Sziasztok
Láttam a mostani témát az olajcsere dolgot én 300 km-enként cserélek olaj+olajszűrőt nekem nem mondta senki nem ajánlották ill azt hogy évente 1 szer hisz ezért vettem DR-Z-t nekem megszokás már.
üdv Dave.
Nekem ezt mondta a Full-Gas szerelője az "E" verzióról: 10 üzemóránként: olajcsere, 60 üzemóránként: dugócsere. Én is melóba járok vele + néha hétvégi ökörködés. 2000 kilóméterenként cserélem az olajat, és semmi baja
Nos, kiszámoltam: a 60 üzemóra (gyári előírás) az én használatomban kb 4 hónap ~ 3600 kilométer. Megjegyzem az üzemóra kifejezést versenykörülmények esetére használják. Gyanítom a munkába járás nem ennek minősül. Ehhez képest szerintem kicsit túl óvatos az 1500 km-es olajcsere.
Az előző gazdi amúgy 2 havonta cserélte, igaz nem tudom hogyan használta, viszont 15 éve motorszerelő. Hallottam olyanról is aki szintén munkába jár vele (kb kétzser olyan messziről mint én), és ő cseréli havonta, de csak azért mert igen kedvezményes áron jut az olajhoz... Jó, ezek alapján én belövöm magamnak a 2-3000 közötti cserét.
Más: milyen gyakran ellenőriztek szelephézagot? És mennyi kell legyen? (hideg/meleg?) És valaki gyorsan elmondaná a menetét? (jelölések hol vannak és hogy kell álljanak?) Csináltam már ilyet ezerszer, csak Zsigulin, nem drz-n... :)
kösz a válaszokat!
Árakat tudnál írni?
Esetleg nincs egy olyan kis fekete műanyag dugód, ami a tükör tartószárba megy bele, ahol az anya van? Sikerült elvesztenem egy jól sikerült ugratás után.
De ha esetleg bárkinek van egy ilyen kütyü elfekvőben, akkor utánvéttel vevő vagyok rá.
Láttam a mostani témát az olajcsere dolgot én 300 km-enként cserélek olaj+olajszűrőt nekem nem mondta senki nem ajánlották ill azt hogy évente 1 szer hisz ezért vettem DR-Z-t nekem megszokás már.
üdv Dave.