Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


no komm
Miaz hogy ÁLOM?
Tessék kevesebbet inni, dohányozni, könnyűvérű hölgyekre költeni! És irány Erdély!
Ha ez nem lenne elég, tessék kevesebbet fizetni a MOL-nak, a TB-nek, az ELMÜ-nek, stb....
Az ilyen "fekete" munkára ösztönöznek a jelenlegi jogszabályok! Nem én!
Na széééép,mondhatom! Nem lehetett volna ilyet inkább pasisban bmásolni?

Mociccah:
Ez tetszett thx
Na,hali!
Sziasz
Teddy majd lassan kellene a pálesz átadó
elérhetősége, ha gondolod!
Dzsoki ne feledd,várunk ám!
esSo az én emlékeim abból az időből Transfogaras! Várna,Kamcija óhhh!
tényleg kár volt említeni!
Most egy kicsit dolgozok magam ellen, de hát nincs mit tenni, ezen szétröhögtem magam :

A nő

ELEM NEVE: nő
VEGYJELE: Fm
FELFEDEZŐ: Ádám
ATOMTÖMEGE: Optimálisan 54 kg, de változó, 40–200 kg között
FELLELHETŐSÉGE: Nagy mennyiségben található urbán környezetben

FIZIKAI TULAJDONSÁGAI:
– a felülete általában színes mázzal van bevonva
– azonnal forr és ok nélkül fagy
– megfelelő eljárás alkalmazásával olvad
– az elem ritkán fellehető szűziesen tiszta állapotában
– erős hangokat hallat, ha a megfelelő helyre nyomást gyakorolunk

VEGYI TULAJDONSÁGAI:
– könnyen vegyül az arannyal, ezüsttel és más nemesfémekkel, valamint drágakövekkel
– nagy mennyiségű értékes anyagot tud abszolválni
– könnyen felrobbanhat, minden előzetes figyelmeztető jel és világosan látható ok nélkül
– vízben nem oldódik, viszont vegyülésre való hajlama nagymértékben növelhető alkohol adagolásával
– az ember által ismert leghatékonyabb anyag, ami a pénz mennyiségének csökkentésére szolgál

LEGGYAKORIBB FELHASZNÁLÁSA:
– leginkább mint díszítő elem, főkent drága sportkocsikban
– kitűnően alkalmazható relaxációs célokra
– nagyon hatékony tisztítóeszköz

VÉGZETT KÍSÉRLETEK:
– színét gyakran vörösre váltja, ha csomagolás nélkül találjuk
– színét gyakran zöldre váltja, ha egy jobb minta mellé kerül

VESZÉLYEK:
– nagyon veszélyes elem, csak szakemberek tudnak bánni vele
– illegális egyszerre több minta tulajdonosának lenni, de tartható több is belőlük, azzal a feltétellel, hogy különböző helyeken tároljuk őket, egyébként katasztrofális következménnyel kell számolnunk
Bizony-bizony, nem csak a Te álmod! Én is nagyon szívesen elmennék! De nekem a lengyel cucc is régi álmom, tehát nem helyettesíthető az erdélyivel. Csak mellette képzelhető el, viszont asszem az anyagi korlátokat figyelembe véve idén nem fog összejönni. Kár is volt felemlegetni, mert csak a szívem fájdult meg. A 70-80-as években voltam többször bulgáriában, és mindig a Fogarasi havasokon mentünk. Na, az valami csuda! És még mennyi minden van ott!
Ezúton igazoljuk vissza a 2008. április 5-i motoros rendezvényünk ügyességi versenyére történt jelentkezését.


Kérjük, hogy jelen visszaigazolással 2008. április 5-én (szombaton) 8.30 órakor szíveskedjék megjelenni a rendezvény helyszínén, Budapest XIV. kerület Ötvenhatosok terén, a Regnum Kereszt melletti regisztrációs sátorban.

Jó versenyzést kívánunk!
Ciao!

Jaja, nagyon tuti a kecó! Nézd meg mááán, úgyis olyan régen küldtem a mailt!

Csukló kenegetődik, amúgy semmi zu vele. NEm merem Pécset bevállalni, hisz hozzátok sem jutottam el. nyau.

