STOP!4
Ha beleugathatok!
GS-BE NE TEGYÉL FULL SYNT. OLAJAT.!
1.Megeszi hamar!
2.Kemény tőle a váltó!
3.A GS paci utálja a full synt. olajat!
Ha úgy érzed, hogy sok pénzed van és el akarod költeni olajra akkor vegyél bele MOTUL-t ( észter olaj )
De könyörgöm abbol is legalább 15W-50 et. kb.: 5000.- / liter
Én Repsol 15W-50 (váltóadalékolt)- et használok. Az olajshop-ba a 4L volt 5000 körül.
Az a gondom,hogy 28 e km ellenére (és valós a futási adat) eszegeti...mégpedig a 2000 km alatt a 6 deci..kicsit sok..
Mondjuk nem lehet akkora tétel egy garnitúra gyűrű sem...itt a tél...úgyis cafatokra szedem..
Nekem se volt vezetve csak 18000-ig....
De Én se szervizkönyv miatt vennék gépet - mikor köztudott, hogy vannak helyek ahol 5000 egy pecsét és kész.....
Szóval inkább a motort nézem meg, mint a papirt....
Nekem is kb 1 hóhapja van meg a gép. Széttúrtam a netet szerviz leírásért és ennyit találtam.
Miskolci Suzukiban is csak ez van, 2001utáni gépekhez valót nem találtam.
Valvoline...de ezt csak amolyan tisztítókúraként tettem bele...télen teszek bele full syntet..szelepállítás..és mindenféle bütykörészés után......legalábbis így terveztem..
..húú akkor az enyém nagyon eszi...10w40 van benne..futottam vele kétezer kilómétert....volt benne némi gyepa...de többnyire óvatosan..és most járok 6 decinél....akkor ez nem normális...
Számít a vezetett szervízkönyv. De szervizeld csak le magad a könyvet meg add ide és úgy bevezetem neked a szervizeket, hogy maga Micsio Szuzuki sem mondja meg, hogy nem eredeti.....
Számít! De mivel itthon élünk, így tudjuk, hogy lehet ilyet venni is... tehát nem akkora az értéke, mint amennyivel többe kerül a szerviz. Az inkább fontosabb, hogy magadnak jegyezd fel, hogy mikor és mit csináltál a pacin. Ez többet érhet a vevőnél... Nem sok mindent adtam el életemben, de amikor elmondtam mindent a vevőnek,akkor már meg is volt a bolt. Ha egyenes vagy, akkor az nyerő... lásd Blue példáját a "Sáskával".
Igazából azon gondolkodtam, hogy ha véletlenül eladósorba kerül a gép, akkor számít-e a vezetett szervízkönyv? (egyelőre biztosan nem kerül )
Akkor azt hiszem télen szépen felhalmozom a szükséges dolgokat, és tavasszal nekiállok a vasnak. Ja és most jut eszembe, hogy 2 gumma is elkelne majd... Na akkor spórolás és gyűjtögetés
Amig garis a gép addig el kell hordani, de utána?
Vagy elhordott, vagy nem......
A "gond" hogy az ilyen "nagyobb" dolgokat hol csináltasd, mert pl nekem az első szelephézag Érden volt.....NA oda SOHA többé.........(azóta be is csődölt a bót, mert biza egy kalap szar volt - he he he)
Szóval egy olaj, gyertya, szürőcseréért Én is már csak 1 évig járok.....utána magam szerelem, és okosítom magam:-) hiszen a GS paciról is akkor gyüjtöttem az infókat mikor Én szervizeltem.....előtte ugye minek?...
nem kell szétszedni, hibát keresni....
A full synt olaj túl vékony egy léghütésesnek.
Nekem a banditám már az új....vízes, injektoros - mégis FÉL szintis olaj kell bele.
Higy nekem!
3 éves motorba beletettem 69.000-ret és egy esetben evet olajat: NYÁRON, autópályán..........vagyis tartósan 6-9000-res fordulatnál.....
tél-tavasz-ősz = 10w40
Nyár = 20w50
ennyi a titok.
részletek:
http://akmtmedia.extra.hu/tago.
..