Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na...hogy miért jó a DRZ, erről én is ódákat tudnék zengeni.
Pedig nem olyan rég vettem. Igaz, én Supermoto -t szerettem volna venni. Esélyes típusok voltak : Aprilia, TM, Sherco, Husquvarna és persze DRZ.
Persze szokásos hülyeségem egyből előjött.... Na, akkor nézzük meg az alkatrész árakat. És hogy melyik típushoz milyen után gyártott ill. tuning alkatrészek vannak. Egyből kettőre csökkent a lista. Aprilia és DRZ. Fórum olvasgatás, haverok faggatása. És nagyon gyorsan kiderült, az Aprilia egy ipari hulladék. Pedig szép, okos, nagyon megy és jó a hangja. De olyan, mint egy rosz nő, mindene megvan, de mégse jó semmire. Így maradt a DRZ. És nem bántam meg! Eddig nagyon bejött!

Rengeteg alkatrész van hozzá, viszonylag nem nagy pénzért. Nem romlik. És főleg nem üzemórás a blokkja.
Szvsz. én berget hagynám pihenni és inkább DRZ....
Hu wazze.. Az E -n vastagabb a könyök? Én meg szidtam a Pro Circuitot...
Mivel dobot és összekötő csövet gyártanak az S -re. De könyököt csak E -re. Mikor megjött csak néztem, nem akart összecsúszni a könyök meg az összekötő cső! Hát ezért. De némi lakatos melóval azért megoldottuk... ( Ha valaki hasonlóban töri a fejét, saváló anyát tudok adni a fabrikáláshoz )
De még mennyire hogy át kell fúvókázni.
Én nemrég raktam föl egy Pro Circuit teljes rendszert. Mos nagyon buta lett szegény paripa. Hidegindítással is problémái vannak ( beindul, csak többet kell indítózni ). És menni se nagyon akar. Most várom a fúvókákat. Meg át kell faragni majd a légszűrőházat.
Nem gondoltam volna hogy ennyire észre fogja venni....
Ez a csavar ragasztás engem is érdekelne! Hallottam valamit az ügyben,de nem tiszta,mit és hol?
A guminyomás a hátsó sárvédőre van írva(cimke)ha folytatlan kipfogót akarsz rá tenni akkor a kabit is át kell fúvókáznod
Tam1981 ! a könyök vékonyabb 3milivel a dob jobban kivan tömve gumi e=1,25 h=1,5 b
jhonny, a hétvégén pályaavató lesz nálatok? ugy halotuk,nameg talán tesztnap is?mit tudsz rola?
Aszfaltot mennyire bírja?
Köszi!
Hali

Nekem az van a gépen nekem bevált sokkal jobb vele menni mint a gyári dunloppal volt.
Ez komoly? Szar? fogaz?
Nem jó nő! Ne kezdj vele!
Michelin AC10-ről tud valaki véleményt mondani?
Én kérek elnézést
Én kérek elnézést
"Amúgy mikor kezded az álnéven szidni a dr-z fórum látogatói"
Bocsesz de pontosítsunk! Nem ezt mondtam! Hanem azt,hogy bosszantani akarom a fórúm látogatóit !
Gyűjtöm az erőt (bátorságot) !
Most nem merem mert holnap árúló leszek!
Szabinak holnap hazaviszem a motorját! (szegény "paripám" meg elsírja magát a garázsban)
K...... nagyot! -és ha valaki utánam csinálja minden elismerésem!
Jut eszembe! Szabi ,te nem is láttad!
Megvan már, KlmSzabi segített Nem volt egy egyszerű nap és Ti se voltatok egyszerűek De betartottam a szavam: Annyi vizet ittam amennyi sört Ti! Nemhogy tejet ittam volna Amúgy mikor kezded az álnéven szidni a dr-z fórum látogatóit, mert már várom
Ezzel szemben a drz meg nem igényel szervizelést, ahogy a többiek is leírták Annyival kiegészítenémnoozsid kollégát , h csavar ragasztás, deklivédő, olaj+szűrő, légszűrő és így már a galaxisból is kimegy
Helles persze ,hogy találkoztunk! Együtt motoroztunk!
Nem emlékszel? Habár lehet,hogy nem mert aznap tisztességes mennyiségű ásványvízet megittál! (segítség: TT -vel voltam)
Szerintem attól függ, hogy mire kell a motor, mennyi időd és/vagy pénzed van a karbantartásra. A Berg egy nagyon szép és nagyon jó motor (ha jól emlékszek a 2004 utániak főleg). Ha rendesen karban tartod, olyan nagy baj nem lehet. Tapasztalatom nincs, csak azt írom, amit olvastam! Tuti, h könnyebb mint a drz, jobb a súlyelosztása, ezáltal élvezetesebb vele motorozni. De vmit vmiért ugye, sokkal szervízigényesebb is. Megnéztem a 04es fe450/550 szervízkönyvét: 10 óránként olajcsere, ami ugye nem gond, de viszont 10óránként szelephézag ellenőrzés és állítás! Ezekből azért kitűnik, h sokat kell vele foglalkozni.
Itt van egy nagyon jó leírás! (Eddig a Promoto látta el a husabergek szervizelését de úgy, hogy rosszat senki nem szólt róluk, a bergesek szívesen jártak oda. Sajnos azóta már az autowelt lett a forgalmazó...)
szeva szerintem is a DRZ-E jó választás könnyü fen tartani mint hiba százalék alapján ami szinte nincs neki mint árban (szóval meg bizhato) és szerintem ez a legfontosabb egy kicsit nehéz a gép de ennek elenére is nagyon jó vezethetö, kezes ha veszel, csavar ragasztás és ki megy a világbol
ha esetleg valaki tud irjon már!
Sérült,totálkáros DRZ-t keresek!