Szegény néma-Raido!
Esetleg tudod h mi mikor kezdődik? Ha lesz időm kinézek, de mikor?
na, holnap senki nem jön a rendőrös versenyes balhéra?
Győri találkozó(nem tudom pontosan mikor, de valamikor a nyár elején), átfutott az agyamon, hogy az a legközelebbi hely, ahol leghamarabb összefuthatnánk, aztán eszembejutott, hogy valószínű nem tudok elmenni, de ez nem biztos! egy elég jó vegyes társaság van itt is a mi kis városunkban(Kézdivásárhely, nemtudom mond-e valamit), amikor nagyobb túrák vannak, akkor mindenki együtt megy... 20-50éves, harley-től zzr :) mindenki
Lécci használd a válasz erre gombot!
mert pölö most a győri talákozóval naon nem vok képben

"Én inkább vagyok híve az őrült száguldozásnak .. "
na ez itt nem jó ómen, persze egy mondat alapján NEM ítélkezünk!
Én inkább vagyok híve az őrült száguldozásnak .. nem is tudom hogy nőtt ennyire a szívemhez a GS, hogy még nem cseréltem le .. lehet azéert mert még nem is ültem nagyobb gépen :))
A győri találkozóra ha minden igaz tőlünk mennek sokan .. 10+ mocival.. sajnos ha nem változik én arra sem tudok elmenni, egyetem miatt utolsó éven :(
de mondj már valamit magatokról
A létszám nagyon változó, de ha jó a buli, és sokan megyünk, attól csak még többen leszünk
sztem 10-30 motorral számolhatsz. És a huszonegynéhány évestől a nyugdíjas korosztályig elég változatos a túrákon részvevők életkora. Az átlag (sztem) 30 fölött van. (idősödő (ugye Teddy ), nyugodt, csendes motorozást kedvelőkről van szó)
Sziasztok Drágáim!

Nyusz! Még csak most jutok el odáig, hogy megnézzem a hetényi képeket, de úgy hallottam, hogy nagyon ott van a hely! Csuklód?

Raido! Miazhogy beszélgettél a GSessel? Tudsz olyat?

Köszi!
Szavadon fogunk!
Egy szép erdélyi túra asszem nem csak az én álmom
kb hányan vagytok? és milyen korosztály ?
Én eléggé újdonsült motoros vagyok, tavaly jóformán egy túrán sem voltam, de idén rengeteget szeretnék menni, szerintem is okos ötlet lenne egy kis közösülés :) ha lesz elegendő infom a dolgokkal kapcs. akkor lehet szó róla örömmel
A "muksó" nem Góliát volt?
Szia!
Ha elfogadod egy kb. 10 hónapos, "újrakezdő" GS tulaj véleményét, hát tessék:
Az enyém "elvileg" nem fojtott, 2000-es. Nagyon ritkán éreztem hogy "kevés". Mégpedig, egyedül, pályán, amikor előzésnél (140-160) rám "esett" egy autó. Akkor már nem "elég" fürgén tudok kihúzódni. De mondom ez csak 140 felett. Amikor túrázunk, vagy egyedül de nem pályán, még sosem volt kevesebb, mint a mögöttem lévő kb 100 lovas autó. Másik eset (amit remélem még ezen a nyáron újra megélek), teljes doboz szettel, erős ellen/féloldal szélben, hatodikban kicsivel 100 fölött (tudom, vissza is lehet kapcsolni, de nálam 7000 fölött ritkán jár a mutató), az előzési képesség nagyon leesett. (pfúj de finom volt). A másik oldalról az érvek: 2 gyertya, 2 szelephézagállítás, olcsó lég-, és olajszűrő, olcsó karbiszinkron, olcsó gummák.
Valószínű hogy 1-2 éven belül én is lecserélem, de sztem egy motort az ember nem évtizedekre vesz, és a fokozatosság is fontos, szerintem.

más:

Atesz! Üdv!
Én már évek óta NAGYON szeretnék eljutni "felétek"! A lehető legkisebb költségvetés mellett, a lehető legtöbbet látni, és nem 1-2 nap alatt!
Nem akarnál esetleg vmi túrát szervezni? Esetleg ősz felé még (nekem) beleférhetne akár egy 5-10 napos is. Ezért asszem feladnám az alpokat, vagy a Lengyel túrát is! Naaaaaa


Raido:
Az a 200 még ha 10%-ot csal az órája akkor is necces! Nem mentem még vele "végig", de nemhiszem a 180-t.

Szép napot mindenkinek!
nincs 2 egyforma motor, ráadásul a mechanikus sebességmérő nem pontos, az első kerék átmérője kopástól, légnyomástól változik, a 190 is meg valószínű kis túlzással van írva :) szerintem örülj ha megy 180at, az enyém is annyit megy mióta kivettem a folytást
Szkeptikus vagyok.

Az enyém folytatlan. Nem is vagyok se magas, sem pedig nehéz mégis 180 a max, amit ki tudtam hozni belőle, azt is csak hosszú egyenesben, imát mormolva. 140-től már hasznavehetetlen, mert nincs benne erő. Hogy lehet az, hogy magasabb és nehezebb emberek mennek a gs-sel 190-et? nemá....