Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Maradi vagy...
A karburátorszinkront ellenőrizni könnyen tudod:
http://www.gstwin.com/float_he...
Csak akkor kell vinni szarvízbe ha rossz
A szelephézagot meg ismét csak fülre tudod ellenőrizni és akkor mész állítatni, ha csetteg.
Az olajcserét meg meg tudod csinálni....
Ha otthon csinálod, akkor olajcserénként egy tank benzin ára a zsebedben marad. Én otthoni lettem...
Azért én szívesebben szeretkezem egy nővel....
Kérdés a tapasztalt rókákhoz
3 éves lesz a vas tavasszal, eddig márkaszervízben csináltattam a kötelező szervízeket. A garancia ugye 1 év volt, szerintetek hurcoljam továbbra is szervízbe az éves olaj- és egyebek cseréjére, vagy csináljam én? A karburátor-szinkronon és a szelephézagon kívül elvileg mindent meg tudok csinálni. Érdemes így szétválasztani egy részét magam csinálni, a többiért bevinni?
Mindamellett nem is tudod beletenni az olajhűtőt.. az F-en szerintem más a blokk, nyilván van a szivattyú előtt után melett stb kihatolás és behatolás az olajnak, hogy keringjen...
Alátámasztom, nekem szintit raktak a szervízbe bele és 4000-alatt megevett vagy 6 decit.
Miért jobb a a motor mint a nő:

A motorok puha részei mindig feszesek maradnak...
A motor tovább tart.
A motor nem nyikorog csak ha baja van.
Nem esik teherbe.
Hajthatod a hónap bármely napján és a folyadékjait csak 6000-ént kell cserélni az is max 1 óra.
A motornak nincsenek szülei.
A motor nem hisztis.
Berúgod és beindul, míg a nő fordítva.
A motort a barátaidnak is odaadhatod.
Ha a motor hangos egyszerűen raksz rá kipufogót.
A motor csak akkor kér láncot ha a régi elkopik.
A motort nem érdekli ha vannak más motorjaid is
Amikor elindulsz a motoroddal egyszerre mentek el.
A motort az sem zavarja ha motorosmagazint nézegetsz.
A motor regisztrálásához nem kell pap
A motorodat nem kell arról meggyőzni hogy ő a legszebb motor.
Ha a motorodat elküldöd a p..csába nem kell bocsánatot kérni mielőtt felszállnál.
Addig hajtod a motort amíg akarod és nem lesz száraz
Sem a szüleid sem a barátaid nem fogják az eladott motorjaiddal tartani a kapcsolatot.
A motor nem sérteget ha nem jól hajtod.
Motorozás előtt nem kell zuhanyozni.
A motorodat lekötözheted.
Ismeretlen motoroktól nem kapsz betegségeket.
A motor nem tud vásárolni.
Egyre inkább megtanulom becsukni a szemem... Azt hiszem most jön az ábrándozás kora. Vazzzzzzz!

Én is figyelgetni fogom az alkalmi vételeket, mert ezzel nagyon jól jártál!
No, ez derék!
Nem érdemes áldozni a plusz hűtőre. Az F-esen is azért van, hogy az idom miatti kisebb levegőmennyiség is tudjon hűteni, amennyire kell.
esSOnak teljesen igazsága van. Maximum félszintetikus legyen az olaj, mert a szintetikust el fogja csipegetni a moci! Az adatlapomon is van néhány használható infó, úgymond a GYakran Ismétlődő Kérdések miatt.

Nagyon szép a moci!
Sose engedd ki a legdrágább kincsedet a lábad közül:
Miért ez nálatok kérdés...
Nem mellett testvér hanem HELYETT!
Nem kell olajhűtés. Én egyszer "főztem" meg az olajat, mégpedig nyélgázon haladva 38 fokban, amikor volt légáram, pedig többnyire városban araszolgatok máskor nem volt gond. Az F-re a prospektus szerint a motor "megbízhatóság" miatt kell olajhűtés.
Precíz vagyok..mindent én csinálok...sőt..azon filózok,hogy nem a garázsban hanem a nappaliban alszik..a kutya és a nő mellett!:))
Az már nagyon cidri...én még élni akarok:))
30-30,5MM átmérőjű bármi megteszi ami állja a telóolajat nem kell külön esztergáltatni.
A progresszív rugó 24-től indul....
A termikus szélsőségek kiegyelítése végett gondoltam...annó a benyás audimnak is 500e km-nél még majdnem gyári volt a kompressziója..és úgy gondolom,hogy ezt a full szintetikus olajnak..és az olajhűtőnek köszönhetem...mert azért a lelkét is kitapostam..de remekül bírta..
Akkor kitartás!
Nekem kb a mai reggel a tűréshatárom, reggel nyomtam 40-et és nem esett jól
De eddig nem adom fel:
Teljesen felesleges bele a hűtő! Az olajmennyiség úgy van méretezve, hogy elég külön hűtés nélkül is. A lényeg, hogy max félszintetikus olaj való bele. A fiúk/lányok már tesztelték 40 fokban, egész nap egyesben rutinozva, és azt is simán bírta.
Nagyon köszönöm a választ!
Holnap elballagok vastag olajért..és szerintem esztergálok bele egy bakelit közbetétet...lehet,hogy a 100 kilómat nem szereti!:)) Amúgy ezt a motort csak imádni lehet...egyszerű mint a fakocka...ezért is vettem...
Volt már 750 vfr..honda spacy...de ez mégiscsak egy amolyan "motor" motor .
Még egy aprócska kérdés....autómon már tapasztaltam,hogy nagyon hasznos az olaj hűtése...a natúr gs-be beépíthető utólag az F széria olajhűtője?
Kép a mociról....eredetileg fekete..de a fényezés megóvása érdekében kicsit behúztam fóliával:))
Sapkát ne LS2-őt vegyél, mert 35 az ára, és azért csak egy műanyag kupak! Lesegetni kell a netet, és olyanokat kifigyelni, mint az enyém. A manus Angolból hordta, ergo jóval olcsóbban árulta, mint a nagyok. Most meg ugyi a végkiárusítás miatt kiszórja potom pénzért. Máshol 40 ropi, amit vettem. De nézd meg a honlapot, van ott még bőven választék. Egy faxa nyári protis-hálós kabátot is vettem, így volt cakkumpakk 30 az egész. Sztem nem jártam rosszul.
Hálát adok az égnek, hogy kipuffancs lett a vége! A sisakot is megoldottuk volna valahogy, de abban lett volna egy-két buktató... az tuti!
Én boldog voltam, hogy eljárt a szád a célegyenesben!

(Azt a sapkát néztem én is... meg a GREX felnyithatóját, és az LS2 Deltáját... de ez is odázva stabilabb gazdasági helyzetekig. )
Olyanolyanolyan!
A motoroscucc.van.hu-ról van. Üvegszálas Nitró, zárt, 16 ropi volt a végkiárusítás miatt. Volt róla kép is, de a gazda már levette, mert elhoztam, ezért csak jövőre láthatod.
Tudod, volt már tervben sisakvétel (kipu lett belőle ), mert az eddig használt felnyitósom már szét van hullva. 3 éves, és akkor is csak 22 ropi volt, ergo nem egy Shubert.