A karburátorszinkront ellenőrizni könnyen tudod: http://www.gstwin.com/float_he...
Csak akkor kell vinni szarvízbe ha rossz
A szelephézagot meg ismét csak fülre tudod ellenőrizni és akkor mész állítatni, ha csetteg.
Az olajcserét meg meg tudod csinálni....
Kérdés a tapasztalt rókákhoz
3 éves lesz a vas tavasszal, eddig márkaszervízben csináltattam a kötelező szervízeket. A garancia ugye 1 év volt, szerintetek hurcoljam továbbra is szervízbe az éves olaj- és egyebek cseréjére, vagy csináljam én? A karburátor-szinkronon és a szelephézagon kívül elvileg mindent meg tudok csinálni. Érdemes így szétválasztani egy részét magam csinálni, a többiért bevinni?
Mindamellett nem is tudod beletenni az olajhűtőt.. az F-en szerintem más a blokk, nyilván van a szivattyú előtt után melett stb kihatolás és behatolás az olajnak, hogy keringjen...
A motorok puha részei mindig feszesek maradnak...
A motor tovább tart.
A motor nem nyikorog csak ha baja van.
Nem esik teherbe.
Hajthatod a hónap bármely napján és a folyadékjait csak 6000-ént kell cserélni az is max 1 óra.
A motornak nincsenek szülei.
A motor nem hisztis.
Berúgod és beindul, míg a nő fordítva.
A motort a barátaidnak is odaadhatod.
Ha a motor hangos egyszerűen raksz rá kipufogót.
A motor csak akkor kér láncot ha a régi elkopik.
A motort nem érdekli ha vannak más motorjaid is
Amikor elindulsz a motoroddal egyszerre mentek el.
A motort az sem zavarja ha motorosmagazint nézegetsz.
A motor regisztrálásához nem kell pap
A motorodat nem kell arról meggyőzni hogy ő a legszebb motor.
Ha a motorodat elküldöd a p..csába nem kell bocsánatot kérni mielőtt felszállnál.
Addig hajtod a motort amíg akarod és nem lesz száraz
Sem a szüleid sem a barátaid nem fogják az eladott motorjaiddal tartani a kapcsolatot.
A motor nem sérteget ha nem jól hajtod.
Motorozás előtt nem kell zuhanyozni.
A motorodat lekötözheted.
Ismeretlen motoroktól nem kapsz betegségeket.
A motor nem tud vásárolni.
Nem érdemes áldozni a plusz hűtőre. Az F-esen is azért van, hogy az idom miatti kisebb levegőmennyiség is tudjon hűteni, amennyire kell.
esSOnak teljesen igazsága van. Maximum félszintetikus legyen az olaj, mert a szintetikust el fogja csipegetni a moci! Az adatlapomon is van néhány használható infó, úgymond a GYakran Ismétlődő Kérdések miatt.
Nem kell olajhűtés. Én egyszer "főztem" meg az olajat, mégpedig nyélgázon haladva 38 fokban, amikor volt légáram, pedig többnyire városban araszolgatok máskor nem volt gond. Az F-re a prospektus szerint a motor "megbízhatóság" miatt kell olajhűtés.
A termikus szélsőségek kiegyelítése végett gondoltam...annó a benyás audimnak is 500e km-nél még majdnem gyári volt a kompressziója..és úgy gondolom,hogy ezt a full szintetikus olajnak..és az olajhűtőnek köszönhetem...mert azért a lelkét is kitapostam..de remekül bírta..
Teljesen felesleges bele a hűtő! Az olajmennyiség úgy van méretezve, hogy elég külön hűtés nélkül is. A lényeg, hogy max félszintetikus olaj való bele. A fiúk/lányok már tesztelték 40 fokban, egész nap egyesben rutinozva, és azt is simán bírta.
Nagyon köszönöm a választ!
Holnap elballagok vastag olajért..és szerintem esztergálok bele egy bakelit közbetétet...lehet,hogy a 100 kilómat nem szereti!:)) Amúgy ezt a motort csak imádni lehet...egyszerű mint a fakocka...ezért is vettem...
Volt már 750 vfr..honda spacy...de ez mégiscsak egy amolyan "motor" motor .
Még egy aprócska kérdés....autómon már tapasztaltam,hogy nagyon hasznos az olaj hűtése...a natúr gs-be beépíthető utólag az F széria olajhűtője?
Kép a mociról....eredetileg fekete..de a fényezés megóvása érdekében kicsit behúztam fóliával:))
Sapkát ne LS2-őt vegyél, mert 35 az ára, és azért csak egy műanyag kupak! Lesegetni kell a netet, és olyanokat kifigyelni, mint az enyém. A manus Angolból hordta, ergo jóval olcsóbban árulta, mint a nagyok. Most meg ugyi a végkiárusítás miatt kiszórja potom pénzért. Máshol 40 ropi, amit vettem. De nézd meg a honlapot, van ott még bőven választék. Egy faxa nyári protis-hálós kabátot is vettem, így volt cakkumpakk 30 az egész. Sztem nem jártam rosszul.
