csicska írigy szomszédok!nekem egy szót sem mert szólni,van neki egy robogója idáig ö pöfögtette én nem szoltam,most én(pöfögtetem) a drz-t és most ő sem szolhat
beremegnek a falak mikor szivatóval járatom amig be nem öltözök,bekaphatják
a kedves szomszéd egy rendőr.... Az eddigi 4t motor az egy 600XT, lc4620,Gilera350, meg a mostani DRZ-m meg volt egy kínai quad. Nos ezeknek mind spordob volt vagy ki volt herélve. És mindet ott röfögtettük a háza előtt.
Hát az a baj hogy sm szett van alatta. És ilyen hidegben meg jeges úton nem a legjobb a tapadás De rá szoktam ülni és brummogok neki Nehogy a szomszédok feljelentsenek mert nagy a hangja. 1x már megtörtént.
nem az a gáz h hideg van, hanem h sok helyen még fagyosak az utak. ma itthon voltam kényszerszabin, a nap is szépen sütött, de nem mertem kimenni a mocival mert minden tiszta jég
Nem tudom hogy nekem mi van a motorral. 2 hónapig kint állt. na mondom leviszem a pincébe és kicsit rendberakom. 2 hónap után másodjára indult... pedig nem csináltam vele semmit. Azóta is lent tartom a pincébe a drágaszágot. Nehogy megfázzon.
Hali most néztem a köpönyeg.hu-t a jövő hétre azt írja hogy már a +-ok repkednek a levegőben legalább már nem lesz szükség az oldalra böntögetös technikára
Megosztanám a T. Társasággal a Siesta kályhás tapasztalatot. 20 perc siestás + légbefúvós előmelegítésre pöccre indult a vas fél szivatóval úgy, hogy azonnal vissza is toltam a szivató gombját, és leállás nélkül szépen elpötyögött. A 20 perc Siesta + befúvó szinte kézmelegre melegítette az egész blokkot. Hozzá kell tennem, hogy ha a motort nem is, de a blokkot hetente egyszer-kétszer 10 percre megjáratom. Lehet, hogy ez is számít, nemtom. Mindenesetre akinek van Siesta kályhája, annak már könnyebb lesz a téli indítás. Jövő héten azért tesztelni fogom az oldalra döntős metódust is.
Holnap 8-tól a Hősök teréről rajtol a Bamako rallye, és asszem lesz DRZ is... megnézem, és teszek fel fotókat a fórumra.
Üdv,
Danez
A döntős módser valóban működik, az előbb altattam el a gépet ismét egy hétre.
Enélkül, simán csak szivatóval indítózva csak 5-6 erőltetésre szokott elindulni, így viszont rögtön első pöccenésre már járt is a motor...ezer köszönet érte...
Keresek hibátlan DRZ kilóméteróra panelt (LCD kijelzőset), 2006os DRZ sm-be kellene, de úgy tudom az összes DRZ egyfajta kijelzőt használt.
Akinek van, az írjon.
Most a hétvégén kipróbálom a Siesta kályhás megoldást (bal oldalon, 20 perc melegítés 30-40 centiről), aztán majd közlöm a tapasztaltakat. A döntögetős módszert még nem teszteltem, de kösz a tippet!
Eldöntöd balra és figyeled lent mikor kezd csorogni ki a benzin a túlfolyón, azután visszaállítod és simán indítod szivatóval ahogy szoktad, ha esetleg egyből nem kapja el, akkor ismételd meg.
Ez nagyon jó! én még nem voltam olyan elvetemült, hogy ezekben a nagy hidegben ki hozzam a garázsból de ha megteszem akkor melyik oldalra kell dönteni pontossan mit kell csinálni? (vagy döntve kel indítani?)
Sziasztok! A parmakit karbon sport dobrol mi a véleményetek? MEnnyiért hangolják össze a karbit akpuffal? az létezik hogy a kipuf miatt ha nincs öszehangolva a karbival akkor ha alapjáraton jár és hirtelen ráhuzom a gázt vmikor leál?
beremegnek a falak mikor szivatóval járatom amig be nem öltözök,bekaphatják