Gratulálok a mocihoz! Vigyázzatok egymásra, de nagyon!
A teló: gyárilag 10W-s olaj van benne, ez elég vékonyka. Én most cseréltem le 15W-sre, és beletöltöttük száranként a 382 ml-t (szerintem ez sem volt meg benne). Nem történt nagyságrendi változás, de érezhetően jobb lett. Egyébként a puha első teleszkóp Suzuki betegség, majdnem minden típusra jellemző.
Ha az olajcsere nem hoz megfelelő eredményt, akkor esztergáltatni kell közbetéteket. Átmérője a teleszkópszár belső átmérője, magassága maximum 20 mm. Érdemes ezt a magasságot elharmadolni, és akkor "állíthatóvá" válik, attól függően, hogy mennyit teszel bele. A helye ennek a kütyünek a rugó, és a teleszkópszár zárócsavarja között van. Anyaga, valami kemény műanyag, vagy bronz (én utóbbiból csinálnám). Elvileg jól működik. Valaki itt hónapokkal ezelőtt megcsinálta, de azóta sem jelentkezett...
Legvégső esetben pedig a borsos árú progresszív rugózás beépítése.
Az áttétel esetében b-viktor tud neked majd okosat mondani. Neki hátul néhány foggal kisebb lánckereke van... szerintem jól működik neki. Ha olvas a fórumban, biztos ír számokat és tapasztalásokat.
A kilométeróra csalós játékos. 7-10%-ot csak felfelé mind. (de inkább 10%-ot) Tehát, ha eléred az 185 km/h-ás óra szerinti végsebességet, akkor a valóságban 167-tel mész. Egy GPS-sel be tudod kalobrálni, hiszen a "csalás" sok mindentől függ...
Sziasztok!
Friss GS 500 tulajdonos vagyok! 2003 keveset futott (még japán) modellem van.
Néhány kérdésem lenne a vassal kapcsolatban!
Elölről (telo) lágy klattyogást hallok..és a teleszkópom is megletősen puhának találtatott....esetleg valami tipp okosság..vagy gyári kiegészítő beszerzése..beépítése orvosohatná ezt az apróságot..vagy ezt fogadjam el ilyennek? (olaj van mindkettőben..és nem szivárog)
Az áttételt szeretném kicsit elnyújtani..hosszabra venni..mert kissé tempósabb menetnél zavar,hogy szegénykém nagyon pörög. (nem érdekel a gyorsulása...öreg vagyok már hozzá :)
Esetlegesen ebben a problémában is boldog lennék néhány ötlettől!
A kilóméteróre meglehetősen átvágós....esetleg?
Najó...ennyi nyavajám már ne legyen:)))
Előre is köszönöm a segítséget...és minden olvasónak Széles utat!
Egyébként nagyon jól szuperál, tetszik! Kényelmes, csendes. Nagyon nem bántam meg, főleg ennyiért.
Gratulálok a mocihoz! Vigyázzatok egymásra, de nagyon!
A teló: gyárilag 10W-s olaj van benne, ez elég vékonyka. Én most cseréltem le 15W-sre, és beletöltöttük száranként a 382 ml-t (szerintem ez sem volt meg benne). Nem történt nagyságrendi változás, de érezhetően jobb lett. Egyébként a puha első teleszkóp Suzuki betegség, majdnem minden típusra jellemző.
Ha az olajcsere nem hoz megfelelő eredményt, akkor esztergáltatni kell közbetéteket. Átmérője a teleszkópszár belső átmérője, magassága maximum 20 mm. Érdemes ezt a magasságot elharmadolni, és akkor "állíthatóvá" válik, attól függően, hogy mennyit teszel bele. A helye ennek a kütyünek a rugó, és a teleszkópszár zárócsavarja között van. Anyaga, valami kemény műanyag, vagy bronz (én utóbbiból csinálnám). Elvileg jól működik. Valaki itt hónapokkal ezelőtt megcsinálta, de azóta sem jelentkezett...
Legvégső esetben pedig a borsos árú progresszív rugózás beépítése.
Az áttétel esetében b-viktor tud neked majd okosat mondani. Neki hátul néhány foggal kisebb lánckereke van... szerintem jól működik neki. Ha olvas a fórumban, biztos ír számokat és tapasztalásokat.
A kilométeróra csalós játékos. 7-10%-ot csak felfelé mind. (de inkább 10%-ot) Tehát, ha eléred az 185 km/h-ás óra szerinti végsebességet, akkor a valóságban 167-tel mész. Egy GPS-sel be tudod kalobrálni, hiszen a "csalás" sok mindentől függ...
Remélem volt a soraimban segítség!
Blue honlapja-értékes olvasnivalókkal
Friss GS 500 tulajdonos vagyok! 2003 keveset futott (még japán) modellem van.
Néhány kérdésem lenne a vassal kapcsolatban!
Elölről (telo) lágy klattyogást hallok..és a teleszkópom is megletősen puhának találtatott....esetleg valami tipp okosság..vagy gyári kiegészítő beszerzése..beépítése orvosohatná ezt az apróságot..vagy ezt fogadjam el ilyennek? (olaj van mindkettőben..és nem szivárog)
Az áttételt szeretném kicsit elnyújtani..hosszabra venni..mert kissé tempósabb menetnél zavar,hogy szegénykém nagyon pörög. (nem érdekel a gyorsulása...öreg vagyok már hozzá :)
Esetlegesen ebben a problémában is boldog lennék néhány ötlettől!
A kilóméteróre meglehetősen átvágós....esetleg?
Najó...ennyi nyavajám már ne legyen:)))
Előre is köszönöm a segítséget...és minden olvasónak Széles utat!
Mindenféle időben mennetek kell, van azért egy határ? Hőmérséklet, eső, hó, mennyisége?
Kérdezi az Papirkutya
Hozzá se nyúltunk, mert vagy dolgozunk, vagy motorozunk,vagy mindkettő!
15-öt ment el hátul, az első kibírja a 2. hátsót is!
Most is ezzel jár a Fiam!
Ihatsz egy sört a saját számládra!
De, ha szeretnéd holnap lefotózom neked a motoron is!
Gumikacsa!
Azt nagyon szerettem!
Van kép?
Milyen?
Bukógomba?
Azt mondták, hogy ebben a méretben itthon ez a leg télibb gumi.