Ijjj!Hát nem lehetett kellemes... Mégegyszer jobbulást. Nem voltam rally-n egész vasárnap bütyköltem a gépet, első hátsó gumicsere kormánycsapágyak zsírozása meg csomó apróság. Az egészben a vicc, hogy a hátsó belső nem volt lyukas, kérdés hogyan engedett le ismét Dvd-ket nézem, nagyon tetszenek, köszönöm őket
Se nem vertek, se nem hinta. Esés. Nem kicsi.
Kemény egyenetlen talaj, derékig érő por, és nem láttam a huplit. Harmadik nyél gáz , elsőkerék elakadt én meg átrepültem a kormányon, és a hátamon landoltam.
Levegő nulla, csak az a rémisztő hörgés. Szar érzés volt. De jöttek a barátok ( akiknek ezúton is köszönöm a segítséget ) és összeszedtek. Zúzódás hegyek.
Vigyázzatok.
Mivel ilyen férfiasan viselem, kaptam magamtól egy sport dobot.
Hali!
Én eddig DRZ-nek 2 féle szép mély hangot hallottam. LeoVinci, ill Raptor dobbal.A gyári főleg ha herélt olyan mint egy rohadt lavór.Én már próbáltam alakítani rajta mert hangos is volt meg pattogós is,dehát Nekem nem igazán jött össze
szasztok
szeretnék kis segítséget kérni! kipufogó terén
most vettem nem rég a drz-m és ez s-s de hallotam egy e-s hangját és nagyon meg tetszett
és hogyan lehet ebböl a fajtábol valami nagyon szép hangot kihozni van inkább egy sport dob a nyerő ? csak arra semmi pénzem
Egy flex kell, csak kemezvágó koronggal. A csap fejét leköszörülöd, és símán kijön ütögetés, feszítgetés nélkül! nekem kb. 10 perc a csere :-) Nincs valakinek elfekvőben 92-es dr 250, 350 kerek indexe? Tegnap elhagytam sajnos a bal hátsót :-)
Nincs De egy szerelő haver szerint ez a louis-os, semmit nem ér. Ő már az első alkalommal eltörte. Csak azért íram, ha esetleg venni akarsz.
Lánccserét én is nemrég csináltattam. Lánccsere+h.lánckerék csere volt 2000ft. essmotor.hu Göd.
Nem vagyok nagy szaki, de leírás alapján vmi. karburátor (gyorsító?) membrán hibára gyanakodok. (A régi membránok tudtommal el szoktak öregedni, megdagadnak, vagy szérszakadoznak.)
Hello
A segitségeteket kérném egy dr600S tÍP.gázadáskor csak hosszabb idő után esik vissza a fordulatszám ill.csak ha terhelést kap pl:lassan ráengedem a kuplungot.A karbin rendesen vissza áll alapba ütközésig az alapjárat állitó csavarig.Kivülről semmi nem látszik.Kérlek segitsetek,várom válaszotokat.
Köszönöm
Köszi, most már túlélem.
Milyen volt a rali verseny?
Megnézted a dvd-ket?
Kemény egyenetlen talaj, derékig érő por, és nem láttam a huplit. Harmadik nyél gáz , elsőkerék elakadt én meg átrepültem a kormányon, és a hátamon landoltam.
Levegő nulla, csak az a rémisztő hörgés. Szar érzés volt. De jöttek a barátok ( akiknek ezúton is köszönöm a segítséget ) és összeszedtek. Zúzódás hegyek.
Vigyázzatok.
Mivel ilyen férfiasan viselem, kaptam magamtól egy sport dobot.
Feküdtél mocival, vagy elvertek ?
Mehetnénk v.mikor motorozni 1-et!Lepence parkoló, vagy Visegrád.?
Én eddig DRZ-nek 2 féle szép mély hangot hallottam. LeoVinci, ill Raptor dobbal.A gyári főleg ha herélt olyan mint egy rohadt lavór.Én már próbáltam alakítani rajta mert hangos is volt meg pattogós is,dehát Nekem nem igazán jött össze
szeretnék kis segítséget kérni! kipufogó terén
most vettem nem rég a drz-m és ez s-s de hallotam egy e-s hangját és nagyon meg tetszett
és hogyan lehet ebböl a fajtábol valami nagyon szép hangot kihozni van inkább egy sport dob a nyerő ? csak arra semmi pénzem
Lánccserét én is nemrég csináltattam. Lánccsere+h.lánckerék csere volt 2000ft. essmotor.hu Göd.
A segitségeteket kérném egy dr600S tÍP.gázadáskor csak hosszabb idő után esik vissza a fordulatszám ill.csak ha terhelést kap pl:lassan ráengedem a kuplungot.A karbin rendesen vissza áll alapba ütközésig az alapjárat állitó csavarig.Kivülről semmi nem látszik.Kérlek segitsetek,várom válaszotokat.
Köszönöm