www.jb-tech.hu az idősebb Juhos Árpádot kell keresni 24 e volt, a műszaki részét nem tudom, mert vittem tovább a szerelőhöz, de ez az Árpád nagy dumás fél óráig tud róla beszélni
Szia! Bocs, hogy beleszólok, csak látom, hogy Dynojet-ről beszéltek. A fúró, amit adtak a kitthez, arra szolgál, hogy a karbi alján a keverékállító csavarnak a vakdugóját kifúrjátok vele. Óvatosan csináljátok. Ha kijött a dugó, akkor az alatta lévő csavart be kell tekerni teljesen, és utána vissza 3,5 fordulatot ha kb 150-160-as fúvókát tettél bele. De ha kittet vettél, akkor abban le van írva, hogy hogyan kell csinálni, de csak angolul. Ha kérdésed van, akkor bátran. Esténként be szoktam nézni ide. Üdv: Küri
ok, értettem, nekem megvan a szett dobozában, mert FCR került a DRZ-re, de most ha az LTZ-re nem sikerül FCR-t szerezni, akkor mindennel együtt kicserélem. (mert eddig csak a fúvókát cseréltem az LTZ-n)
nem egyszerűbb ha írsz nekem?epuletgepesz@citromail.hu