a karbi. De akkor is csak amíg átfolyik, nem kell azzal közlekedni.
Azt nemtom, hogy létezhet-e olyan, hogy összekutyulták az állásokat...
De ez a normális
Szia!
90%, hogy oké lesz az időpont, ma este lebeszélem a további illetékesekkel.
Kérdés: a benzincsapomat hogy kell állítani? Az én logikám szerint a RES a tartalék a PRI (prior(ity)) a vákuumos elsődleges beállítás az ON pedig az, amikor ha van vákuum ha nincs, dől a benzin.
viszont valamelyikőtöknél azt olvastam, hogy pont az ON, amikor vákuummal megy és a PRI, amikor vákuum nélkül is.
Akkor most ez utóbbi lenne a helyes és én értelmezem rosszul a feliratokat?
A gépkönyvben nem találom
Nyah, hazavagyok .
Pfű, Dooorcsi, nem tudom megígérni... Többek között azért, mert ma nem mentem be lapért a portára, és fogalmam sincs, maradt e a 7vgről meg hétfőről. Láttam, hogy fölraktad a képet, aszittem van mindenkinek oszt nem gyűjtöttem be belőle . De megpróbálom, hátha fellelek egykettőt.
Amúgy köfike, megvan a mél. Remélem ez a péjpör már rendben lesz, különben lassan sírni fogok
Szia János!
Én most vettem meg a motoromat, több heti alapos keresés és előtte több havi alapos utánajárás és összehasonlítás után.
Pont ugyanzene két típus között vacilláltam, ha visszaolvasol itt és más fórumokon elég sokat láthattad, hogy jegember idegesítően nagy hülyeségekkel zaklat mindenkit (Köszi a türelemért srácok!).
Miért lett GS? Mert, amiből sok van, ahhoz minden olcsó és GS-ből sok van Kavából viszont nincs. Mert ami egyszerű az kevésbé romlik el és a GS egyszerűbb, mint a Kava. Ez a két fő OBJEKTÍV érv, ami a GS mellett szól.
Azt, hogy mi milyen jó, mennyire tetszik és egyéb SZUBJEKTÍV dolgok, azt nem mérlegeltem, meg ebben nem is lehet talácsot adni, mert nincs mit.
Mindenesetre ha bármiben kérdésed van a vásárlással kapcsolatban, kérdezz bátran, ennyivel tartozom másoknak azután, ami segítséget én megkaptam.
Ha a szerkezetről, működésről van kérdésed, zavard nyugodtan a fórumosokat, segíteni fognak türelmesen.
Ráadásul sok motort ismernek így - mint utólag az enyémről kiderült - én is egy fórumos srácét vettem meg.
Amit érdemes megfontolni:
- A megtett km erősen tájékoztató jellegű
- A motor korában +-1,2,3 év nem számit (10 vagy 13 nem mindegy?)
- A tulajdonost kell megnézni és megismerni
Ha van kedved "barkácsolni", tudok egy 96'-os motort megbízható tulajtól (barátom), de azt kicsit össze kell kapni (nem kell, de érdemes). Részletekért jegember@freemail.hu
Szabadság akkor van, ha nyeregbe ülsz. A kisebbség pedig érdemelje ki a tiszteletet! Ha a buzik vonaglanak a teherautón, azzal ártanak a normális embereknek, a gyerekekről nem is beszélve. Ezzel nem fognak tiszteletet kivívni, legfeljebb valaki lehányja őket...
Figyelj arra, hogy lehetőleg gyári legyen rajta az összes főalkatrész, ha lehet, legyen meg az előtörténete. Arányban legyenek a gumik a km-er. Inkább legyen benne valós 50, mint nem valós 30. évente minimum 3000 km-el számolj. (max akár 15000/év)Ja, és hogy ER5, vagy GS500? szerintem nem kérdés, de azért Gs500. Ja, és olvasd el TEddy profilját! Megtalálod itt a hozzászólások között... itt-ott elvétve...
télleg
nekem a forma volt ismerős, nem valami nagyon látszik a fekete felirat. Nem tudom, hogy a CB-n ilyen-e a gyári, de azt hiszem az NS-50, és az NS 250 ilyet idomot kapott. Honda és télleg!
