megpróbálom érthetően leírni a problémám, ha valaki tud vmi értelmeset akor várom....
drz e
motororm szét lett szedve,endurobol smbe átépítés miatt
lekaptam idomokat,tnakot,ilyesmiket..... lemostam mindenét
sm szett bele,minden vissza!
benzincsap megnyit,túlfolyón meg folyt a benzin.................nem folyamatosan,hanem lüktetve kb 5-10 másodpercig,majd elállt...ráültem a vasra,lerugóztattam az elejét... megint elkezdett folyni,volt amikor hozá sem nyúltam de folyt,leállt folty leállt így felváltva félpercenként....
utána használtam olyan jó 10-12 kmet..megálltam nem folyt utána már
mitől lehet ez?
első gondolatom,hogy azért,mert kiskerekek,az eleje lényegesen alacsonyabban van és emiat a karbiban vmi nem stimmel....
második: az h fellevegősödött a karbi...ugye tankot levettem..csövet zaért betömtem,szal vizet nem kapott... és miután hazsnáltam rendbejött
találkozott már vki hasonló dologgal?
köszi
oké h olcsóbb a crossgumi a 17es felnikre és vagány is de majd meglátod,hogy azenduroknak crossoknak nem hiába nagyobb a kerekük!
a 21es elsőkerék sokkla könnyebben átmegy bármiféle gödrön,huplin stb.. a 17 az kevésbé ....az majd lefog ütni
meg sztem az áttételen is változtasss h rövidebbek legyenek a sebességek!
de azért a tapasztalatokat várjuk
tegnap én is átszereltem utcára
Hello! Kössz 74-es! Erre még tényleg nem gondoltam. Csak azt hittem olyasmi, mint a szex, szárazon nem jó, kell a kenőanyag, hogy jobban csússzon.
Előbb kipróbálom védénegyvennel, aztán szárazon ha nem jön be.
A két gumi olcsóbban jött ki, mint két enduro kerék
Messzire nem készülök, csak el az aszfaltról. Aztán ha lesz megint pénzem (munkám. Válság rulz ), akkor veszek egy drz e-t
Mit gondoltok, ha a gyári kipuffkönyököt leszedném, és egy olyan csővel helyettesíteném, aminek a belső átmérője megegyezik a Remus kipufogóéval (ami most van a motoron), plusz ezzel kiütve azt az U alakú kanyart a cső elején, változna vmit a teljesítmény?
Esetleg egy jó légszűrővel ha megdobnám az egészet...?
DRZ-74!
Van magyar byelvű szervízkönyved? Ha másokat is érdekel (mert engem nagyon), akkor én vállalnám az egésznek a beszkennelését és utána feltenném vmilyen netes tárhelyre, ahonnan mindenki le tudná tölteni!
sziasztok.
szimeringet úgy szoktunk kiszedni,hogy beletekerünk egy hegyes lemezcsavart olyan helyre,ahol sem a tengelyt,sem a házat nem sértjük meg vele.ha már 2-3 menet belement,oldalcsípőfogóval kihúzható a házból.
az új szimering külseje nem kaphat kenőanyagot,de a tengelyre csúszó részre MUSZÁJ tenni,mert az első néhány fordulatnál még nincs ott olaj !
üdv : csaba
Nekem Leo Fincsi X3 -volt fönt. A gyári könyökre rátolod az összekötő csövet. Van hozzá egy 41mm -es bilincs, azzal leszorítod. Hátul, a vázhoz a gyári csavarral hozzáfogatod az összekötőt. Majd rátolod a tompítót. Rugót beakasztod a tompítóba, másik végét az összekötő csőbe. És ennyi. Minden fölfogatási pont adja magát, mert passzol ( feltéve, hogy DRZ -re való a kipuf ).
drz e
motororm szét lett szedve,endurobol smbe átépítés miatt
lekaptam idomokat,tnakot,ilyesmiket..... lemostam mindenét
sm szett bele,minden vissza!
benzincsap megnyit,túlfolyón meg folyt a benzin.................nem folyamatosan,hanem lüktetve kb 5-10 másodpercig,majd elállt...ráültem a vasra,lerugóztattam az elejét... megint elkezdett folyni,volt amikor hozá sem nyúltam de folyt,leállt folty leállt így felváltva félpercenként....
utána használtam olyan jó 10-12 kmet..megálltam nem folyt utána már
mitől lehet ez?
első gondolatom,hogy azért,mert kiskerekek,az eleje lényegesen alacsonyabban van és emiat a karbiban vmi nem stimmel....
második: az h fellevegősödött a karbi...ugye tankot levettem..csövet zaért betömtem,szal vizet nem kapott... és miután hazsnáltam rendbejött
találkozott már vki hasonló dologgal?
köszi