Na itt vannak a képek olyanok amilyenek gyorsba igy sikerült .
A dobon és a leömlőn ami rozsdának látszik az csak rászáradt sár ahol megprobáltam simán lejött,de a jelen időjárásban nembirtam magam rávenni,hogy megtisztitsam.
A dobt átnéztem full gyári nincs hozzányulva kiherélve.Egy pici horpadást eltekintve ami a képen látszik tisztitás után ujjszerü.
Szeva Sadam!
Tutti jó hangja van, a gyári a közelébe sem jöhet...
Én is beneveznék valami jó kis tuning dobra, de most épp gyerekszobát építek, úgyhogy ez még a jövő zenéje....
Üdv,
Danez
Nekem is ilyen van jÓgÉp birja a fÁjdalmat csak hogy meddig az enyÉmbe 50000km van, de mÁr nagyon vÁrom a szezont mindenre kÉpes ,lehetne erŐsebb a mÁtrÁba felfelÉ kicsit gyenge! az olajjal figyelni kell én igol15w50 est hasznÁlok a lÉgszÜrŐt mindenhÉten mosom sok sikert a gÉphez
SuperMoto-s barátaim, aki hajthatatlan vágyat érez, az iránt, hogy a RoofTop racing első, supermoto témájú pólóját magának tudja, írjon az adatlapomon lévő e-mail címre. ára 3900Ft + posta költség.
DR350-en elég volt a szimeringet kicserélni, megszűnt az olajszivárgás. Ezres alatt volt Suzukiéknál. Szerintem kicsi a valószínűsége hogy a tengely is megkopjon.
DRZ.-n nekem 2005.-év RMZ-450. dob van (képen) rögzítési pontok egyeznek, ez 47-s belső átmérőjü. Megegyezik a DRZ-E vel, kb.-15cm összekötöt kell csinálni tűzkarikával össze lehet rakni (min.: barkácsolás házilag megoldható) Egyébként más típus (évj). valoszinű, hogy a 2006-2009-már kisebb az átmérője, 250 pedig teljesen más. Ha elfogadtok egy tanácsot a 2005-ös 450-es RMZ doddal van a legkevesebb gond, az egy az egyben passzol rá.
A dobon és a leömlőn ami rozsdának látszik az csak rászáradt sár ahol megprobáltam simán lejött,de a jelen időjárásban nembirtam magam rávenni,hogy megtisztitsam.
A dobt átnéztem full gyári nincs hozzányulva kiherélve.Egy pici horpadást eltekintve ami a képen látszik tisztitás után ujjszerü.