Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elsőre egy féklámpa kapcsolót kell rákötni amit az olaj működtet...Hátsóra pedig egy más moci féklámpakapcsolóját simán rá lehet szerkeszteni egy kis kézügyességgel és könnyen be lehet kötni...
helló szeretnék segítséget kérni abban hogyan lehet a drz-e re megoldani a féklámpa kapcsolót , melyik fékre ?
hallottam vkitől,de van benne valami.... ugyanis enyém akkor durrog és pattog,ha tartalékra kell tenni,vagyis ha sok levegőt kap a benya mellé....... de alapjárat ugyanugy van
Amúgy mit kerestek pontosan? Kép van róla?
Én megnéztem a DRZ-t, LTZ-t, nem találatam semmit. Csak a blokkot. Attól megy ez az egész.
Minden tiszteletem és köszönetem Nagy Dávid Kollegánknak, aki a mai nap folyamán sokat segitett nekem !
Akkor az lenne a PAIR rendszer ami a könyökbe engedi a levegőt?
Nekem is jól megy.
Én nem azt akartam fotózni, nem is vágom miaz, nyilván valami környezetvédelmi szarság, leszerelheted nyugodtan.
joestét mindenkinek.
nekem nincs ilyen kütyü a motoromon.és mégis jolmegy egyébként az miért jo ha visszadurrog a motor? .
én azthallottam hogy küföldön van olyasmi mint a zöldkártya és ez a kütyü addan segit hogy a kipuffgáz értéken bellül legyen.(csak hallottam)
no problem, holnapig még kibírom vhogy...
Nem, az a fekete kis doboz, ami a könyök és a henger között van, és csövek jönnek ki belőle. Valami levegő adagolóra gondolok, de nem értek hozzá.
A deklivédőre gondolsz?
http://www.dirtbikeworld.net/R...
Az a cső ami függőlegesen jön le?
Ltz-n semmi nincs.Igazán rakhattak volna.Utólag már nem lehet ugye?
Nézzétek a www.desertangels.eu-t, elvileg a haverok naponta töltik fel a beszámolót. 3 fanatikus informatikus (én nem), gondolhatjátok, hogy náluk van a legkomolyabb IT cucc, és azonnal nyomnak föl mindent (ezt ígérték).
Zrider,
mi a funkciója ennek a fekete izének egyébként, mert lövésem sincs hozzá.
kösz a felhomályosítást.
Bamako helyzetjelentést várjuk.
Na hát úgy alakult, hogy én indultam volna a haverokkal Bamakoba egy felkészített Nissan Patrollal (www.desertangels.eu), csak aztán úgy jött ki a lépés, hogy a házfelújítás, stb. fontosabb.
- DRZ valóban nem indult, én tudtam rosszul.
- Kb. 15-20 motoros indulót láttam, volt GS BMW, KTM LC4 640 Adv, átépített Honda Transalp és Mező Jani (Motorrevü) elmondása szerint teszteli az új Yamaha 660 Ténérét. Majd nyomok föl pár érdekes képet: pl. kombi Trabi (2db), piros Csepel tűzoltóautó, Ikarus buszok, mentőautó, ősrégi Citroen, stb.
Az LTZ-n nincs ilyen koc hiába keresitek csak S-n SM-n van!
http://www.motorcyclespecs.co....

ott van a henger meg a könyök között egy fekete kis geci 3 cső jön ki belőle. 1 a karbira 1 friss levegő a blokk alól 1 meg megy a hengerfejre.
ltzn nem tudom vane ilyen
Lefényképezed nekem?Vagy rakj be valami netes képet amin rajta van.
Nah vagyok csak dolgom volt Szoboszlón, ime a pikcsörsz.Ja még annyi, h nyócezer, egypár ilyen alukézvédő, nekem megspórolt már v egy tucat fék-kuplungkart.
batukán majd ha minden igaz csak hétfőn tudok képet adni mert az illető megy ki németbe és holnap hozza el hozzám a dobot.
Vagy megkérdezheted Őt is, úgy emlékszek csináltak mindenféle motorra, minden félét
Az enyémre sztem nem lesz egyszerű de azé rákérdezek!
Köszönöm még 1X!