Köszönöm az intelmeket!
A történet röviden: Vettem fluoreszkáló festéket, és szeretném kipróbálni, hogy milyen mielött ráfujatom motorra.
Ez egy használaton kívüli bukó, tehát a buksi fejecském nincs veszélyben! :))
De azért köszönöm!
Hápi,
nem akarok belepofázni, de én bukósisakot nem festenék át...
A festékben lévő oldószer megbonthatja a héj szerkezetét, amit esetleg ránézésre észre sem lehet venni. A másik életemben autóversenyzem, ott kifejezetten tilos fényezni a sisakot, kizárólag a gyártó vagy a bevizsgált műhelyek végezhetik, egyébként úgy kib...nak a fényezett sisakoddal együtt a gépátvételről, mint a huzat. Szerintam alapos takarítás és matricázás, akár telibe matricázás a megoldás...
Nem belebeszélek, csak én nem tenném ki a buksi fejemet egy ilyen kockázatnak...
Amikor én cseréltem láncot, akkor már muszály volt, mert nem volt meg minden görgőm! Előfordul. Nekem is úgy lett elkalapálva a csap. Nincs azzal semmi baj.
Ûdv! Megvan a cucc. Làssanak csodàt, szintèn patentszemes! :D Kèrdeztem a sràcot, nem-e necces dolog ez, de mondta, hogy marhàra nem. Csak azèrt kèszültem komoly nittelős műtétre, mert úgy emlèkszem, ez a múltkor itt úgy lett említve, mint egyetlen lehetősèg. 22900 volt a szett cz o gyűrűs lànccal. Ha minden igaz, ma fel is kerül. Egyèbkènt màr nem tudnèk rajt feszíteni, mert elfogyott az erre a cèlra szolgàlò menet... Tovàbbi szèp napot!
Mondjuk én a Thunderacéra gondultam , igaz az csak 146 Le
Haverom 1000-es GSXR-ében 40 e km van, még birja a lánc, igaz már rég kicserélte volna ha lenne elég cash
bezzeg állitható kormánylengéscsillapitóra tellett nekije
Nem vagyok láncspecialista de a tapasztalatomat le tudom írni .
Az én gépemen az előző tulaj valószínű nem ismerte a láncsprét és úgy általában a láncápolást. 1-2 szem már nem hajlott rendesen, és így ki is volt nyúlva. Elég csúnya "búgó" hangot adott ki.
Szerintem , ha a láncon még lehet feszíteni, és nincs szakaszosan kinyúlva, nem csörög csattog, akkor az még ok.
mégegy okos ember, aki vallja : semmitsenem kell kicserélni, ha nem indokolja semmisenem
a gsxr-emben 32.000 km-nél cseréltem először gyertyákat, mind a 4-et... 2.300 és 2.600 Ft / db között mozgott a gyári gyertya ára, ezért JÓHELYRŐL 2.300 Ft/db áron IRIDIUMOST vettem bele, ami kb 100.000 km-ig garantálja a biztos gyűjtást
utólag azért belátom, hogy a légszűrő 28.000 km-nél történő cseréje már azért cseppet necces húzás vót
és akit érdekel, annak elárulom, hogy SUZUKI GSXR 750 K5 tartósteszt alatt lévő motoromba belekerült a 35.000-ik km is minden gond nélkül
amikor erősen csapkod és kb 4 állításból sem tudod belőni a láncfeszességet, akkor valószínűleg csereérett.. vagy túlnyúlik a feszíthetőségi határon
lánc - lánckerék csere együtt illik... kivéve, ha valamelyik gyengébb minőség.. pl a láncod lenyúlt de a lánckerék nem kopott cápafogasra, akkor pl elbír csak lánccserét..
Láncpecialisták!
Honnan tudni, mit éreztek, láttok a láncon amikor már csereérett? Az én Yamahámban lassan 25 e km lesz de én biza nem érzek rajta semmi elhasználtságot
Lánczár vásárlás előtt állok (tapasztalatom lánczárakkal még nincs). Kelomotornál szándékozok venni: http://www.kelomotor.hu/frame..... Melyiket ajánlanátok (vagy inkább melyiket tuti nem)? Ezt néztem ki: ABUS 92W 8KS lánczár.
Lánccsere ügyben gondoltam megosztom tapasztalataimat.
