Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladóvá vált az SM szettem, így cakk um pakk amit a képen látni.
175.000 Ft
Főleg telefonon vagyok elérhető mert a fórumra ritkán jutok el.

06-30/327-85-14
Hali ! Én WD40-el szoktam kenni mert a petroleum ami van benne taszítja a koszt,port és jol ken !
Az első telókat be kellene keményítsem,mi az eljárás ez ügyben?
gázmarkolatot probáld ki szárazon, én nem szoktam kenni semivel,(idönként szétszedem kitakaritom benzinel) én is probáltam zsirozni de hamar öszeszedte a port és szorult. szárazon szerintem jobb
Hali!
Az amin a szimmering fut,egy persely.Valami jó fogóval simán ki tudod húzni,és utána kampóval kijön a szimmering Belsejében O-gyűrű,szintén cserebere!
Üdv G.
Nah annyian nyomatjátok ezt a csavar beragasztást, lassan ráveszem magam hogy én is elvégzem. 26.000km után talán már ajánlatos.
3,5 év alatt már másodjára fosott be a jobb telószimeringem.
a balos még gyári, elsőnek garanciába cserélték, most már tejelni kell érte , de akkor már párban csináltatom, am is úgy kell.

Jah egy kérdés.: A gázmarkolatot mivel kellene kenni?, mármint belül. kitsit szorulgat, de még tempomat funkciót nem tud szerencsére. a bowdent szoktam kenni motorex specc ilyen kenősprajjjal, a markolat alá meg LZS-t kentem, de az nem az igazsi.
Tiszteletem Uraim!

1, Szimmeringet szeretném kicsalogatni, de nem jön magától. Hogy tegyem, hogy ne csesszem el a tengely felszínét?

2, Másik lánckerék (-3fog) miatt ki kellene vegyek egy szemet a láncból. Jól látom, hogy csak flex segítségével bontható? Hogy kell ezt jól csinálni? Kapok valahol új tengelykét? Hogy üssem el szépen a fejét? Írjatok trükköt kérlek!

Köszönöm
Laci
Keresek gyári drz 400 e dobot!
Ocsójéé!
Kösz a válaszokat. szerintem döntöttem és DRZ lesz belőle
Sok szépet írtatok már róla.
Amugy laza enduróra kell és melóba járni, tehát rendszám kell.

Kösz a válaszokat.

Amugy ugyanezt megkérdeztem a Husaberg fórumon is , hogy mit vegyek, és ott is a DRZ-t javasolták
sz bandi !
akksit egyszerűt vettem ,motobatt-ot.
kedvezménnyel kaptam 7000-ért,6 hó garival itt ahol lakom.
üdv: csaba
valakinek lesz eladó drz-je júliusban? 5-600e közötti érdekel! műszakival
köszi a pontos leírást, ezt le is mentettem képekkel, ha meglesz a drz-m megcsinálom én is ha még nem volt....
hali,a jeladó csavarját is be kell ragasztani?mert azt én kihaqgytam,valaki mintha azt írta volna hogy neki az kezdett kilazulni
T.Petya !
Kössz a válaszokat !
A gyáriból lehet folytatlant csinálni ?
Mondhatni igen! Ez a csavar kilazulás végeredményben egy típushiba. Ha jól emlékszek, az egyik kollégának még akkor következett be, mikor még garanciális volt a motor! Szóval nem lehet meghatározni, h mikor lesz baj. És ha nagyon ledarálja a dolgokat, akkor a forgórészen kívül (asszem az is 50e ft körül van) még a blokkot is szét kell húzni, mert a forgácsok mindenhova elvjutnak. Így meg veszel 5 ml ragasztót 1500ft-ért és egy olajcsere alkalmával megcsinálod. Jah, még tömítést sem kell venned, mert elég strapabíró anyagból van, nem szakad el.
Teljesen kielégítő az infó,köszi....ezt kötelező megcsinálni? 10.000.kilóméter van a motoromban,szerintem még soha nem volt szétszedve...
7: a szóban forgó 6 db csavar, ezeket kell beragasztani!
8: összerakásnál ez a 3 csavar hosszabb mint a többi.
9: a kis biszbaszon kívül, vigyázni kell arra az alátétre is. Az is látszik a 2. képen.
Agasztáshoz én loctite 243-at használtam. Ezt ajánlotta itt az egyik autószerelő kolléga, meg néhány leírásban úgy van írva, h alkalmazható tisztítás nélkül is. Én azért alaposann latisztítottam a csavarokat, meg a menetes részt.
Forgórész csavarok maghúzására 8Nm-t ír. Hát én nem mértem, mert nem volt ilyen kis nyomatékkulcsom, de titi többel húztam meg.
Asszem ennyi, remélem jól írtam mindent.
1: ezt a kis fedelet vedd le elsőnek
2: alatta van ez fogaskerék sor, azt is vedd ki
3: a zöld nyíl jelöli azt a kis biszbaszt :), arra vigyázz ne vesszen el (látszik 0 2. képen is). A piros nyíl meg az oldaldekli egyik csavarja, ki kell csavarni.
4: a már említett kis biszbasz
5: így néz ki, ha levetted. Ha kicsit nehezen jön ne lapődj meg, elég erősek a mágnesek
6: az oldaldekliben is van 6 db csavar, azokat is érdemes beragasztani.
Nekem behozza a képeket, most néztem. Ilyen szintű magyar laírás, nem hiszem, h lenne.
Fasza! csak én nem tudom megnyitni a képeket,vagy azokat eltávolították? Fasza ez a fordítóprogram.........magyar téma nincs ez ügyben?
Mizsi! Itt van egy leírás a csavarragasztáshoz.
A forgórész csavarjai szokatak kilazulni, és nem kis kárt csinálni...
őő hát ilyen majális szerűség, 16.-án asszem meg a Yamaha lesz kint ha jól tudom, mert én is csak úgy hallottam innen onnan.
Hali

az aszfaltot is jól bírja csak nem kell egykerekezni, meg erőteljeseket lassítani és akkor szinte egyáltalán nem kopik.
Szia BéciDRZ!

Ajha! Szép kis tortúra. De a lényeg, hogy működik!
Örülök hogy jó lett!

Na, most hogy jól teleírtam a fórumot... sipirc dolgozni.