Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valami normális dobot akarok kukázni elfogadható áron a gyári helyett, h kicsit konkrétabb hangja legyen. felhívtam ma a Raptorosokat, de 60pénzt nem tudok kikönnyezni ebben a gazdasági helyzetben
Hali! Már elkelt. Egy E-s kolléga vette meg. A vége sérült volt neki így 15-ért tudtam eladni.
én Bugacon. Bács-Kiskun megye kecskemét mellett. :D
akkor neked már fejben van a Dobogókő szerpentin...
hali! +van még az a Finster amit ledobtál róla?
Konkrétan Táton lakom, Esztergomtól 8 km. Te?
Nagyon jól bírja a hard endurózást, semmi baj nincs vele évek óta. Lánc, gumi, olaj, stb. csak szokásos karbantartás.
Én pl. kalandtúrákat csinálok az S-sel, tehát 50-50% aszfalt - terep, de van, hogy csak terepen használom, ha hűvösebb van. Bár már nem voltam kint mikulás óta.... :-((((((
hogyne lenne
itt szinte csak E-s van
Hát remélem. Amúgy hova valósi vagy?
Hogy birja ütivágát? meg azért kérdeztem hogy a hozzászolásokat olvasva szinte mindenki S SM-el nyomja.és van e köztetek terepezös.
Na kérlek, akkor majd tavasszal jól motorozunk egyet, és remélem összejön a fórum apraja-nagyja egy közös túrára! Addig is jó tavaszvárást!
Hát íme 1-2 fotó. amikor megvettem egy Finster dob volt rajta. De ez nekem jobban bejön :P
Egyik haveromnak E-je van, és 4 éve csak terepen megy vele, keményen üti-vágja. Mi lenne a kérdés?
Hol a fotó? :-)))
Hali érdeklödni szeretnék van-e köztetek olyan DRZ-E tulajdonos és terepen motorozik?
Csinos csinos. Nekem különösen az tetszik benne hogy a lámpaidom is kék. Énis most hétvégén csinosítottam ki egy kicsit a gépem
Szevasz Sadam!
Ezek ugyan nem friss képek, de ez a vas! Azóta van már néhány karc rajta, de végül is ez enduró, nem discomotor!
danez neked is kék a géped? tudnál róla képet mutatni?
Csak arra vigyázz, hogy ne húzd a gázt, mikor épp berugod, mert akkor sokkal inkább visszarúg...
A 600-asomnál az én térdem is találkozott a kormánnyal berúgáskor, mikor megvettem...
Kék DRZ-re van idomszettetek?
Sziasztok!

SUZUKI DR-Z hez új UFO idomok, idomszettek eladók! Komplett szett: 25990.-ft
Érd:bakonymotor@gmail.com
Az S-emben a ventilátor sem terepen, sem városban nem kapcsolt még be, 35 fokos hőségben sem... A haverom E-je sem forrt föl még sosem, pedig ő aztán ad neki rendesen egy helyben is (sárban pörgetés, patakmederben lsssú szopódás, stb.). Azt tudom mondani, hogy a KTM nagyon hamar bemelegedett indítás után, viszont könnyebben is forrt, a DRZ nehezen melegszik, viszont nem forr.
Hali!
Persze h van!
Elkezded rugni óvatosan amíg a berugókart nem tod megrugni a holtpont miatt, ekkor behúzod a dekompresszorkart megrugod h félig menyjen le aberugógar elengedet a kart, berugókart vissza és teljes erőből megrugod!Szerelő mutatta haveromnak neki is dr650 van a drz mellé, és ő is sokáig szarakodott a régi módszerrel(dekompresszorkar mikor visszakattan akkor rug=nagy sz..r) de ez egy tuti módszer amit leírtam!Könnyen indul vele első rugásra ha jól ráugrasz!Prógalgasd de szigorúan csizmában mert lábtörés lehet belőlle ha visszarugna!
Helló! Tudna valaki tanácsot adni? Nagyon nehezen tudom elindítani 650es dekompresszoros dremet? Van valami spec technika vagy ilyesmi? Előre is köszi!
Amúgy ennyire nem melegednek ezek a gépek? Én idén vettem szeptemberben és nem volt alkalmam kitapasztalni.