Hálát adok az égnek, hogy kipuffancs lett a vége! A sisakot is megoldottuk volna valahogy, de abban lett volna egy-két buktató... az tuti!
Én boldog voltam, hogy eljárt a szád a célegyenesben!
(Azt a sapkát néztem én is... meg a GREX felnyithatóját, és az LS2 Deltáját... de ez is odázva stabilabb gazdasági helyzetekig. )
Olyanolyanolyan!
A motoroscucc.van.hu-ról van. Üvegszálas Nitró, zárt, 16 ropi volt a végkiárusítás miatt. Volt róla kép is, de a gazda már levette, mert elhoztam, ezért csak jövőre láthatod.
Tudod, volt már tervben sisakvétel (kipu lett belőle ), mert az eddig használt felnyitósom már szét van hullva. 3 éves, és akkor is csak 22 ropi volt, ergo nem egy Shubert.
http://www.gstwin.com/float_he...
Csak akkor kell vinni szarvízbe ha rossz
A szelephézagot meg ismét csak fülre tudod ellenőrizni és akkor mész állítatni, ha csetteg.
Az olajcserét meg meg tudod csinálni....
3 éves lesz a vas tavasszal, eddig márkaszervízben csináltattam a kötelező szervízeket. A garancia ugye 1 év volt, szerintetek hurcoljam továbbra is szervízbe az éves olaj- és egyebek cseréjére, vagy csináljam én? A karburátor-szinkronon és a szelephézagon kívül elvileg mindent meg tudok csinálni. Érdemes így szétválasztani egy részét magam csinálni, a többiért bevinni?
A motorok puha részei mindig feszesek maradnak...
A motor tovább tart.
A motor nem nyikorog csak ha baja van.
Nem esik teherbe.
Hajthatod a hónap bármely napján és a folyadékjait csak 6000-ént kell cserélni az is max 1 óra.
A motornak nincsenek szülei.
A motor nem hisztis.
Berúgod és beindul, míg a nő fordítva.
A motort a barátaidnak is odaadhatod.
Ha a motor hangos egyszerűen raksz rá kipufogót.
A motor csak akkor kér láncot ha a régi elkopik.
A motort nem érdekli ha vannak más motorjaid is
Amikor elindulsz a motoroddal egyszerre mentek el.
A motort az sem zavarja ha motorosmagazint nézegetsz.
A motor regisztrálásához nem kell pap
A motorodat nem kell arról meggyőzni hogy ő a legszebb motor.
Ha a motorodat elküldöd a p..csába nem kell bocsánatot kérni mielőtt felszállnál.
Addig hajtod a motort amíg akarod és nem lesz száraz
Sem a szüleid sem a barátaid nem fogják az eladott motorjaiddal tartani a kapcsolatot.
A motor nem sérteget ha nem jól hajtod.
Motorozás előtt nem kell zuhanyozni.
A motorodat lekötözheted.
Ismeretlen motoroktól nem kapsz betegségeket.
A motor nem tud vásárolni.
Én is figyelgetni fogom az alkalmi vételeket, mert ezzel nagyon jól jártál!
esSOnak teljesen igazsága van. Maximum félszintetikus legyen az olaj, mert a szintetikust el fogja csipegetni a moci! Az adatlapomon is van néhány használható infó, úgymond a GYakran Ismétlődő Kérdések miatt.
Nagyon szép a moci!
Nem mellett testvér hanem HELYETT!
A progresszív rugó 24-től indul....
De eddig nem adom fel:
Holnap elballagok vastag olajért..és szerintem esztergálok bele egy bakelit közbetétet...lehet,hogy a 100 kilómat nem szereti!:)) Amúgy ezt a motort csak imádni lehet...egyszerű mint a fakocka...ezért is vettem...
Volt már 750 vfr..honda spacy...de ez mégiscsak egy amolyan "motor" motor .
Még egy aprócska kérdés....autómon már tapasztaltam,hogy nagyon hasznos az olaj hűtése...a natúr gs-be beépíthető utólag az F széria olajhűtője?
Kép a mociról....eredetileg fekete..de a fényezés megóvása érdekében kicsit behúztam fóliával:))
Én boldog voltam, hogy eljárt a szád a célegyenesben!
(Azt a sapkát néztem én is... meg a GREX felnyithatóját, és az LS2 Deltáját... de ez is odázva stabilabb gazdasági helyzetekig. )
A motoroscucc.van.hu-ról van. Üvegszálas Nitró, zárt, 16 ropi volt a végkiárusítás miatt. Volt róla kép is, de a gazda már levette, mert elhoztam, ezért csak jövőre láthatod.
Tudod, volt már tervben sisakvétel (kipu lett belőle ), mert az eddig használt felnyitósom már szét van hullva. 3 éves, és akkor is csak 22 ropi volt, ergo nem egy Shubert.