Nagyon ne tapsikolj előre, amazok sem jobbak semmivel.
Én még emlékszem, mikor hatalomra került viktor (így, kisbetűvel!) az első jogszabályuk a saját fizetésük megemelése volt. A második rendelet pedig így hangzott: közalkalmazottaknak 3 évig kuss!
A kulturális tárca arra tett javaslatot, hogy a 0,8 százalékos kulturális járulékot vessék ki a szőnyegek, a felsőruházat, a férfiöltöny, a női kosztüm, az ing, a blúz, de még a nyakkendő, a csokornyakkendő és a kravátli után is - írta a Napi Gazdaság. "
Mi jön ezután? Ébresztőóra járulék? Telefon-nyomogomb adó? Diopriás adósáv?
Először is gratula a géphez!
hatezrenként: olaj, olajszűrő csere - ha lehet, ásványi, max félszintetikus
12000:légszűrő csere is
Ha 41 van a gépben, bizony egy szelephézag ellenőrzés nem ártana. A GS lapkás, valszeg eddigre már lesz csereérett is. Ez vonatkozik a karbiszinkronra is.
A lánc általában 30 körül bírja, persze használatfüggő. Elvileg már új kell legyen rajta. A lánckereket együtt cseréljük a lánccal, mint az olajat a szűrővel.
Röviden kb ennyi. Ez most neked egy tételben soknak tűnik, de a következő 20-30ezer alatt csak olaj és szűrő kell majd nagy valószínűséggel, mert nem jellemző a sok meghibásodás a gépre.
Majd jól megasszondják neked itt a tutit a szervízzel kapcsolatban. De a szervizek 6000 km-enként vannak. Egyébként meg itt (http://akmtmedia.extra.hu ) rengeteg infót megtalálsz.
Új lennék itt a GS500 topicban, mivel 2 hete vagyok én is GS500 tulajdonos gondoltam talán itt választ lelek kérdéseimre.
Igazából szervízelési kérdésekkel fordulnék hozzátok.
Milyen kötelező jellegű szervíz szokott előfordulni ennél a típusnál?
Gondolok itt olajcsere,olaj szűrő,levegő szűrő,lánc és lánc kerék ... + amire esetleg nem is gondolnék.
Kb hány km-enként kell ilyen jellegű dolgokkal foglalkozni? Most 41ekm van a gépben, említettek szelephézag állítást meg karburátor szinkront is, ezek is bizonyos km-enként esedékesek, vagy akkor amikor valami jelenséget produkál?
Eddig egy kétütemű 125 kis Hondám volt és hát ott bizony nem voltak túlzottan rendszeresek a szervízek...kb amikor már nagy gáz volt akkor orvosoltuk a problémát.
Namost ennél a gépnél nem szeretném elkövetni ezt a hibát, és a szervízelőírások szerint cserélném a dolgokat.
Pédául igen.
Szélesebbnek érzi az ember, mert az is.
Autók közé nem merek menni mert a tükröket begyűjteném, de biztonságosabbnak tűnik a kanyarodás
például rutinpályán.
Könnyebben irányítható ennyi.
Nemtooom!
A mostani kormányom sokkal "hasalósabb", mint a gyári.
Viszont sokkal jobban tudom irányítani a motort, ami nem elhanyagolható városi forgalomban! ! !
DE lassan már ott tartunk, hogy BÁRKI, csak ők ne! (lassan torgyán is esélyesebb)