Főleg, mert rá is van írva.
Pont a lámpa fölött....
De mivan ha nem, és láttunk már erre példát.
(csak ha kiürült a karbi, pl nagyon sokat állt, akkor lehet a PRI-re szükség, külömben túl soka benyát kap)
Amúgy szerintem PRI-ben sem lesz semmi baj, mert a karbiban az úszóház megtelik, a súbertű elzár és akkor nem folyik bele több.
De azért átállítom
PRI nyitva a csap folyik a benzin
ON vákumon megy keresztül, így használd
Azt nemtom, hogy létezhet-e olyan, hogy összekutyulták az állásokat...
De ez a normális
90%, hogy oké lesz az időpont, ma este lebeszélem a további illetékesekkel.
Kérdés: a benzincsapomat hogy kell állítani? Az én logikám szerint a RES a tartalék a PRI (prior(ity)) a vákuumos elsődleges beállítás az ON pedig az, amikor ha van vákuum ha nincs, dől a benzin.
viszont valamelyikőtöknél azt olvastam, hogy pont az ON, amikor vákuummal megy és a PRI, amikor vákuum nélkül is.
Akkor most ez utóbbi lenne a helyes és én értelmezem rosszul a feliratokat?
A gépkönyvben nem találom
Ha el tudsz menni akkor Hápi-t keresd a Lukoil benzinkúton szombat reggel 8-kor.
Pfű, Dooorcsi, nem tudom megígérni... Többek között azért, mert ma nem mentem be lapért a portára, és fogalmam sincs, maradt e a 7vgről meg hétfőről. Láttam, hogy fölraktad a képet, aszittem van mindenkinek oszt nem gyűjtöttem be belőle . De megpróbálom, hátha fellelek egykettőt.
Amúgy köfike, megvan a mél. Remélem ez a péjpör már rendben lesz, különben lassan sírni fogok
Én most vettem meg a motoromat, több heti alapos keresés és előtte több havi alapos utánajárás és összehasonlítás után.
Pont ugyanzene két típus között vacilláltam, ha visszaolvasol itt és más fórumokon elég sokat láthattad, hogy jegember idegesítően nagy hülyeségekkel zaklat mindenkit (Köszi a türelemért srácok!).
Miért lett GS? Mert, amiből sok van, ahhoz minden olcsó és GS-ből sok van Kavából viszont nincs. Mert ami egyszerű az kevésbé romlik el és a GS egyszerűbb, mint a Kava. Ez a két fő OBJEKTÍV érv, ami a GS mellett szól.
Azt, hogy mi milyen jó, mennyire tetszik és egyéb SZUBJEKTÍV dolgok, azt nem mérlegeltem, meg ebben nem is lehet talácsot adni, mert nincs mit.
Mindenesetre ha bármiben kérdésed van a vásárlással kapcsolatban, kérdezz bátran, ennyivel tartozom másoknak azután, ami segítséget én megkaptam.
Ha a szerkezetről, működésről van kérdésed, zavard nyugodtan a fórumosokat, segíteni fognak türelmesen.
Ráadásul sok motort ismernek így - mint utólag az enyémről kiderült - én is egy fórumos srácét vettem meg.
Amit érdemes megfontolni:
- A megtett km erősen tájékoztató jellegű
- A motor korában +-1,2,3 év nem számit (10 vagy 13 nem mindegy?)
- A tulajdonost kell megnézni és megismerni
Ha van kedved "barkácsolni", tudok egy 96'-os motort megbízható tulajtól (barátom), de azt kicsit össze kell kapni (nem kell, de érdemes). Részletekért jegember@freemail.hu
Nah, most olvasok vissza... szép termés!