gázmarkolatot probáld ki szárazon, én nem szoktam kenni semivel,(idönként szétszedem kitakaritom benzinel) én is probáltam zsirozni de hamar öszeszedte a port és szorult. szárazon szerintem jobb
Hali!
Az amin a szimmering fut,egy persely.Valami jó fogóval simán ki tudod húzni,és utána kampóval kijön a szimmering Belsejében O-gyűrű,szintén cserebere!
Üdv G.
Nah annyian nyomatjátok ezt a csavar beragasztást, lassan ráveszem magam hogy én is elvégzem. 26.000km után talán már ajánlatos.
3,5 év alatt már másodjára fosott be a jobb telószimeringem.
a balos még gyári, elsőnek garanciába cserélték, most már tejelni kell érte , de akkor már párban csináltatom, am is úgy kell.
Jah egy kérdés.: A gázmarkolatot mivel kellene kenni?, mármint belül. kitsit szorulgat, de még tempomat funkciót nem tud szerencsére. a bowdent szoktam kenni motorex specc ilyen kenősprajjjal, a markolat alá meg LZS-t kentem, de az nem az igazsi.
1, Szimmeringet szeretném kicsalogatni, de nem jön magától. Hogy tegyem, hogy ne csesszem el a tengely felszínét?
2, Másik lánckerék (-3fog) miatt ki kellene vegyek egy szemet a láncból. Jól látom, hogy csak flex segítségével bontható? Hogy kell ezt jól csinálni? Kapok valahol új tengelykét? Hogy üssem el szépen a fejét? Írjatok trükköt kérlek!
Mondhatni igen! Ez a csavar kilazulás végeredményben egy típushiba. Ha jól emlékszek, az egyik kollégának még akkor következett be, mikor még garanciális volt a motor! Szóval nem lehet meghatározni, h mikor lesz baj. És ha nagyon ledarálja a dolgokat, akkor a forgórészen kívül (asszem az is 50e ft körül van) még a blokkot is szét kell húzni, mert a forgácsok mindenhova elvjutnak. Így meg veszel 5 ml ragasztót 1500ft-ért és egy olajcsere alkalmával megcsinálod. Jah, még tömítést sem kell venned, mert elég strapabíró anyagból van, nem szakad el.
7: a szóban forgó 6 db csavar, ezeket kell beragasztani!
8: összerakásnál ez a 3 csavar hosszabb mint a többi.
9: a kis biszbaszon kívül, vigyázni kell arra az alátétre is. Az is látszik a 2. képen.
Agasztáshoz én loctite 243-at használtam. Ezt ajánlotta itt az egyik autószerelő kolléga, meg néhány leírásban úgy van írva, h alkalmazható tisztítás nélkül is. Én azért alaposann latisztítottam a csavarokat, meg a menetes részt.
Forgórész csavarok maghúzására 8Nm-t ír. Hát én nem mértem, mert nem volt ilyen kis nyomatékkulcsom, de titi többel húztam meg.
Asszem ennyi, remélem jól írtam mindent.
1: ezt a kis fedelet vedd le elsőnek
2: alatta van ez fogaskerék sor, azt is vedd ki
3: a zöld nyíl jelöli azt a kis biszbaszt :), arra vigyázz ne vesszen el (látszik 0 2. képen is). A piros nyíl meg az oldaldekli egyik csavarja, ki kell csavarni.
4: a már említett kis biszbasz
5: így néz ki, ha levetted. Ha kicsit nehezen jön ne lapődj meg, elég erősek a mágnesek
6: az oldaldekliben is van 6 db csavar, azokat is érdemes beragasztani.
175.000 Ft
Főleg telefonon vagyok elérhető mert a fórumra ritkán jutok el.
06-30/327-85-14