Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez mind igaz!
DE lassan már ott tartunk, hogy BÁRKI, csak ők ne! (lassan torgyán is esélyesebb)
Nagyon ne tapsikolj előre, amazok sem jobbak semmivel.
Én még emlékszem, mikor hatalomra került viktor (így, kisbetűvel!) az első jogszabályuk a saját fizetésük megemelése volt. A második rendelet pedig így hangzott: közalkalmazottaknak 3 évig kuss!
Majd ha mindet megvalósítják, meg még azokat is, amikről még nem tudunk, az arcodra fagy a vigyor! És rájössz, hogy ez már nem vicc! Az életed a tét!
"Gyerekek.....ez már vég?"
Remélem a VÉGÜK!

Sziasztok!
Gyerekek.....ez már vég?

"Nyakkendőadót tervez az MSZP


A kulturális tárca arra tett javaslatot, hogy a 0,8 százalékos kulturális járulékot vessék ki a szőnyegek, a felsőruházat, a férfiöltöny, a női kosztüm, az ing, a blúz, de még a nyakkendő, a csokornyakkendő és a kravátli után is - írta a Napi Gazdaság. "



Mi jön ezután? Ébresztőóra járulék? Telefon-nyomogomb adó? Diopriás adósáv?

Komolyan mondom ez már maga a vicc
Te Bali!
Te mán gyanús vagy nekem! Állandóan izélsz, hogy gyerünk már, aztán mikor megyünk, mindig közbejön nektek valami.
Szia!

Először is gratula a géphez!
hatezrenként: olaj, olajszűrő csere - ha lehet, ásványi, max félszintetikus
12000:légszűrő csere is

Ha 41 van a gépben, bizony egy szelephézag ellenőrzés nem ártana. A GS lapkás, valszeg eddigre már lesz csereérett is. Ez vonatkozik a karbiszinkronra is.
A lánc általában 30 körül bírja, persze használatfüggő. Elvileg már új kell legyen rajta. A lánckereket együtt cseréljük a lánccal, mint az olajat a szűrővel.
Röviden kb ennyi. Ez most neked egy tételben soknak tűnik, de a következő 20-30ezer alatt csak olaj és szűrő kell majd nagy valószínűséggel, mert nem jellemző a sok meghibásodás a gépre.
Pedig az aztán a tömény élmény
És ez komoly? Otthon tejeszacsi van applikálva anyuba vagy csak viccvót?
Szerencsémre nem járok mégcsak város közelében sem!
Ezen segíthetek!

Az eggyik!

A másik.
Ehh, a csecsekről lemaradtam valahol, csak Ken Lee maradt.
Persze, ha már nem tartják a karjukban a szervereket!

Egyébként mennyiért vetted?
Gratula a lovadhoz!

Majd jól megasszondják neked itt a tutit a szervízzel kapcsolatban. De a szervizek 6000 km-enként vannak. Egyébként meg itt (http://akmtmedia.extra.hu ) rengeteg infót megtalálsz.
Üdvözlet!

Új lennék itt a GS500 topicban, mivel 2 hete vagyok én is GS500 tulajdonos gondoltam talán itt választ lelek kérdéseimre.
Igazából szervízelési kérdésekkel fordulnék hozzátok.
Milyen kötelező jellegű szervíz szokott előfordulni ennél a típusnál?
Gondolok itt olajcsere,olaj szűrő,levegő szűrő,lánc és lánc kerék ... + amire esetleg nem is gondolnék.
Kb hány km-enként kell ilyen jellegű dolgokkal foglalkozni? Most 41ekm van a gépben, említettek szelephézag állítást meg karburátor szinkront is, ezek is bizonyos km-enként esedékesek, vagy akkor amikor valami jelenséget produkál?
Eddig egy kétütemű 125 kis Hondám volt és hát ott bizony nem voltak túlzottan rendszeresek a szervízek...kb amikor már nagy gáz volt akkor orvosoltuk a problémát.
Namost ennél a gépnél nem szeretném elkövetni ezt a hibát, és a szervízelőírások szerint cserélném a dolgokat.

köszi
schmizo


Őrség project léket kapott. Családi összeröfi.
Nekem is van 2x243,5 cm3!

És 48 Le!


És a végére értem! ! !

Jó sokminden történt itt míg nem jártam erre. Volt kis nosztalgia is...

Röpködtek a Ken Lee-k, meg a szilikoncsecsek.
Jaja az a legjobb dolog, a városban az a motor legnagyobb előnye
Butaság,én simán egerészek az autók között!
Pédául igen.
Szélesebbnek érzi az ember, mert az is.
Autók közé nem merek menni mert a tükröket begyűjteném, de biztonságosabbnak tűnik a kanyarodás
például rutinpályán.
Könnyebben irányítható ennyi.
Nekem is ez volt az első, amit megfigyeltem!
Irányíthatóság megugrik igen keményen.
Ugy érted szélesebb?
Nemtooom!
A mostani kormányom sokkal "hasalósabb", mint a gyári.
Viszont sokkal jobban tudom irányítani a motort, ami nem elhanyagolható városi forgalomban! ! !
Lazán kell motorozni