Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Kéne egy kis segítség Drz- s ből hogyan lehetne több erőt kihozni és mennyiért! Vagy eggyáltalán érdemes-e szarakodni vele, vegyek inkább egyből Drz-e -t és azt vigyem utcára? Légyszi valaki ha tud segítsen!
Előre is Köszi!
ok. várom.
Nekem a szervizbe cserélték, NGK,cr8e gyárilag ilyen van benne, és ilyenre lett cserélve kb.:2-3e ft. volt tavaly nyáron.
Ja és még annyi hogy ugye a gyári gyertya 7-es hőértékű.Nekem tökéletes volt télen nyáron.Elmenne egy 8-assal?
Aham.Hat nem valami szép látvány. Hol vettétek és milyen fajta?Mennyiért?Boltba elég drága(5000Ft)az NGK gyertya.Láttam itt sportmotoron pár apróhirdetést ahol elég olcsón árulják,mindössze 2500-2700Ft.Sajnos ezeket is szép számmal hamisítják ezért nem tudom hogy lehet e bennük bízni.
DRZ-e szervizkönyv azt írja 60h. Én 300h. cseréltem azért mert azt mondták, a szervizben,hogy elcsöpenhet. De semmi változást nem vetem észre Így néz ki a 300 üzemorás gyertya.
hali,én cseréltem de semmit nem vwettem észre,biztos velem van a baj
Sziasztok!
Valaki lecserélte már a gyári gyergyát irídium gyertyára?Én gondolkozom rajta hogy lecserélem egy NGK CR8EIX-ra.Mit gondoltok megéri?Valakinek van valami tapasztalata?
Csak jobb valamivel:
http://www.youtube.com/watch?v...
Köszi, várom!
köszi! a leömlőt cserélte már vki
nem kallódik véletlenül valakinél 1 eladó E kipuf rendszer a garázsban?
Szeva pzsoli néztem a képeidet te is voltál a TTV-n? neked hogy tetszet? szerintem jo buli volt. következöre jösz?
rossz nézni ezt a képet basszussssssssssss

Elvileg stimelnie kellene. Az S-re a dob jo rögzitések egyeznek E.vel, leömlö?
hali
gyári sm kipuff eladó,szinte új
Mindenkinek feladtam a mit igértem.
(a drz dobos srác ne riadjon meg a koporsotol:-)))
+ tudná vki mondani h az E kipuf rendszer rámegy-e simán az SM-re, v kell vmit faragni rajta?
Ügyes ügyes! Ő már lehet,hogy tud egy kicsit motorozni!
Szeva. találtál dobozt ?
Elvileg 1-2 héten belül megyek felétek. akár át is tudom venni
valahogy így kell csinálni

http://www.youtube.com/watch?v...
Én pont fordítva szoktam,inkább nyitva hagyom a benzin csapot.
Az én teóriám az,hogy a sok állásban kipárolog a benzin a karburátorból és amíg felszívja az anyagot időbe telik.Így megdöntés nélkül is bármikor elindul.Természetesen a lakásban tárolt,jó töltöttségi állapotban lévő akksival.
Próbáld ki és kiderül :o)

Úgy ködlik régebben azt írta valaki az indexes Ténéré fórumon hogy mielőtt hazaér elzárja a benzincsapot, és úgy áll le a motor hogy kifogy a benzin a karburátorból. Így állítólag könnyebben indul. Egy próbát lehet ez is megér.
nekem van egy jószándékú szomszédom. Az elkérte a mocit. Bár 1x kérdezte hogy mikor adom el, mert hajnali 5-kor kellemes volt neki arra ébredni hogy én elindultam vele dolgozni és hogy remegnek nála az ablakok.
No és a rugóstagok? Tudtommal az E-n vmivel jobbak (bár koránstem tökéletesek) vannak.
törlés




Ezzel szerintetek mit akar mondani a kedves illető? egy hang videónál?
nek3em is valami bírosági geci mindkettő,csak fenyegetőztek de már azt se,nem a motor miatt.