Elsőre egy féklámpa kapcsolót kell rákötni amit az olaj működtet...Hátsóra pedig egy más moci féklámpakapcsolóját simán rá lehet szerkeszteni egy kis kézügyességgel és könnyen be lehet kötni...
hallottam vkitől,de van benne valami.... ugyanis enyém akkor durrog és pattog,ha tartalékra kell tenni,vagyis ha sok levegőt kap a benya mellé....... de alapjárat ugyanugy van
joestét mindenkinek.
nekem nincs ilyen kütyü a motoromon.és mégis jolmegy egyébként az miért jo ha visszadurrog a motor? .
én azthallottam hogy küföldön van olyasmi mint a zöldkártya és ez a kütyü addan segit hogy a kipuffgáz értéken bellül legyen.(csak hallottam)
Nézzétek a www.desertangels.eu-t, elvileg a haverok naponta töltik fel a beszámolót. 3 fanatikus informatikus (én nem), gondolhatjátok, hogy náluk van a legkomolyabb IT cucc, és azonnal nyomnak föl mindent (ezt ígérték).
Na hát úgy alakult, hogy én indultam volna a haverokkal Bamakoba egy felkészített Nissan Patrollal (www.desertangels.eu), csak aztán úgy jött ki a lépés, hogy a házfelújítás, stb. fontosabb.
- DRZ valóban nem indult, én tudtam rosszul.
- Kb. 15-20 motoros indulót láttam, volt GS BMW, KTM LC4 640 Adv, átépített Honda Transalp és Mező Jani (Motorrevü) elmondása szerint teszteli az új Yamaha 660 Ténérét. Majd nyomok föl pár érdekes képet: pl. kombi Trabi (2db), piros Csepel tűzoltóautó, Ikarus buszok, mentőautó, ősrégi Citroen, stb.
ott van a henger meg a könyök között egy fekete kis geci 3 cső jön ki belőle. 1 a karbira 1 friss levegő a blokk alól 1 meg megy a hengerfejre.
ltzn nem tudom vane ilyen
Nah vagyok csak dolgom volt Szoboszlón, ime a pikcsörsz.Ja még annyi, h nyócezer, egypár ilyen alukézvédő, nekem megspórolt már v egy tucat fék-kuplungkart.
nekem nincs ilyen kütyü a motoromon.és mégis jolmegy egyébként az miért jo ha visszadurrog a motor? .
én azthallottam hogy küföldön van olyasmi mint a zöldkártya és ez a kütyü addan segit hogy a kipuffgáz értéken bellül legyen.(csak hallottam)
Az a cső ami függőlegesen jön le?
Ltz-n semmi nincs.Igazán rakhattak volna.Utólag már nem lehet ugye?
mi a funkciója ennek a fekete izének egyébként, mert lövésem sincs hozzá.
kösz a felhomályosítást.
- DRZ valóban nem indult, én tudtam rosszul.
- Kb. 15-20 motoros indulót láttam, volt GS BMW, KTM LC4 640 Adv, átépített Honda Transalp és Mező Jani (Motorrevü) elmondása szerint teszteli az új Yamaha 660 Ténérét. Majd nyomok föl pár érdekes képet: pl. kombi Trabi (2db), piros Csepel tűzoltóautó, Ikarus buszok, mentőautó, ősrégi Citroen, stb.
ott van a henger meg a könyök között egy fekete kis geci 3 cső jön ki belőle. 1 a karbira 1 friss levegő a blokk alól 1 meg megy a hengerfejre.
ltzn nem tudom vane ilyen
Köszönöm még 1X!