Tudod volt a quadom a bombardier ds baja 650.Nah azt most visszahozták nekem, hogy kiütötték belőle a blokkot
Nah fasza mondom.És ekkor jött az isteni szikra, hogy ezelőtt egy CBR 600 blokk volt benne.Mivel most egésszen véletlenül található egy cbr blokk a környezetemben így hát össze kókmányolom.(persze nem kókány, mert készülnek a távtartók stb...nagyon kevés átalakitás kell ahoz, hogy beférjen.A vázat nem is kell vágni)Szval ez lesz most.A kis rohangálót is eladom(runner)És a drz idomos cagiva megmarad.
ha hátsot nagyobra cseréled kisseb lesz a végsebeség nö az erö,+(3fog),de viszot hogyha a kislánckereket cseréled 1fogal kisebre ugyanaz lesz a végeredmény.ha hátson 3fog v elsön1fogat vátoztatsz az kb 10-15km/h vátoztat a végsebeségen.(kicsit cserélni olcsob egyszerüb és a láncal se kel variáni)
Lenne egy kérdésem DR-650-el kapcsolatban.
Ha a hátsó keréken a gyári fogaskerék helyett, egy új nagyobb átmérőjű fogaskereket raknak fel az jó, vagy inkább rontja a teljesítményt?
Én gondolkodtam rajta... szerintem így kisebb lesz a nyomaték, viszont könnyebb lesz a hajtás. Szerintetek?
Van még.
A könyök borítás 5e ft.
DRZ kerék garnitúra 130 e ft.
Kormány magasító 28mm es kormányhoz.8e ft.
Brembó munkahenger 30e ft.
Metzeler MZ 4 150/70/17 ÚJSZERŰ 20e ft.
42 es lánckerék. 4e ft.
320 as féktárcsa. 15e ft.
SM hátsó féktárcsa. 15e ft.
S-SM Lámpa. 30e ft.
Légterelő. 10eft-pár
Oldalidomok.jobbos 8eft - balos 6e ft
Nah fasza mondom.És ekkor jött az isteni szikra, hogy ezelőtt egy CBR 600 blokk volt benne.Mivel most egésszen véletlenül található egy cbr blokk a környezetemben így hát össze kókmányolom.(persze nem kókány, mert készülnek a távtartók stb...nagyon kevés átalakitás kell ahoz, hogy beférjen.A vázat nem is kell vágni)Szval ez lesz most.A kis rohangálót is eladom(runner)És a drz idomos cagiva megmarad.
Ádám.Most belevágok a motorépitésbe
Szóval akkor ha erdőre meg sárra veszem, akkor ez inkább pozitívum mint sem hátrány.
Még annyit, hogy fogyasztásban ez sokat jelent pluszba, vagy elenyésző?
Lassabban megy majd viszont jobban tarackol
Lenne egy kérdésem DR-650-el kapcsolatban.
Ha a hátsó keréken a gyári fogaskerék helyett, egy új nagyobb átmérőjű fogaskereket raknak fel az jó, vagy inkább rontja a teljesítményt?
Én gondolkodtam rajta... szerintem így kisebb lesz a nyomaték, viszont könnyebb lesz a hajtás. Szerintetek?
A könyök borítás 5e ft.
DRZ kerék garnitúra 130 e ft.
Kormány magasító 28mm es kormányhoz.8e ft.
Brembó munkahenger 30e ft.
Metzeler MZ 4 150/70/17 ÚJSZERŰ 20e ft.
320 as féktárcsa. 15e ft.
SM hátsó féktárcsa. 15e ft.
S-SM Lámpa. 30e ft.
Légterelő. 10eft-pár
Oldalidomok.jobbos 8eft - balos 6e ft
Van pár cuccom eladó.
20.5.636-213
Találtam egy kis csemegét.
Csipegessetek belőle.
http://www.dualsport-fx.com/
üdv.BoB.
Holnap postázzák nekünk a toldatokat...
Ma levizsgázott a gép,elkezdődött a visszaalakítás!
Hétvégén már menni szeretnék egyet!