Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi szépen !
nekem is bevált eddig az s-s
és hajtom elég szépen ! ÚTON SM KÉNT !
Egyébként meg aki DRZ-vel terepezni akar, AZ VEGYEN E-t és kész!
Műanyag tankos, jobb ,könnyebb ,erősebb stb...
Olajcsere nálam így működik:
Jól meghajtom a gépet, elég hozzá fél óra, hazamegyek,a szerszámok már ki vannak készítve.
Oldaltámasz,alul van 3 leeresztő csavar(egy elöl a váz alján,egy a blokk alján, egy pedíg jobb oldalon az olajszőrő alatt)aztán hadd csöpögjön ki rendesen.Néha még meg is döntögetem jobbra-balról
a motort, úgy mégjobban kifolyik.Jobb oldalon van az olajszűrő, melynek fedelét 3 anya fogja.Kiveszem a szűrőt, be az újat, de arra figyelj, hogy van egy kis gumigyűrű belül, meg egy a fedélben kialakított vályatban.Mind a kettő rendesen a hejyén legyen.3 anya vissza, 3 leeresztő csavar vissza, aztán mehet bele az 1.75L olaj.
Ha én ennyit teszek bele, megyek egy kört és leellenőrzöm, akkor
max alatt van egy picivel a szint.Szintet figyelgetni ,utántöltögetni ha eszi,javaslom a vastagabb és minimum félszinti olajokat,MOTUL előnyben. Cső
boccs Sotocr
Sotor! Nekem S-van supermoto kerékkel és olyan napi 50-60 km körzetbe mozgok jóó nem minden nap! és azt a keveset is tőgázon vagyis elég jóó kapja az ívet és nagyon bírja én lekopogom semmi baja nincs ! jó olajat kell használni Motul 300v

na jók legyetek! csácsumi csáá
Cső

Nekem hétvégi enduróra kell, meg hogy ide oda ugráljak vele 15km- es körzetben.
Semmi verseny cél, csak a magam szórakoztatása.
A lényeg a tartósság, minél kevesebb bajom legyen vele.
Akkor tehát S ?
Léci segítsetek dönteni.
Nekem is baszkikám. A méret engem is érdekel.
Megnéztem, köszönjük.
koszi szépen!
sima szimeringesnél nem tudsz venni pontos méretűt...inkább vegyé gyári suzukit.. nekem is volt ilyen problémám és 1200 körül van egy ilyen szimering..de érdemes vele cserélni az a perselyt ami körül van...
Szia Lac77!

Szervizkönyvet köszi...mentve!

Maxxis most hívtam. Tiszta jó, már nem forgalmazzák. Vágott slick kilőve...
Tudja valaki annak a szimeringnek a méretét ami a kisfogaskerék alatt helyezkedik el? Nekem is engedi az olajat....
Van egy szervízkönyvem,
jó fej vagyok, felraktam egy webcímre,
használja aki gondolja...
;-)))

http://www.freeweb.hu/lkarpati
szerintem azért észre lehet venni
mert azért 10 ló 10 ló

én azt mondom meg kell gondolni mire fogod használni !
enyi :D
meg hogy fenn tudod-e majd tartani
hát anyira nem értek hozzá
de pl hogy ugyan az a lokk 400 ccm és az egyik 40 ló másik 50 tehát jobban kivan hegyezve
lehet hogy azok is jól bírják mert drz de sőrőben kell olajat cserélni meg ilyenek

ÉS hogy mire fogod használni !
NEM LEHET ÉREZNI? ppff

na neeeeeeeeee
ja és nincs valakinek elfekvőbe 1db eladó gyári tükre?
helo sotocr!

véleményem szerint is kevesseb a baj az s-el mint az e-vel és azt a 10 lót se nagyon lehet érezni inkább csak jobban reagál a gázra...
Hellosztok!
bocs az OFFÉRT,de DÉVhez lenne 1 kérdésem,ha jól tudom ő foglalkozik mobil telefonokkal is ha nem akkor bocsi.Engem legfőképpen alkatrész érdekelne.
ha foglalkozol velük akkor adnál 1 e-mail címet amire írhatok nem akarok offolni.
bocs DRZ-ek az offért
Szia Tróger!

Adatlapomon megtalálod az eladó holmik közt. És Street Lagal

Üdv.
Szia Dév!

Még nem. Egyenlőre csak informálódok felőle. Kinti fórum olvasgatás....
De holnap fölhívom őket, hogy van -e raktáron.

Üdv.
Hali.
Vettél gumát?
űdv.
brutál képek
ami mez van rajta azt szombaton elöttünk bontotta ki!a gatya nagy volt rá,kötegelövel rögzitette,ki gondolná hogy még rá se passzol a gatya de legalább jó ötletet adott.Nagyon nagy motoros a Kornél,talán a legjobb
Hali Kiszeher

Mit értesz azon hogy kevesebb a baj az S-sel mint az E-vel?
Most akarok venni egy E-t. Vegyek inkább S-t? Jobban járok?
Léci írj.
Szia érdekel a régi X3-ad ha szép állapotban van és roadlegál!
Irányár,esetleg képet köüldenél?
Vagy telefonszámot emailben!
oadr@citromail.hu