a contiról gs-es véleményként azt hallottam, hogy jobb, mint a gs gyárija, tehát jobban tapad, de a csúszáshatára bizonytalan ezért kifejezetten kanyarvadászatra nem ajánlják, túrázni viszont annál inkább és elméletileg a 10.000 - 15.000 közötti távot képes megtenni, bár ez is csukló és súly kérdése.. ja, igen ez valami sm féle conti-ról volt vélemény.. aki ezt mondta, az egy ültetett gs-en használta sportmotorosokat megszégyenítő dőlésszöget produkálva, miközben a központi állványt karcolgassa a zaszfalton..
Motorral?
Még intettünk is egy csapatnak egymással, akik Andornak felől jöttek, pont a kereszteződésben. Nem láttalak köztük.... bár neked egyszerűbb dolgod volt.
Akkor te bejössz az udvarba! Mi az utcafrontról vagyun megközelíthetőek: Csergő Opel Alkatrész Centrum. Hol itt a reklám? Mocim az udvarban áll! És várja, hogy menjünk már hazafelé!
Hát igen, autóba!
Egyszer kaptam egy telefont- ugye Opel alkatrészboltban dolgozom- : "Motorkerékpárhoz is árulnak alkatrészt?"
Elgondolkoztam egy kicsit, hogy hogy lehet erre pozitívan reagálni?
" Ha Opel a motor, akkor igen!"-válaszoltam.
Na, nem az volt,hanem MZ.
Azóta egy múzeális motoros kiadványban találtam Opel motorkerékpárt!
Nem tudok minden paramétert, de 45 mm az ág átmérő, az már elég. Ettől nagyobbat úgyis vágok a benzinessel tüzifának. 2500W-os motorja van. Ez a legnagyobb. Asszem a B&D-nek van egy 2800-as de arról az összes kereskedő lebeszélt. (a Black-iről). Az AL-KO -nak is van egy drágább gépe, de az ugyan ilyen paraméterekkel rendelkezik, csak apróbbra rágja a fát. Sőt az csak 40mm -es ágig jó. Bár a kereskedő mondta, hogy ezt nem kell kézpénznek venni. Lehet hogy megeszi a 4,5cm-es fákat de ezeket ő inkább a gallyakhoz ajánlja. 35mm -ig korlátlanul, de ha folyamatos üzemben 4,5cm-s ágakkal tömjük órákon át azt nem szereti. Akkor ipari benzinest kell venni.
Iratkozzon, akinek kell:
1. nyusz
2. D@n
azóta a pirellit használ, mer az tapad
Nekem full pozitív a gyári Brigestone után! Teljesen okés, nem csúszik, tapad rendesen, abszolút bevált!
C Avenue van. 26 volt a kettő occójé!
Viktor! Köszönöm, nem sürgős... addig biztosan én is megyek Pestre, vagy Hápi jön erre.
ha kell olaj pestről sürgösen, este megyek pestre ha gondolod elintézhető
el kell mennem majd később jövök
Még intettünk is egy csapatnak egymással, akik Andornak felől jöttek, pont a kereszteződésben. Nem láttalak köztük.... bár neked egyszerűbb dolgod volt.
Extreme Heat Protection
Protects when your Bike works hard.
Dzsoki téged láttalak vasárnap délben a k2-ről andornakfele kanyarodni a lámpánál ?
A kedves nejem mindig a nyakamon ül
Kérdezz meg egy Suzuki servicét!
Egyszer kaptam egy telefont- ugye Opel alkatrészboltban dolgozom- : "Motorkerékpárhoz is árulnak alkatrészt?"
Elgondolkoztam egy kicsit, hogy hogy lehet erre pozitívan reagálni?
" Ha Opel a motor, akkor igen!"-válaszoltam.
Na, nem az volt,hanem MZ.
Azóta egy múzeális motoros kiadványban találtam Opel motorkerékpárt!
Nem tudok minden paramétert, de 45 mm az ág átmérő, az már elég. Ettől nagyobbat úgyis vágok a benzinessel tüzifának. 2500W-os motorja van. Ez a legnagyobb. Asszem a B&D-nek van egy 2800-as de arról az összes kereskedő lebeszélt. (a Black-iről). Az AL-KO -nak is van egy drágább gépe, de az ugyan ilyen paraméterekkel rendelkezik, csak apróbbra rágja a fát. Sőt az csak 40mm -es ágig jó. Bár a kereskedő mondta, hogy ezt nem kell kézpénznek venni. Lehet hogy megeszi a 4,5cm-es fákat de ezeket ő inkább a gallyakhoz ajánlja. 35mm -ig korlátlanul, de ha folyamatos üzemben 4,5cm-s ágakkal tömjük órákon át azt nem szereti. Akkor ipari benzinest kell venni.
Nekem ez elég lesz azt hiszem.
A féket minden müszakin nézik