Hali
Kéne egy kis segítség Drz- s ből hogyan lehetne több erőt kihozni és mennyiért! Vagy eggyáltalán érdemes-e szarakodni vele, vegyek inkább egyből Drz-e -t és azt vigyem utcára? Légyszi valaki ha tud segítsen!
Előre is Köszi!
Aham.Hat nem valami szép látvány. Hol vettétek és milyen fajta?Mennyiért?Boltba elég drága(5000Ft)az NGK gyertya.Láttam itt sportmotoron pár apróhirdetést ahol elég olcsón árulják,mindössze 2500-2700Ft.Sajnos ezeket is szép számmal hamisítják ezért nem tudom hogy lehet e bennük bízni.
DRZ-e szervizkönyv azt írja 60h. Én 300h. cseréltem azért mert azt mondták, a szervizben,hogy elcsöpenhet. De semmi változást nem vetem észre Így néz ki a 300 üzemorás gyertya.
Sziasztok!
Valaki lecserélte már a gyári gyergyát irídium gyertyára?Én gondolkozom rajta hogy lecserélem egy NGK CR8EIX-ra.Mit gondoltok megéri?Valakinek van valami tapasztalata?
Csak jobb valamivel: http://www.youtube.com/watch?v...
Én pont fordítva szoktam,inkább nyitva hagyom a benzin csapot.
Az én teóriám az,hogy a sok állásban kipárolog a benzin a karburátorból és amíg felszívja az anyagot időbe telik.Így megdöntés nélkül is bármikor elindul.Természetesen a lakásban tárolt,jó töltöttségi állapotban lévő akksival.
Úgy ködlik régebben azt írta valaki az indexes Ténéré fórumon hogy mielőtt hazaér elzárja a benzincsapot, és úgy áll le a motor hogy kifogy a benzin a karburátorból. Így állítólag könnyebben indul. Egy próbát lehet ez is megér.
nekem van egy jószándékú szomszédom. Az elkérte a mocit. Bár 1x kérdezte hogy mikor adom el, mert hajnali 5-kor kellemes volt neki arra ébredni hogy én elindultam vele dolgozni és hogy remegnek nála az ablakok.
Kéne egy kis segítség Drz- s ből hogyan lehetne több erőt kihozni és mennyiért! Vagy eggyáltalán érdemes-e szarakodni vele, vegyek inkább egyből Drz-e -t és azt vigyem utcára? Légyszi valaki ha tud segítsen!
Előre is Köszi!