Nemrég itt a fórumon kérdeztem, milyen láncot ajánlotok a GS-re. Vkitől kaptam a választ, hogy az RK láncok jó árban vannak, és elég nagy a szakítószilárdságuk. A Nagyvasnál így kinéztem magamnak az RK R520XSO.110 láncot (18680Ft). Megrendeltem, és elég hamar meg is jött a JT gyári méretű lánckerekekkel.
Le is vettem a régi láncot, és az új csomag kibontásakor láttam, hogy patentláncszemes. Érdeklődtem fűtől-fától, hogy van-e hozzá célszerszám, de nemleges választ kaptam. Majd írtam a Nagyvasnak, ahonnan jött a válasz, hogy a szemet házilag (kalapács+üllő+pontozó segítségével ) össze lehet rakni. Rendes volt a csávó, mondta, hogy az ő gépén is ilyen lánc fut már 10.000 km-e, és képet is mellékelt az összerakásról.
Itt megjegyezném, hogy a patentláncszemben a csap közepén nem volt lyuk, tehát lényegében egy komplett láncszemet kellett összesajtolni.
A lényeg, hogy a dolgot sikerült végülis házilag megoldani (0 Ft szerelési díj). A lánc eddig nekem nagyon bevált, szép csendesen fut (a korábbi már tropa volt).
Akit érdekel, és szeret házilag barkácsolni, annak tudok képeket is küldeni a szerelésről.
Gondoltam megosztom veletek, hátha tudok segíteni ezzel valakinek. Én is kaptam már innen jó sok segítséget.
Üdv.
Én is gondoltam erre csak azok a fránya anyagiak Az olajshopnál most 4 L 5ezer forint a 15W50es R!EPSOL-ból!Ezt árban nehéz megfogni A gyertyát és a láncsprayt azért rendelem meg mert van egy összeghatár amit felett ingyen postáznak.A gyertyát nem szándékozom kicserélni csak jó ha van tartalék.
A 15-50-es olaj a hűvösebb időkben sok lesz. Túl sürü, nehezen fog indulni a motor. Én azt javaslom, hogy most őszre tegyél bele 10-40-est, majd a következő cserénél, nyárra a 15-öst. A gyertyát sztem tök felesleges kicserélni, annak ellenére, hogy ez az előírás. Akár 30ezret is simán elmegy. A légszűrő a Nagyvasnál 3500 volt utoljára. És a szűrő csavarjaival tényleg nagyon óvatosan!
Teddy!
itt két értelmes, fiatal emberről van szó, akik még bármik is lehetnek, vihetik valamire!
(nem lecsuszot, írástudatlan, részeges alakokról ,akik már semilyen munkát nem tudnak maguknak szerezni)
És nem szabad belenyugodni hogy " ez van"!OK csinálja , de már a jövőjét alakitsa!
Eggyet kell értenem azzal hogy -lehetőleg- mindenki azt csinálja és azzal keresse meg a pénzét , amit legjobban szeret csinálni. Csak azokat a munkákat nem igazán fizetik meg, és legtöbbször nincs benne felfelé "ívelő jövőkép"
Ez igy fennkölten hangzik, de ha a futárkodásból kilépsz,(sok okod lehet pl egészség) szakmailag ott leszel mint ahol elkezdted ,ezt a melót. Ujrakezdheted 25-30-35 évesen, de azután egyre nehezebb lesz.
Én mondjuk nehány év tapasztalat után biztos csinálnék egy saját pizzás vagy hasonló "futározosast"
Én pillanatnyilag elégedett lehetek a sorsommal, akkor dolgozom amikor akarok, nem kell bejárnom sehová(max a vevőket látogatom)- ezt még a főnököm se teszi meg.Persze a legfontosabb hogy nyereséget azért kell produkálni, ami nagyobb gond lehet, mint bármi más! És ha futárkodni akarok, néhány szállitást lebonyolitok saját magam, akár motorral.
Zárójelben: Én is raktam vagont éjjelente, hetekig bőr nélküli vállal...
Gabival egyet értek. Most ez van. Ha a családot el kell tartani, akkor akár "sz.rt" is pucolok puszta kézzel. Le a kalappal! A rendes ember dolgozik... bármit, és nem sír a szája, hogy nincs meló! Ebben rejlik az egyenes gerinc egyik alapja.
Mi van itt ! Mi ez a punnyadás! Sehol senki?