Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a full synt miatt van!

nem kell szétszedni, hibát keresni....

A full synt olaj túl vékony egy léghütésesnek.
Nekem a banditám már az új....vízes, injektoros - mégis FÉL szintis olaj kell bele.


Higy nekem!
3 éves motorba beletettem 69.000-ret és egy esetben evet olajat: NYÁRON, autópályán..........vagyis tartósan 6-9000-res fordulatnál.....

tél-tavasz-ősz = 10w40
Nyár = 20w50


ennyi a titok.


részletek:
http://akmtmedia.extra.hu/tago.
..
Ja az enyém 2 éves 39.000 Km van benne, és nem eszi az olajat! :)
STOP!4
Ha beleugathatok!
GS-BE NE TEGYÉL FULL SYNT. OLAJAT.!
1.Megeszi hamar!
2.Kemény tőle a váltó!
3.A GS paci utálja a full synt. olajat!

Ha úgy érzed, hogy sok pénzed van és el akarod költeni olajra akkor vegyél bele MOTUL-t ( észter olaj )
De könyörgöm abbol is legalább 15W-50 et. kb.: 5000.- / liter

Én Repsol 15W-50 (váltóadalékolt)- et használok. Az olajshop-ba a 4L volt 5000 körül.


háp
Az a gondom,hogy 28 e km ellenére (és valós a futási adat) eszegeti...mégpedig a 2000 km alatt a 6 deci..kicsit sok..
Mondjuk nem lehet akkora tétel egy garnitúra gyűrű sem...itt a tél...úgyis cafatokra szedem..
Ez a Haynes Manual de ez is 97-ig.

http://data.hu/get/753665/gs50...
Pontosan!


ezért vezettem a Gs-t is..... és ezért vezetem a Banditát is.....


Nem titok.... az enyém ezért lett megvéve - ezt a vevő mondta!
ŐSZINTE VAGYOK ÉS 3 HÉT ALATT ELVITÉK A MOTOROMAT!



1., JÓ ÁRON ADTAM EL
2., NEM KELL FÉLNEM HOGY BEPERELNEK
3., NEM KELL CSUKLANOM, MERT A VEVŐ ANYÁZIK

Én már 4 motort adtam el (plusz 3-at) és soha nem kamuztam.....
Nekem megéri a lelkem és az életem nyugalma.
Sok sikert a full syntihez.......


De ha megeszi párszáz alatt, akkor ne Teddytől kérdezd mit tegyél bele



A gs-be BŐŐŐŐŐven elég a fél szintis (pl Valvoline durablend 4t)
De nagyon szereti az ásványit is (Én ezt használtan) Valv oline Motorcycle 4t
szerintem nem......

Nekem se volt vezetve csak 18000-ig....
De Én se szervizkönyv miatt vennék gépet - mikor köztudott, hogy vannak helyek ahol 5000 egy pecsét és kész.....


Szóval inkább a motort nézem meg, mint a papirt....
Nekem is kb 1 hóhapja van meg a gép. Széttúrtam a netet szerviz leírásért és ennyit találtam.
Miskolci Suzukiban is csak ez van, 2001utáni gépekhez valót nem találtam.

http://data.hu/get/753620/GS50...
Valvoline...de ezt csak amolyan tisztítókúraként tettem bele...télen teszek bele full syntet..szelepállítás..és mindenféle bütykörészés után......legalábbis így terveztem..
Jó-jó, de milyen 10W-40?
..ez a project is érdekel!:))
..húú akkor az enyém nagyon eszi...10w40 van benne..futottam vele kétezer kilómétert....volt benne némi gyepa...de többnyire óvatosan..és most járok 6 decinél....akkor ez nem normális...
A gépjárműeladás olyan mint a csajozás, ha őszinte vagy nem zsákolsz.....
Számít a vezetett szervízkönyv. De szervizeld csak le magad a könyvet meg add ide és úgy bevezetem neked a szervizeket, hogy maga Micsio Szuzuki sem mondja meg, hogy nem eredeti.....
Számít! De mivel itthon élünk, így tudjuk, hogy lehet ilyet venni is... tehát nem akkora az értéke, mint amennyivel többe kerül a szerviz. Az inkább fontosabb, hogy magadnak jegyezd fel, hogy mikor és mit csináltál a pacin. Ez többet érhet a vevőnél... Nem sok mindent adtam el életemben, de amikor elmondtam mindent a vevőnek,akkor már meg is volt a bolt. Ha egyenes vagy, akkor az nyerő... lásd Blue példáját a "Sáskával".
Igazából azon gondolkodtam, hogy ha véletlenül eladósorba kerül a gép, akkor számít-e a vezetett szervízkönyv? (egyelőre biztosan nem kerül )
Akkor azt hiszem télen szépen felhalmozom a szükséges dolgokat, és tavasszal nekiállok a vasnak. Ja és most jut eszembe, hogy 2 gumma is elkelne majd... Na akkor spórolás és gyűjtögetés
Valóban az, viszont közel sem kirekesztő a szellemiség!

Sőt, van akit ismerünk arcról is...
úgy biza

Amig garis a gép addig el kell hordani, de utána?
Vagy elhordott, vagy nem......

A "gond" hogy az ilyen "nagyobb" dolgokat hol csináltasd, mert pl nekem az első szelephézag Érden volt.....NA oda SOHA többé.........(azóta be is csődölt a bót, mert biza egy kalap szar volt - he he he)

Szóval egy olaj, gyertya, szürőcseréért Én is már csak 1 évig járok.....utána magam szerelem, és okosítom magam:-) hiszen a GS paciról is akkor gyüjtöttem az infókat mikor Én szervizeltem.....előtte ugye minek?...
Aztat mondják a banditán a karbiszinkron az felér egy francia autóban az akkumulátorcserével....
Es ist ein gees fünfhudred topic bandits raus!
öööö.....
értem-értem, akkor keresek hasonló leírást Bandithoz is
Köszi Blue!
Így van.. szabadulj meg a márkaszervízek terrorjától...