Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott az OlajShopbvan a Szentendrei uton én is vettem öreg (nyugati) autoba olajat. méghozzá Castrolt valami 1000Ft/l áron igaz mostanába járt le a szavatossági ideje, de csak nem kap gyomorrontást szegény kocsi
Kész a lecke?
Na, mi van, rezeda? Hol a jóistenbe voltál eltűnve mostig? Már Tibkin is leelőz, ami a hozzászólások számát illeti!

A 15-50-es Repsol jó választás a GS-be nyárra, én is ezt használtam.
Ráadásul magaddal beszélgetsz... EGOISTAAAAA
Szép estét!

Cicc!: Nem én voltam. ma négykerekeztem.

Hápi!: hamár ennyire benne vagy az árlista kutatásban, lécci adj árakat:
ennek a GS-be
meg bármilyen szintetikus 2T 2L
meg 4l ásványi 10v15W-40 kopott keleti kocsiba

kesben fizetek, érte megyek, nem nagyon sürgős.
thx

vki keresett árakat korábban: olaj, szűrők, gyertyák: itt ha ki tudsz menni Gazdagrétre, vagy itt ha észek Buda közelebb van. Mindkettő korrekt, és sztem olcsó

dEE, tudokk...
De bizony, ennyire butus... és nem csak a GS-es, hanem mindenki... .
Tudod, a gyártó szempontjából a peres ügyek elkerülése végett sok mindent számba kell venni. például ezt is. :)
Szóval, jól van ez így.
Ne is törődj vele, Cicc, mi így is szeretünk, hogy nem tudol hejjessen írni
Azért egy GS-.es nem ennyire butus hogy ne jegyezze meg
Ez szakmai ártalom Még magadat is kijavítod
Egy ok, amit említettél. A másik ok, hogy könnyebb megjegyezni a 6000 többszörösét, mint a 7000, 13000, 19000, 25000... stb-t.
Vazze, miket írok ...
Tehát: "úgy nyomta föl a meleget mint állat", p e d i g nem álltam sokat ...
Így má jó.
Szijja mindenki !
Az agyam eldobom, hogy milyen idő van kint, tök nyári szerkóban is sültem megfele. Pöfi sem szerette a munkába jövést bazi nagy dugóban, úgy nyomta föl a meleget mint állat , nem őálltam sokat ...
Az egyik kereszteződésben meg mintha Dawntezt láttam volna, de amikor jobban megnéztem, a motor nem stimmelt ...
Én úgy gondolom, hogy igen. Ezer km alatt még nincs igazán bejáratva, a könyv is írja, valszeg ezért van a következő szervíz 5ezer km múlva.
Egy kis kekeckedés a szervizfüzettel:
Azt írja hogy az első szerviz 1000km-nél a következő 6000km-nél utáűnna pedig 6000km-enként.
Van valami ok, hogy az első és a 2. szerviz között csak 5000km van? (Vagy ekkor még egy kicsit bejáratosnak számit? )
Ez már itt sokszor volt vita tárgya, csak vissza kell olvasni. Igaz 40 ezer hozzászolást már nagyon nehéz.
A 44-48 Le az nincs lefojtva- ha annyi . K8-as GS viszont elvileg nem létezik, amit mostanában eladtak az mind K7-es maradék. Viszont nem EU-országba lehet hogy lesz K8, de ugye azt nem lehet behozni már.
A 44 lovas a nyitott verzió, azt már továbbnyitni hova szeretnéd?
Hali!

A GS-ből 25 és 35 kW-os kivitel létezik. Tehát 34 és 47 LE-s.
Létezik állítólag valami a 90-es évek közepéből, ami majdnem 52 LE, de ez belpiacos japán cucc.

Ennyit tudok segíteni. Azt hiszem a negyvenpár lovast már nem nagyon kell "nyitogatni".
nem muszály pont GPS , lényeg h 10w-40 félszintis legyen.
mondom én hogy van ilyen, már azt hittem h elírtam...
Üdvölet mindenkinek itt a GS fórumon!
egy olyan kérdésem lenne hogy a mostani 44 lovas K8as GS (sztem pár évvel ezelőttiek is le vannak ugye fojtva) ha valakinek van olyan motorja amiből ez a fojtás kikerült vagyt udja hogy hogy is van ez a motorban írjon mert naon érdekel!
A válaszokat előre is köszönöm
Megkövetem magam! !
Van ilyen R1 -nek a gyengébb változata! Keresem az árat
Hááát ez mi?
Ilyen olaj nincs is! ! !
Integrált GPS