Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEEEM!
Aki hétköznap motorozik, míg én melózok, az azzal vigasztalódjon hogy készül a Blue féle nyári túrára (sztem ott még havasesőt is intéz )
Nanne, azé 7köznap se nagyon. És inkább iccaka, ha már esik . Ha el tudod intézni, akkor valahogy így légyszi .
?
hétköznap tőlem eshet, és a hét fele még hátra van. Had esse ki magát holnap, egye penész
Öööööööö Dawntez tud ilyet? Dícséretes .
Szasz Nyusz !
Igyexem, semmi kedvem bukdácsolni, 4-én lesz a vizsga. Te meg vigyázz a csuklódra!
Motorozni azt muszáj, úgyhogy muszáj, h megjavuljon !
Halihó!
Nyusz, jobbulást a csuklódnak!
Nem jön! dawntez megtiltotta neki!
Gyakorolj sokat!

Holnaptól jön az eső a béka szerint....

Szijja mindenki!
Köszi a jótanácsokat a jogsicsináláshoz, tegnap este már határozott javulás mutatkozott, miután délután apu kielemezgette a hibáimat .
Olyan meleg van kint, belerohadok a cordurába . El bírnám viselni, ha nem jönne vissza a fagy...


Penge a "döntős" képed! ( )

Lovagregény... az egyik kedvencem!
Jöszönöm szépen blue!Szép napot mindenkinek!
Csak a kedvedért, teljesen up2date az adatbázis rólam, sőt 1x volt meg enduró gépem is, azt is felcsavartam. Csak azt sajnalom a jo kis vén csörgőkígyómról nincs képem... (Simson S51N).
Szííyasztok, jó reggelt 500 as ok
milyen friss az adatlapod!
Teddy majsztrooo! Ne is gondolkodj azon, hogy kitol fogsz SV-t venni jovore, mert azert nem adtam am fel a Triumphos - orult - almomat! Szoval lehet jovore/evvegere - nem tudom meg - eladosorba kerul az SV. Tudod, a fejlodes sosem all meg. De egy valamit garantalhatok: addigra csak MEGJOBB lesz! Tudod, mennyire imadom a motorjaimat...
Hogyhogy minek? Hát nemtom! Talán mert és is növelem a "mélységemet". Bár ezt Teddy sokkal szebben mondta a múltkor, de már elfelejtettem. Különben is ha jövő télen, hat nadrágban megyünk Blue-val a Nordkappra, akkor biztos lesz egy "kicsi" havas-esős szakasz is
A kuplung tényleg picit "kemény" a GS-en, bár itt sok "erős, mint az állat" van, akiknek ez nem gond. A kezdetén nekem is volt macera vele, főleg reggel a dugóban, amikor elindul-leáll a sor, és akkor is lépésben halad, ráadásul előzni nem tudok... szóval olyankor volt pici fájdalom, de rá kellett jönnöm, hogy csak testhelyzet kérdése. Előtte supermoto-m volt, tök más pozícióval kellett azon ülni, és utána ezen nagyon rátámaszkodtam a kormányra. Mostmár figyelek arra, hogy ne terheljem a karjaim, csak lazán fogjam a kormányt, és így nincs gond. Ezt könnyíti meg a magasabb kormány, egyenesebben lehet ülni, ergo kényelmesebb. És ezért írtam a kuplungkar lejjebb forgatását is, mert egyenes csuklóval lehet használni, sokkal kevésbbé megterhelő. Ja, és egy pici olaj a kuplungbowdenbe...
juhúúúúú
"bowdened"
Nyuszek! Két hét múlva megyek majd hozzád. Beállítjuk azt a kormányt, meg a bowdwnwd is megkenjük. És felszereljük a buksicsövet. Majd letárgyaljuk a pontosat, hogy Bajára már teljes felszereléssel tudj jönni!
No, szevasztok Népek!

Üdvözlégy az idegenből hazaköltözőknek! Szevasz Ratesz cimbi! Szép az új pacek... tesztelj nekem... mert jövőre rád hagyatkozva vennék majd SV-t.
Aztán gyakran gyere mejd a fórumra... oszlopos tagoknak kötelező ez a koedukált fórum! ;)

No, megyek gályázni. Holnaptól vasárnapig nem vagyok... legyen aztán mit olvasnom. Egy hetem elmegy majd a visszaolvasásra.

Szasztok Népek!
Azért a jobb csukló sokkal nagyobb és állandó igénybevételnek van kitéve, a Yamahán nekem az fárad el előszőr, mert ugye a gázt mindig adagolni kell. Ha nem a városba mész, akkor relative keveset kell kuplungolni. Végül lehet hogy robogó kéne neked ,még mindig jobb mint az autó
szerintem a kuplungolás erőltetésnek számít, namost ez a bal oldalon van. a jobb nincs annyira igénybevéve...