én is próbálkoztam, de sehol nem vállalták h 2 személyre vizsgáztatják az E-t, így maradt az SM, de nem bánom, nagyon megszerettem
én sokat mocizok a fiammal, nem kockáztatok egy üldözést...
Jeeee Mióta van a mocitokba?Ha eddig bírta akkor nemhiszem hogy hamisított.Lehet veszek tőle egyet én is Azért én cserénél megnézem mekkora szikrákat csinál a gyári meg ez.
az SM az RMZ fordított telóit kapta, szerintem nem gyengébb mint az E futóműve. "szpíd" mocikat lehet vele szopatni városban v szerpentinen
amugy pár + lóerő tényleg elkelne, de így is lehet vele állatkodni.
S, SM-el legálisan lehet utast szállítani, ami nálam fontos szempont volt, különben vsz én is E-t vettem volna /sm kerekekkel /...
Köszi!Igen én is ezt néztem.Tőle vetted te is?A gyertya amit vettél eredetinek tűnik?Olvastam hogy miből lehet megállípítani hogy hamisított a gyertya.A betűk,számik szépen sorba vannak beütve,nem össze-vissza?Esetleg képed van?
nem pont erre gondoltam de árba jobban jön ki ha Et vesz mint S-ből E-t csinálni, kb150ropi ha olcsón talál az ember cuccokat. karbi, vez.tengelyek,kipufogó rencer
Jaja, egy E-betűre meg elég egy nyitott dob.Terepre bőven elég lesz, utcán meg szintén vígan elporoszkál.Az elektromos vackok(óra, index,duda,stb) hiányát meg szard le
Én is lecseréltem iridium gyertyára semmi különbség de ez igy van rendjén.
Viszont a gyári gyertyám teteje szinte el volt rohadva.
Én az iridium gyertyát vaterán vettem ott volt jo áron .
Csatlakozom az előttem szolohoz ,sokmindent tudsz tenni a teljesitmény növekedése érdekében de soha nem lesz olyan mint amit a kis japcsi a gyárban kitalált.
szóval: szupersportolók próbálják levadászni a DRZ-t a szerpentinen